Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:21

Ik ben weer eens verlieft Tong uitsteken. Het is dat het een schimmel is want anders had Sas m misschien ook nog leuk gevonden... Hij is voor een andalusier klein, 1.52 maar... Maar dat koppie, echt zo'n eigenwijze donder. Helemaal leuk Haha!. [EA-TK-PP] 4 jarige super mooie PRE hengst Had ik nu maar 5000 euro dat goede huis hoeft ze zich dan geen zorgen over te maken Tong uitsteken.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 15:43

Absoluut niet mijn type paard Es, maar wel een ontzettend leuk ding waar je je heel erg aan kan hechten en waar je ontzettend mee lol kan hebben. Hopenlijk kom je ook zoiets tegen in jouw prijsklasse Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:45

Op zich is 5000 voor zo'n paardje niet veel denk... En ach dat zou mijn prijsklasse kunnen zijn als ik ga werken (en een paar maandjes hard spaar). Maar ik vind hem echt een leuk koppie hebben, en volgens mij ook leuk om heel veel foto's van te maken Tong uitsteken.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:48

Owww ja en rijden enz Tong uitsteken (maar dat is bijzaak Knipoog ). Wat me ook gaaf lijkt om te leren is grondwerk aan de lange lijnen enz. Ach eerst nog het werk en het geld Lachen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:00

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 16:02

Dat is inderdaad een schatje, goede uitstraling Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:03

Arme paarden... Ze zien dr nu nog niet super uit... Aan de manen en staart zie je ook dat ze schuren... Het verhaal is ook een beetje raar... http://link.marktplaats.nl/193664475. Maar ik gaat jullie maar niet langer lastig vallen met mijn marktplaats verslaving Tong uitsteken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 16:55

Het is ook totaal niet mijn type Es (Maar dat wist je waarschijnlijk al) Geloof dat wij niet vaak op een lijn zitten wat paarden betreft Knipoog Het is ook logisch dat een paard met ervaring wat meer kost...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 18:33

Antoinet,

Gefeliciteerd Go jij! Go jij!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:19

O ja, dat is waar ook, zag het gisteren op hyves staan.

Gefeliciteerd Antoinette! Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:45

Dat is waar Tong uitsteken, daar kreeg ik nog een bericht van een paar dagen terug (ook van hyves, wat handig is dat toch Tong uitsteken). Maar bij deze, Gefeliciteerd Antoinette! Nog wat leuks gehad voor je verjaardag?

Zo heb net lekker op Sjaan gereden. Dat paardje blijft je echt verbazen Lachen. Ik reed buiten met Margriet en Sjaan moest en zou voorop, en ook de terug weg gingen we een galopje doen en ik hield dr al expres achter Komiek. Maar toen ging Margriet naar links en Sjaan zag open ruimte voor dr en ik nog even bij me houden en sorry zeggen tegen Margriet en weg was ik Tong uitsteken. En tja dat liet Ko niet over zich heen gaan dus die ging ons weer inhalen (Sjaan hield het ook maar ff vol, net Odessa wat dat betreft Tong uitsteken) en uiteindelijk zagen we elkaar weer aan het eind van het veld Lachen. Was wel een leuk ritje!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:53

Hallo allemaal, bedankt voor jullie lieve berichtjes, met ons gaat alles goed ik heb alleen erg weinig thuis om te internetten. Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:56

evdpanne schreef:
Voor €2000 euro ook een leuk paard Tong uitsteken http://link.marktplaats.nl/196045219 zelfs nog voor €500 een zadel erbij Lachen.

Bij zo'n paard heb ik altijd zoiets van, 'wat is er mis mee???'

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:04

Ik merk het ja Knipoog

En hoe is het daar aan de overkant van het water? Leuke verjaardag gehad?
En hoe is het met het knapste paard van de UK?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:35

antoinetje schreef:
evdpanne schreef:
Voor €2000 euro ook een leuk paard Tong uitsteken http://link.marktplaats.nl/196045219 zelfs nog voor €500 een zadel erbij Lachen.

Bij zo'n paard heb ik altijd zoiets van, 'wat is er mis mee???'

