xan schreef:Ik ga dus eten maken.
Druk druk druk als alleenstaande moeder![]()
(normaal staat mijn eten klaar op de maandag en dinsdag)
wat een luxe leven heb jij normaal zeg
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:@Xan (voor als je terug komt): Ga je ook weer mee doen aan de carrousel? Ik wel, ik mag als het met Liquita niet gaat mee doen op Milton. LIEF HE!!!!! Ik heb er helemaal zin in. Zeker a gisteren.
MiltonB schreef:LIQUITA schreef:@Xan (voor als je terug komt): Ga je ook weer mee doen aan de carrousel? Ik wel, ik mag als het met Liquita niet gaat mee doen op Milton. LIEF HE!!!!! Ik heb er helemaal zin in. Zeker a gisteren.
hihi... vast wel, had het zaterdag avond nog met haar over.
het leek haar zo leuk Mil en No, ze lijken op elkaar.
dus toe maar lekker Peet.

LIQUITA schreef:@Xan (voor als je terug komt): Ga je ook weer mee doen aan de carrousel? Ik wel, ik mag als het met Liquita niet gaat mee doen op Milton. LIEF HE!!!!! Ik heb er helemaal zin in. Zeker a gisteren.
xan schreef:HELP !!!!!!!!!!!!!
Ik moet nog steeds zo'n inlegvel regelen voor in mijn paspoort.
Hoe hebben jullie dat nu gedaan ?
Ik kan er eigenlijk niets meer van vinden op de KNHS site.
. Maar hier heb je de link je het kunt aanvragen http://www.knhs.nl/formulier.asp?catID=18505 xan schreef:LIQUITA schreef:@Xan (voor als je terug komt): Ga je ook weer mee doen aan de carrousel? Ik wel, ik mag als het met Liquita niet gaat mee doen op Milton. LIEF HE!!!!! Ik heb er helemaal zin in. Zeker a gisteren.
Ik vind het wel heel leuk, maar ben er nog steeds over aan het denken.
Ik zal eens aan Heleen vragen op welke avond ze wil gaan oefenen, en hoe vaak we dan eventuele wedstrijden hebben.
Ik ben een beetje bezig mijn "paardentijd" zo te verdelen dat ik ook nog wat "familietijd" overhoudt.
Ik ben er dus nog steeds niet helemaal uit

xan schreef:LIQUITA schreef:@Xan (voor als je terug komt): Ga je ook weer mee doen aan de carrousel? Ik wel, ik mag als het met Liquita niet gaat mee doen op Milton. LIEF HE!!!!! Ik heb er helemaal zin in. Zeker a gisteren.
Ik vind het wel heel leuk, maar ben er nog steeds over aan het denken.
Ik zal eens aan Heleen vragen op welke avond ze wil gaan oefenen, en hoe vaak we dan eventuele wedstrijden hebben.
Ik ben een beetje bezig mijn "paardentijd" zo te verdelen dat ik ook nog wat "familietijd" overhoudt.
Ik ben er dus nog steeds niet helemaal uit