Broccoli schreef:Ik heb net voor het eerst motor gereden!!
Vet!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Iriis_ schreef:![]()
Op een school in Amsterdam is er in het plaatselijke bejaardentehuis naast de examenzaal overlast geweest van de bewoners. Er kwam luide muziek uit het tehuis waardoor de leerlingen enige tijd afgeleid waren. Schijnbaar organiseerde het bejaardentehuis een muziekmiddag: er was zelfs een compleet muziekorgel aanwezig. Al met al erg vervelend voor de eindexamenkandidaten; hopelijk houden de bejaarden zich in het vervolg wel koest.
pffff
Kirsten_S schreef:Broccoli schreef:Kijk eens op het brandplan op de manege
Is best interessant.
En er wordt geen rekening gehouden met eigen- en manegepaarden. Gewoon hoppa, wég die paarden!
Ohhjaah dat heb je he..
ergens in me geheugen heb ik dat zien hangen jah![]()
is wel echt belangrijk om te lezen zulke dingen..
Kirsten_S schreef:Poeee...
we kunnen wel zeggen, jaa gebeurd toch niet,.... maar je weet het nooit...
Lijkt me handig om zoiets te weten.. stél het gebeurd toch..
Maar het rare en onhandige is, de paarden zijn vaak zo in paniek, dat ze dénken dat ze in hun eigen stal veilig staan, dus willen ze er ook niet uit... Als het goed is..
lijkt me logisch, maar niet slimm
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Poeee...
Maar het rare en onhandige is, de paarden zijn vaak zo in paniek, dat ze dénken dat ze in hun eigen stal veilig staan, dus willen ze er ook niet uit... Als het goed is..
Je weet het he, haal je zak doek van je nek af, en hou hem voor z'n ogen. Net als in Black beauty!
Zou het werken? Ik weet het niet, hoe krijg je zo'n doek nou weer zo'n paard z'n ogen..

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Poeee...
Je weet het he, haal je zak doek van je nek af, en hou hem voor z'n ogen. Net als in Black beauty!
Zou het werken? Ik weet het niet, hoe krijg je zo'n doek nou weer zo'n paard z'n ogen..
) maar als dat beest niet eruit wil, dan moet je toch iets... Je hebt geen tijd voor lieve praatjes...
Annie_ schreef:Oja iris dit is vet handig ik ga het zo goed mogelijk opschrijven![]()
Met stambomen
als iets X chromosomaal is/om te kijken of het X chromosomaal is
Alle zieken vaders krijgen allemaal zieken dochters
En alle zieken moeders krijgen allemaal zieken zonen
Annie_ schreef:Oja iris dit is vet handig ik ga het zo goed mogelijk opschrijven![]()
Met stambomen
Annie_ schreef:Iriis_ schreef:Oooh Anna, voordat ik het (weer) vergeet te vragen.. Ga je nu toch wel nog naar dat weekend scheikunde? Of als nog niet?
Anders wilde ik vragen of je samen naar bijles wil voor scheikunde
JA dat wil ik wel![]()
Ik ga niet naar weekendscheikunde
Iriis_ schreef:Annie_ schreef:Oja iris dit is vet handig ik ga het zo goed mogelijk opschrijven![]()
Met stambomen
Okee, dus als het X chromosomaal is, dan is het dus geslachts gebonden toch? En dan krijgen alle zieke vaders, allemaal zieke dochters, en alle moeders allemaal zieke zonen? Maar van die zonen snap ik wel. Want van de vader krijgen ze een Y dus van de moeder krijgen ze het ziekte gen. Maar van die zonen zie ik niet helemaal voor me, maar ik neem het wel gewoon aan

Iriis_ schreef:Annie_]
[quote="Iriis_ schreef:Oooh Anna, voordat ik het (weer) vergeet te vragen.. Ga je nu toch wel nog naar dat weekend scheikunde? Of als nog niet?
Anders wilde ik vragen of je samen naar bijles wil voor scheikunde
JA dat wil ik wel![]()
Ik ga niet naar weekendscheikunde
Annie_ schreef:De ziekte licht op de X
Moeder is Bv ziek en geeft haar zieken X aan haar zoon vader geeft een Y (daar kan niks op liggen)
Dus nu is zoon lief ziek
Dat met vaders en dochter is alleen met dominant!
En met de moeders en zonen maakt niet uit!
Als je niet snapt kom ik wel wat eerder langs met me schrift dan snap je in 1 keer
Maar hij is voor mij wel nieuw. Dus ik kan zelf weer fietsen.

!!!