Ik ga morgen foto's maken van alle nieuwe spullen.
En ik ga morgen rijden op de haflinger van vriendin(buurmeisje van Apaché) wordt echt super grappig, 3e x wordt dat.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SuusKiiss schreef:Goedemorgen.
Over die spanning klopt, is te verwachten op ander terrein met paarden die hij niet kent.
Maar ik wou liever geen commentaar dus tja.

Vandaag mag hij gewoon lekker van het weer genieten tussen zijn vrienden.

ik denk door die albert heijn kaartjes
Wij waren er om 10 over 9 en om 5 over half 10 konden we pas bij de kassa geholpen worden
Bijna alle films uitverkocht. We wouden eerst naar my sister's keeper, daar zie je nu veel reclames op op tv. schijnt mooie film te zijn over een meisje met leukemie, dan wordt haar zusje geboren als donor maar die weigert op 12 jarige leeftijd(Geloof ik) om mee te werken. Cameron diaz speelt daar in.
het was gelukkig pas net begonnen maar goed
dus wij konden geen plekje vinden. en er waren nog 2 andere mensen die daar heen gingen, die zijn naar het personeel gelopen, die heeft ons even 4 plekken gewezen. Zij wist nog waar ze zaten, maar de mensen waren verschoven
En toen was het pauze, zit melody voor me.
haha
ik wist al dat zei ook naar die film ging, maar dat ze ook nog voor me zat niet
en mel zei dus ook weer dat annemiek en sanne vooraan zaten! 

Ging wel goed!
M''n witte arabiertje was echt in een knuffelbui, zo schattig. heb m lekker gepoetst en zijn eten gegeven, en ondertussen ook Eertje nog gepoetst en gelongeerd, moest even invallen
, wat erg goed ging

dan was de meeting helemaal compleet

Leuke foto's!!

ja ik kan me voorstellen dat je daardoor misschien iet meer op donna durft. Gelukkig mocht je op chester!