xan schreef:We moeten het voor dat geld wel heeeeeeeeeeeeeel gezellig maken hoor.![]()
![]()
Lekkere muziek, veel dansen en feesten
ja dat zeker maar is wel erg duur voor zo n achenebbes hok hoor
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:We moeten het voor dat geld wel heeeeeeeeeeeeeel gezellig maken hoor.![]()
![]()
Lekkere muziek, veel dansen en feesten

xan schreef:Daar ben ik het wel mee eens.
Voor volgend voorjaar moeten we in die omgeving nog maar eens op zoek gaan naar iets prettigs.

xan schreef:Verder nog iets leuks te melden ???

xan schreef:Ja dat is waar, is dat aankomende vrijdag ????

xan schreef:Ga jij ook de hele dag mee???
En je meiden verdienen het ook hoor, het is niet niets dat ze hun vader moeten missen (en jij natuurlijk ook).

ATE schreef:ik wens je een goede nacht slaap lekker spreek je laters weer doei doei
Hackie schreef:Saphira_ schreef:Heeey ik kom ook maar weer eens op bokt neuzen..
ik lees allemaal niet meer bij, ik heb er toch helemaal niks meer mee te maken
kom af en toe nog welleens met saskia ofzo mee naar kalinka..
ik heb wel een vraagje..
heeft hier iemand nog leuke dressuur maat full dekjes te koop..
ben nog opzoek naar allerlei kleurtjes
xxxx
Had er wel een voor je, maar die zit nu in de container, moet je nog even snel naar rotterdam met je fietssie
xan schreef:Grappig, zie ik dat Rockoo ook ingelogd is, maar ik "zie" d'r nooit meer hier !!
winnitou schreef:tuurlijk durf je dat, gewoon doen, moet het wel lekker weer zijn, zadel eraf en zwemkleding aan. Sta je daar te klungelen met je paard aan de hand en je badkleding aantrekken met een hand. En wat dacht je van je rijkleding weer aantrekken nadat je je natuurlijk eerst hebt afgedroogd.(of helpt Grardus daarmee) Zwemmen met rijkleding en daarna weer een eind rijden lijkt me niet zo ideaal voor je billen.
natuur5D schreef:voor mij is het kamp al heel snel, 13 september al. ik ga met de eerste groep samen met Lucie. Als je met je eigen paard gaat en voor eigen vervoer zorgt is het 225 euro.
Amber heeft het super gehad op ponykamp. het meer scheen veel dieper te zijn dan normaal, zodat de pony's echt konden zwemmen. Ze vertelde dat Nelson het zo naar zijn zin had in het water dat ze hem niet meer kon sturen en moest afwachten tot ie weer naar de kant zwom. (kweet niet of ik dat durf hoor)