Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Marieke, wel lekker dat je kunt werken, zo heb je toch nog iets aan je vakantieJe zou in aug toch nog een keer op vakantie gaan, gaat dat nog door?

! Marieke_ schreef:Binar schreef:Marieke, wel lekker dat je kunt werken, zo heb je toch nog iets aan je vakantieJe zou in aug toch nog een keer op vakantie gaan, gaat dat nog door?
In augustus zou ik naar Boedapest gaan, maar dat gaat niet door (voor mij). Het gaat om een festival en dat is als je been het wel doet al survivalen
Komende weken wordt ik met de taxi naar mn werk gebracht. Want mn ouders zijn op vakantie en ik kan niet zelf met de bus. Gelukkig wordt het wel vergoed door mn werk
spettertjuh schreef:Marieke_ schreef:
In augustus zou ik naar Boedapest gaan, maar dat gaat niet door (voor mij). Het gaat om een festival en dat is als je been het wel doet al survivalen
Komende weken wordt ik met de taxi naar mn werk gebracht. Want mn ouders zijn op vakantie en ik kan niet zelf met de bus. Gelukkig wordt het wel vergoed door mn werk
Is wel fijn dat het door de baas wordt betaald toch of had je liever thuis gezeten?
Jammer van je vakantie naar Boedapest dat wel natuurlijk..........en ja......op een festival heb je allebei je benen nodig......alhoewel ze hebben rolstoelplaatsen meestal......ja kan even bellen natuurlijk...zit je lekker dicht bij de podia.....
Ik ben er wel blij mee dat ik wat kan werken. Anders zit ik (bijna) alleen maar thuis.
...
. Ik blijf maar plakken achter die PC
,
.
) Maar als het slecht weer is, is er natuurlijk niet zo veel aan.
)
)