hahah erg direct maarja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

DenK4ever schreef:Astor schreef:Brien neem je Sky dan een keertje mee naar de manege op woensdag?
Wan tik ga als het mag van mijn oudersoook springen op woensdag en dan kan ik Sky eindelijk een keer meeten
Ik moet mijn vriend nog steeds een keer vragen om met Sky langs te komen op de manege
Elja schreef:SABRINA GA JE OOIT TROUWEN?
hahah erg direct maarja
Elja schreef:SABRINA GA JE OOIT TROUWEN?
hahah erg direct maarja
hoe kom je daaaaaaaaaaaaaaar nou ineens op???
Annie_ schreef:ik haat me vader echt soms hij flipt hem helemaal omdat ik de kussens (van de tun stoelen ) tegen elkaar op de grond in de schuur heb gezet :S
DenK4ever schreef:Elja schreef:SABRINA GA JE OOIT TROUWEN?
hahah erg direct maarjahoe kom je daaaaaaaaaaaaaaar nou ineens op???
Maaaaaaaaaaar ehm, ben al een keer getrouwd geweest
, niet voor herhaling vatbaar dan?
Iriis_ schreef:Ik werd net gebeld, moet morgen om half 8 springen!
ik ben nog niet gebeld! DenK4ever schreef:Iriis_ schreef:Ik werd net gebeld, moet morgen om half 8 springen!ik ben nog niet gebeld!
Iriis_ schreef:DenK4ever schreef:hoe kom je daaaaaaaaaaaaaaar nou ineens op???
Maaaaaaaaaaar ehm, ben al een keer getrouwd geweest
ECHTTTT?!!!!, niet voor herhaling vatbaar dan?
echt!
Iriis_ schreef:Hm.. Ik denk dat je zo wel gebeld wordt!
klopt!! hang net op 
DenK4ever schreef:echt!
ik was net 21 toen ik trouwde... en 23 toen ik ging scheiden
Maar ehm... als ik het graag zou willen zou Ewald wel met me trouwen, maar ik zie de meerwaarde van het trouwen niet meer...
Iriis_ schreef:Annie_ schreef:ik haat me vader echt soms hij flipt hem helemaal omdat ik de kussens (van de tun stoelen ) tegen elkaar op de grond in de schuur heb gezet :S
Hij werd ook boos toen ik aan de deur van de WC trok toen hij erop zat![]()
![]()
![]()
DenK4ever schreef:Iriis_ schreef:Hm.. Ik denk dat je zo wel gebeld wordt!klopt!! hang net op
Ik spring ook om half 8
Iriis_ schreef:Hmm jaa, kan ik me wat bij voorstellen hoor.. Mijn ouders zijn ook niet getrouwd!
Alleen maar lastig als je weer uit elkaar wil gaan![]()
Ookal ga je daar natuurlijk niet vanuit.. Maar toch

Annie_ schreef:Zo hij is ook al geflipt over de dwijl emmer volgens mij kan hij nu niet meer flippen ten zij hij me kamer binnen komt

Iriis_ schreef:Ik ben helderziendd
DenK4ever schreef:Iriis_ schreef:Hmm jaa, kan ik me wat bij voorstellen hoor.. Mijn ouders zijn ook niet getrouwd!
Alleen maar lastig als je weer uit elkaar wil gaan![]()
Ookal ga je daar natuurlijk niet vanuit.. Maar toch
Nou inderdaad!!
zo'n scheiding is echt niet leuk
We zijn bij de notaris geweest om te laten vastleggen dat het huis ook van mij is... en dat heeft er dan meer mee te maken dat Ewald kinderen heeft...
Maar trouwen... ik zeg nooit nooit, maar van mij hoeft het eigenlijk niet (meer)
Emmaa_ schreef:Neeee, het is lekker niet Willie. Ik ga nu eerst even snel douchen, jullie mogen lekker verder raden
DenK4ever schreef:Iriis_ schreef:Ik ben helderziendd
Jij bent ECHT goed![]()
vind roze alleen zielug voor tino
Astor schreef:Emmaa_ schreef:Neeee, het is lekker niet Willie. Ik ga nu eerst even snel douchen, jullie mogen lekker verder raden
Wacho
Iriis_ schreef:En als hij je nu ineens vanavond zou vragen om te trouwen??

Astor schreef:Emmaa_ schreef:Neeee, het is lekker niet Willie. Ik ga nu eerst even snel douchen, jullie mogen lekker verder raden
Wacho
. Maar k ga nu echt douche