Onder andere hier http://www.mijnalbum.nl/Album=RLGCSUE8
en ik moet zeggen, looks good!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RianneH schreef:Hmm.. was dat een van die friese hengsten?
Zou het niet zo fijn vinden wanneer mn paard in een stapmolen gelongeerd werd en zo meegetrokken..
HatsikiDildo schreef:RianneH schreef:Hmm.. was dat een van die friese hengsten?
Zou het niet zo fijn vinden wanneer mn paard in een stapmolen gelongeerd werd en zo meegetrokken..
In de binnenkant van de stapmolen is het erg groot waar je heel goed kan longeren aangezien ze in de longeercirkel daar voor het eerst op de friese paarden gingen zitten was daar dus geen plek om voor te longeren.
En over het meetrekken... geloof me die paarden zijn zo dom en lomp dat je ze soms wel mee móet trekken anders willen ze echt niet lopen en zetten ze dus echt geen stap vooruit.
maar goed, het blijven foto's en momentopnames.
natuurlijk begrijp ik jullie commentaar alleen het is echt heel moeilijk om zo'n paard mee te krijgen geloof me
! JuuLePuuL schreef:Denk dat het niet met 'dom en lomp' te maken heeft, ze zijn eerder nog jong en onervaren. Juist op die leeftijd is de omgang en opvoeding zo belangrijkmaar goed, het blijven foto's en momentopnames.
Maar mooie stallen en die rijhal is zoo groot volgens mij... kun je wel een mooi sprintje trekken
!
? HatsikiDildo schreef:@ RianneH er zit een deur in de stapmolen en die kun je openmaken om zo in het binnenste gedeelte te komen dus hij is altijd goed afgesloten!
En probeer maar 's zo'n fries naast je mee te krijgennatuurlijk begrijp ik jullie commentaar alleen het is echt heel moeilijk om zo'n paard mee te krijgen geloof me
!

RianneH schreef:HatsikiDildo schreef:@ RianneH er zit een deur in de stapmolen en die kun je openmaken om zo in het binnenste gedeelte te komen dus hij is altijd goed afgesloten!
En probeer maar 's zo'n fries naast je mee te krijgennatuurlijk begrijp ik jullie commentaar alleen het is echt heel moeilijk om zo'n paard mee te krijgen geloof me
!
Ja ik had gezien dat dat nu zo is. Maar op de foto's lijkt dat niet zo. En daar maakte ik me druk om. Zoals het nu is is het perfect, 2 in 1![]()
Ik rij al acht jaar twee friezen, weet hoe koppig ze kunnen zijn, maar weet ook wel hoe je ze mee moet krijgen. En in mijn ogen is dat niet zo, altands, niet met andersmans paard en zeker niet zo'n jong ding. Dan doe je gewoon iets verkeerd. Die van mij doen geen stap als ik ze al zo mee zou nemen of ze keren om en nemen de benen. Ze zijn niet dom
Maar het is toch ook zo dat die hengsten niets gewend waren voordat ze op stal kwamen? En nu beleerd enz. moeten worden? Hoe zit dat precies?

Ben erg benieuwd naar de rijfoto's! GeeskeP schreef:Mooi paardje Julien!!
Is deze helemaal van jezelf?
en anders ga je toch stage lopen op de communicatieafdeling van wijkprijzen.nl?