Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Overdag heb ik school en ik zit de hele avond in Apeldoorn, tussendoor gaat 't net niet lukken om naar stal te gaan.

Authentic schreef:
Zou iemand vandaag wat water bij de Shettels willen gooien?Overdag heb ik school en ik zit de hele avond in Apeldoorn, tussendoor gaat 't net niet lukken om naar stal te gaan.

IJp schreef:Authentic schreef:
Zou iemand vandaag wat water bij de Shettels willen gooien?Overdag heb ik school en ik zit de hele avond in Apeldoorn, tussendoor gaat 't net niet lukken om naar stal te gaan.
Geeft niet hoor Suus dat je anderen vraagt, maar ik kijk iedere middag al na of ze water hebben en als ze niet genoeg hebben, dan vul ik bij. Had ik al vaker vermeld geloof ik?
ze staat lekker met paps bij within temptations, ben benieuwd hoe het is ze spelen in een theater! 

) en ik heb eerder gemerkt dat wanneer ik een dag niet op stal kom ze soms zonder water staan en daarom vraag ik het voor de zekerheid op bokt.

xnitax schreef:@ IJp: Silver loopt een stuk beter op zijn ijzers, ze zitten er nu onder!
Hij wordt alleen een beetje gek van weinig doen dus gaat zitten klieren haha, maar voor nu alleen nog even stappen want zooo goed gaat het ook nog niet, maar iig positief bericht!
. Zijn contract is net 2 weken terug verlengd met een half jaar, hij vreest nu toch wel enigzins voor zijn baan zeg maar.
, maar maandag liep ik met hem aan de hand en zielugh dat ie was, tot Morris even ging hupsen in de roundpen en toen ging zijn hals omhoog en hupste hij even vrolijk mee, en liep toen niet slecht zeg maar. 
En ik heb Stace en Gucci samen in de zandbak gegooid maar ze gingen niet meer rennen, wel foto's gemaakt maar d'r zat weinig beweging in.
Ze is leuk.