Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Eefje23 schreef:Ja hoor, en wie moet dan de filmpjes maken als jij ons allemaal voorbij raced!!
Xeen schreef:ja Vesra gaat TE Ver ..
Ik heb geen kracht
Maar de kracht die ik heb
GA IK ER IN GOOIEN

(zie je het gaan..?? dikke eigenwijze pony met klein meisje over het erf die lekker TOCH wel gras gaat eten daaaaaar
), maareh.. dat helpt niet! 
Moest gewoon zo'n 3 a 4 pagina's bijlezen joh
Eefje23 schreef:Hee Anous, heb je baas gezien!
Ging met zijn nette pak het land in, haha!
Dus iedereen die een verzekering, hypotheek, pensioen, lening ofzoiets nodig heeft, bellen naar hem hihihi...
Dat harder daar heeft Bizje de laatste weekjes ook wel meer last van... Zouden ze saampies in hun 2e jeugd komen??
Morgen heel de dag weer werken.
Binar schreef:Oh Aniet en Sil, ik heb Onno net gebeld, en hij wil jullie knollies ook nog wel doen maandag!!! Hij moet er nu al 10 doen, lekker druk dus voor hem
madelon31 schreef:vandaag met anietje ff naar de zandvlakte geweest..was leuk,maar heli vond het denk ik te kort! Hij ging echt zooo hard ik ben echt nog nooit zooo hard met hem gegaan.![]()
Melis was al hard met hem gegaan toen met de stalrit op het strand en die zei het al..hij ging hard!!!!![]()
Hihi was wel leuk maar ook wel eng hoor..dalijk zet hij zijn benen niet goed en dan liggen we of ik daar!![]()
(want ja hij heeft toch ongelijke benen)![]()
![]()
Kortom heli wil meer en langer.....dus delftse hout en broekpolder loon op zand weet ik het als hij maar kan rennen hihi![]()
![]()
Mijn paard is in topconditie!!!
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:Oh Aniet en Sil, ik heb Onno net gebeld, en hij wil jullie knollies ook nog wel doen maandag!!! Hij moet er nu al 10 doen, lekker druk dus voor hem
Das mooi als die om 9 uur sóchtends begint dan is die wel klaar voor de stal sluit haha
Maar het zal vast wel allemaal goedkomen hoop ik