Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xShanty schreef:Die van mij krijgt het vast nog wel voor elkaar er 1 te mollen, maar denk dat er wel 1 minder mee gaat ja4 is beetje veel
en bedenk net dat het touw van de grijs blauwe inde trailer zit
![]()
Ze heeft eergister haar longeerlijn gesloopt, gelukkig niet mijn nieuwe anky halster, omdat madam blijkbaar te veel energie had in de longeer bak, zich lostrok en als een gestoorde begon te rennen..
laatst stond ze op de poetsplaats, 2 minuten weg en ik kwam terug en zag dat kinriempje zegmaar loshing, had ze ook gemolt
xShanty schreef:Vitalis_ schreef:Die QHP pad zitten niet eens lusjes aan, blijft dat dan wel zitten?
Blijven super liggen, onder mijn springzadel schoven ze ietsje, maar amper.
Onder mijn dressuurzadel helemaal niet, maar de anky ook niet alhoewel ik die wel gewoon een stuk minder fijn vind.
Jaaaaa, polooo's
essie_blue schreef:xShanty schreef:Die van mij krijgt het vast nog wel voor elkaar er 1 te mollen, maar denk dat er wel 1 minder mee gaat ja4 is beetje veel
en bedenk net dat het touw van de grijs blauwe inde trailer zit
![]()
Ze heeft eergister haar longeerlijn gesloopt, gelukkig niet mijn nieuwe anky halster, omdat madam blijkbaar te veel energie had in de longeer bak, zich lostrok en als een gestoorde begon te rennen..
laatst stond ze op de poetsplaats, 2 minuten weg en ik kwam terug en zag dat kinriempje zegmaar loshing, had ze ook gemolt
hahah lekker dan