Ja idd Lachen. Zo'n paard zou ik niet kopen zonder keuring (en voordat ik iemand dr op heb zien rijden).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:38

Goedemorgen trouwens iedereen Doei!. Ik kom weer net uit mijn werk vandaan (ja goed he Tong uitsteken). Vandaag moet ik Sjaan en At doen, gaat nog leuk worden... Ik denk dat ik Sjaan vannochtend alvast ga doen... Maar dan wil ze weer niet weg zonder dr eten (en dat geef ik en denk Jokelieke ook normaal 's avonds pas...). Ik heb vandaag tot 4 uur school en dan moet ik natuurlijk ook nog op tijd op de manege zijn, dus het wordt druk maar gaat het wel redden denk Haha!.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:01

Zo das goed van je, nu al klaar met je werk. Al om 4 uur klaar met school, ik moet tot half 6. En ik hoorde van studiegenoten dat er een docent is die gewoon doorgaat tot 6 uur, ik hoop niet dat we die hebben, anders probeer ik wel gewoon op tijd weg te gaan, anders red ik het niet om op tijd op de manege te zijn.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:11

En dat kan natuurlijk niet he Knipoog. Ach ja ik hoefde maar van 6 tot 8 te werken vandaag... En ik heb maar een uurtje school van 3 tot 4... Dus ik heb weer geluk vandaag Tong uitsteken. Ik kon ook langer doorwerken, maar ja ik moet nog zoveel doen vandaag Knipoog. Twee paarden en nog schoolwerk dus ja...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:21

Lijstje voor vandaag (het mag weer):

Sas - Paco (hoop ik voor je Tong uitsteken)
Fenn - Ginger
Wen - Prins
Ik - Ik weet het niet Tong uitsteken, al het leuks heb ik al bij jullie uitgedeeld Knipoog.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:22

Trouwens (ja zie het nu toevallig op TV) die Jonas Brothers zijn echt zooooo gay met die te strakke broeken (en dan vooral de zanger!)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 09:48

een lijstje:

Sas: Callipo (alweer ja)
Wen: Prins (idd Es Ja )
Es: Oxana (ook alweer,)
Ik: ik dacht Pablo, maar die loopt natuurlijk niet. Dus dan denk ik: Manda.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 10:27

hahaha ik dacht bij jou ook eerst aan Pablo, maar toen bedacht ik ook weer van o jah die loopt niet....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 10:30

Ik gaat zo maar naar Sjaan toe... Het is echt super lekker weer! Heb wel zin in een buitenritje maar dat wordt een beetje lastig... De singel van Sjaan is te groot dus er moet echt iemand hangen zodat ik kan opstappen Tong uitsteken. Anders hangt het zadel dr echt naast. En dan moet ik als nog heel recht zitten, maar dat is gister ook goed gegaan Knipoog. Maar dr is nu denk niemand op stal.... En zonder zadel kan ik niet naar buiten, dus dan wordt het de bak maar dat moet ik vanavond ook al Tong uitsteken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 13:08

Ik moet nu nog naar school, vanavond eerst naar Lune en dan weer in die bak hobbelen op de manege. Dus Es, je hoeft me weer niet op te halen Vork

Lijstje van mij:
Calipso loopt niet, die gaat maar lekker met de buitenrit mee. (Hoop ik Clown)
Fen - Ragna
Wen - Oxana
Es - Prins
Ik - Ronny

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 14:09

Ben weer even snel een lassie minuutje rijst naar binnen aan het schuiven Tong uitsteken, moet om half 3 op de fiets zitten naar school Knipoog. Ik heb net even Sjaan gelongeerd. Ik ben denk zo'n 40 minuten bezig geweest (waarvan 10 instappen en 10 uitstappen) en ze was al helemaal bezweet... Maar dat beestje heeft ook zo'n dikke vacht! Ze is dr wintervacht de hele zomer door nog steeds niet helemaal kwijtgeraakt, maar ze begint m nu ook alweer op te bouwen... En als het dan dit weer is, is dat niet echt prettig voor dr....