Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:winnitou schreef:En dan niet vergeten de oude startcoupons weg te doen, of althans niet op een wedstrijd komen met startcoupons van je vorige paard. Eareline heeft dat eens gedaan, niet echt handig.
Tja zo blond ben ik nu ook weer niet.
winnitou schreef:Rowan en ik missen Napoleon heel erg. Gaan dinsdag voor de bbq eerst even flink knuffelen met hem.
Heb je nog iets over Simone gehoord?

xan schreef:Volgens mij is Winnitou nog tig blz aan het bijlezen![]()
![]()
Maar ik ga afsluiten want ik moet morgen weer werken (bah heb helemaal geen zin, zit ook nog alleen, collega heeft nu net vakantie gekregen).
Ik ga wel proberen tot ongeveer 14.00 uur te gaan werken. De kinderen hebben tenslotte nog vakantie.
Kan ik 's middags nog ff snel naar NoNo, want die staat de hele dag op stal morgen (wel zielig hoor)
Doeg doeg allemaal tot

winnitou schreef:Rowan en ik missen Napoleon heel erg. Gaan dinsdag voor de bbq eerst even flink knuffelen met hem.
LIQUITA schreef:ik ben hier!
xan schreef:winnitou schreef:Rowan en ik missen Napoleon heel erg. Gaan dinsdag voor de bbq eerst even flink knuffelen met hem.
Ja, het gaat gelukkig een stuk beter met d'r.
Valeria was blij verrast haar moeder zo goed op te zien knappen.
(Simone is dus de vrouw van Angelo)

ATE schreef:winnitou schreef:Rowan en ik missen Napoleon heel erg. Gaan dinsdag voor de bbq eerst even flink knuffelen met hem.
wat heeft die dan ???

ATE schreef:WHAHAHAH...nou geloof dat maar nietzullen de kinderen al slapen op kamp??????
xan schreef:Welterusten en tot morgen.Maar nu ga ik echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LIQUITA schreef:ATE schreef:WHAHAHAH...nou geloof dat maar nietzullen de kinderen al slapen op kamp??????
xan schreef:Volgens mij is Winnitou nog tig blz aan het bijlezen![]()
![]()
Maar ik ga afsluiten want ik moet morgen weer werken (bah heb helemaal geen zin, zit ook nog alleen, collega heeft nu net vakantie gekregen).
Ik ga wel proberen tot ongeveer 14.00 uur te gaan werken. De kinderen hebben tenslotte nog vakantie.
Kan ik 's middags nog ff snel naar NoNo, want die staat de hele dag op stal morgen (wel zielig hoor)
Doeg doeg allemaal tot