Hoe onverwachts kan iets zijn... Ro gaat zo al weg, dus zijn wij ook van stal Beef weg vanaf vandaag Maar we komen vast nog wel eens kijken hoor... Dank jullie allemaal voor jullie gezelligheid en kletspraatjes..
Ja, dat was heel snel, het was ook heel heftig, en zijn we ook gelijk, nadat ze het terrein afreden, weggegaan, mede omdat ik op tijd naar Tilburg moest vertrekken. Máár ik kom nog even echt dag zeggen hoor van de week...misschien morgen eind van de dag wel even en anders volgende week. Hij staat inmiddels op zijn nieuwe stal, na een rit van ruim 5 uur, en ging gelijk eten, dus het gaat wel goedkomen En als je witl weten waar hij staat.. www.reiten13.de Dank jullie allemaal voor alles.
kvond m niet zo fijn... beetje rommelig voor mn gevoel, maar iig bedankt! toch netjes gereden van annemiek toch? in 1e proef had ik 197 en 2e proef 188
Nou vond dat je al je oefening er goed bevestigd op had zitten alleen bij de wissel werd ze een beetje druk. De andere hadden nogal wat omstel fouten enz. niet echt zoveel punten waard. 't kan natuurlijk altijd beter!
ow je bedoelde met sun! ik dacht met andretti, had je sun ook gezien dan?? sun was erg hyper, en achter mn been en ook nog gespannen, jo driftig enz enz.. = drama! volgend weekend paasconcours.. foe..
Oeh, ja, de beebs komen eraan.. dat gaan we wel missen :S. jammer hoor. MIssen jullie ons ook een beetje? Enne Karin, gaat het allemaal weer een beetje?
mammaslamma
Geplaatst: 05-04-10 17:32
Hier geen baby;s, maar eindelijk wel een lichtpuntje in Gerrit zijn herstel! We zitten nu bijna al aan een jaar revalideren, met tussenpozen van gladheid en slechtweer, waarin hij niet denderend liep, sinds een vrijdag heeft hij speciaal beslag, waardoor hij beter zijn hoef af kan rollen , net terug van een drafrondje en hij is weer als nieuw....... Zo goed heeft hij al lang niet gelopen , rustig aan dus weer verder opbouwen, zomer lekker in de wei,ga ik na de zomer weer es een buitenritje doen, helemaal heppie ben ik.
En Maris, heb je al weer rust in je kont, de druk van het vele moeten er een beetje af? Karin, ben jij ook weer over de grootste schok heen, moet er niet aan denken, al die ellende.....
Da's super Marion, eindelijk goed nieuws En de druk hier.. nee nog niet veel minder, pas na 25 april, dan gaat de rust een beetje terug komen....
acacia
Geplaatst: 05-04-10 21:12
Ooo nee, ik bedoelde niet boos kijken hoor, ik bedoelde zoiets van; huh ?? Hahahha Maar het ging over veulens....
Zo Marion, superdesuper van Gerrit, wat een goed nieuws !! Ik hoop echt dat je in de nazomer kan gaan genieten van je buitenritjes, wordt wel weer is tijd he ?
Maris, zal best wel wennen zijn voor je, mis je je stalgenootjes een beetje ? Je kan toch altijd een bakkie doen ?
Ik heb na de klap van Juun nog een klap gekregen > Dreamer is van de week gerontgend en heeft een hoge overhoef, als ze gradaties zouden aangeven van artrose in het kroongewricht, zou het een 5 zijn ... Supplementen heeft ze al volop en dan ga je dus nadenken....ga ik haar de rest van dr leven volop op de pijnstillers zetten ? Of ga ik haar dr laatste zomer geven ? De winter is vreselijk geweest voor haar, ze heeft onnoemelijk veel pijn (gehad) Hoe ver ga je he ? Gelukkig gaan we nu wat beter weer tegemoet, ik hoef dus niet op stel en sprong te beslissen....
mammaslamma
Geplaatst: 05-04-10 22:33
Jemig, kan er ook nog wel bij,sta je toch maar mooi voor een moeilijke beslissing, Karin. Sterkte!
Jeetje Karin.. dat is wel heftig, dat lijkt me zo verschrikkelijk. Veel sterkte met je beslissing, en gelukkig hoeft dat niet op stel en sprong. En mijn stalgenootjes missen.. nee nog niet, maar dat is omdat ik het echt veel te druk heb om na te denken, gelukkig maar. Vraag me alleen wel vaak af hoe het met Rootje gaat, we hebben alleen een belletje gehad dat hij was aangekomen en dat hij stond te eten en rond te kijken. Aan een kant maar goed, maar aan de andere kant.. zou hij ons missen...