stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 10:44

Dabo schreef:
Het is dan net een beetje of dat je begluurd wordt he.
Of gestalkt. Cyber-stalking ofzo. Hmm niet echt een goede benaming. Ik wou er nog achteraan zetten: het is maar internet, maar dat is het juist.. niet. Dit gaat om 'echte' mensen.
Dus Haantje de meelezer: Ga je lekker vervelen op je eigen topic! Tong uitsteken

Mogguh mensen trouwens! Haha!

Morning Ellen.
Ja dat is zo ik hoor v meer mensen dat ze dat zo voelen: begluurd worden vind ik wel n mooie omschrijving.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 11:50

Goedemorgen !!
ik had gisteravond voor de zekerheid nog de veearts gebeld,
zolang hij zijn hooi eet en zich normaal gedraagt kon het geen kwaad (vanwege zijn leeftijd) ....dat word dus even extra in de gaten houden Lachen

meelezers zijn vervelend, zeker als je de mensen kent.....belet je toch in het geen je eigenlijk wilt zeggen hier!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 11:54

kekaro schreef:
Goedemorgen !!
ik had gisteravond voor de zekerheid nog de veearts gebeld,
zolang hij zijn hooi eet en zich normaal gedraagt kon het geen kwaad (vanwege zijn leeftijd) ....dat word dus even extra in de gaten houden Lachen

meelezers zijn vervelend, zeker als je de mensen kent.....belet je toch in het geen je eigenlijk wilt zeggen hier!

Gelukkig dat t geen kwaad kan! Je merkt snel genoeg of t eten op gaat of dat t blijft liggen. En als hij daarnaast gewoon zichzelf blijft zal t wel weer goed komen. Wel lekker dat de da dat bevestigd heeft.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 12:02

ja precies Lachen

ben net weer even buiten geweest maar het is nog net zo koud als vanmorgen!!
wie weet kunnen we schaatsen deze kerst Haha! (of zou het nog niet zo heel koud zijn maar alleen zo koud voelen....)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 12:05

Gieltje2002 schreef:
Het lijkt me beter als we hier nu over ophouden. Het is iets tussen jullie, waar wij verder weinig mee te maken hebben.

idd het is iets waar jullie niks mee te maken hebben en waar ik NIKS mee te maken wil hebben Knipoog
ik wordt al een jaar "gestalkt" door hem en heb al eens eerder ruzie's met hem erover gehad
ook vriendelijk blijven helpt blijkbaar dus niet
hij is gewoon geobserdeerd en kan me niet los laten
ik heb mijn leven namelijk vorig jaar al voortgezet..........

dus aangezien je toch meeleest: ik zal dit ook in een pb zetten naar je:

ik ben er klaar mee! ik heb vriendschap geprobeerd dat helpt niet,ik heb ruzie gemaakt dat helpt ook niet! en telkens zeg je dat je er mee stopt en kom ik er toch achter dat je het wel doet dus!!
Ik vraag je bij deze nog maals om er mee op te houden!!!!!!!!!!!!
ik zet een definitief punt achter ons kontakt aangezien vriendelijk blijven ook niet helpt!
dus fiets off anders ga ik maatregelen nemen !!!!!!!!!!
(die ik deels al genomen heb want je wordt door de MOD 's in de gaten gehouden)

nou mensies nu hopen dat ik gewoon normaal weer kan praten Knipoog wat ik overigens toch wel doe want alles wat ik hier neerzet is geen geheim Haha!

Werd vanochtend wakker met griep....balen zeg zo vlak voor de kerst....zeker he feit dat ik veel moet werken en mij niet ziek melden kan Verdrietig
naja we komen er wel weer bovenop Haha! de geest werkt anders nog heel goed...

lekker voor gieltje dat ie gelijk zijn nieuwe stalletje relaxed vond...

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 12:18

goed gedaan naadje.

klõte dat je de griep te pakken hebt....en dan nog werken ook Boos! bah

ff nieuwsgierig hoor, heb je al reacties op wild rose ?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 12:42

Morning Doei!

Wat jammer dat je weg bent Esther en dat we niet eens de kans hebben gehad persoonlijk afscheid te nemen. Ik hoop dat je het daar naar je zin hebt. Tuurlijk ben je hier altijd welkom!

Ik ga straks naar stal en met Daan lekker buiten rijden. Hopen dat Omar zich een beetje braaf gaat gedragen. Ik ga hem voor de zekerheid maar even longeren voor ik naar buiten ga.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 12:48

veel plezier op buitenrit Lachen
het is er wel lekker weer voor ! koud maar droog Knipoog

ik ga er ook weer even vandoor (zat bij de online ruiterwinkels te snuffelen, niet goed voor de knip Tong uitsteken )

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 12:56

Veel plezier buiten anky en Daan.
Hoe was je clinic gister Daan? Helaas was je zo laat dat ik niet kon blijven kijken naar je.
Ik ben een beetje mijn huisje aan t doen (heb bezoek he de 2e kerstdag Knipoog , tja dan moet t wel een beetje smoelen hier hih). Dan nog de laatste boodschapjes en meteen door naar Ilionn en Missie. Even wandelen met een tot nu toe zeer braaf heertje Pling . Bobbie doet Misje dus doe hoef ik niet te doen en miss gaat Thimo nog even rijden? Weet niet of dat lukken gaat bij Daan en mijzelf... we zien wel.
Heb gister in de buitenbak gestapt met Ilion en zelfs daar was hij heel braaf, vond t wel leuk geloof ik.
We hebben gewoon geluk met t weer, dat t niet zo koud is nog.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 13:03

AnneOmie schreef:
Morning Doei!

Wat jammer dat je weg bent Esther en dat we niet eens de kans hebben gehad persoonlijk afscheid te nemen. Ik hoop dat je het daar naar je zin hebt. Tuurlijk ben je hier altijd welkom!

Ik ga straks naar stal en met Daan lekker buiten rijden. Hopen dat Omar zich een beetje braaf gaat gedragen. Ik ga hem voor de zekerheid maar even longeren voor ik naar buiten ga.

Ja, dat zei ik gisteren ook nog tegen Yvette. Het is allemaal zo snel gegaan, dat ik van heel veel mensen geen afscheid heb kunnen nemen en dat vind ik jammer. Ik had natuurlijk ook gedacht in ieder geval nog ruim een maand bij Taams te staan. Maar jullie zullen me nog regelmatig zien. Yvette, Edith en Monique staan er natuurlijk ook nog. Ik had ook nog een aantal kerstkaarten voor mensen van stal, maar ben die door alle haast gisteren vergeten te geven... Bloos Dus doe ik het maar even zo: Voor iedereen hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig jaar voor jullie allemaal en de paarden/pony's.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 13:07

Ja het is idd allemaal erg snel gegaan. Kon je niet beter gewoon per de 1e weggaan dan Verward

Hahaha maakt niet uit van die kerstkaart hoor Haha! Jij ook hele fijne dagen en ik hoop dat jullie happy worden op jullie nieuwe stal! Heb je nou ook een binnenbak? Hoe ga je dat nu met les doen dan Verward

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 13:08

Thanx Shir. Ik ben ook mijn huisje aan het doen.. beetje puinhoop hier dus zo even de stofzuiger er doorheen en afwassen Scheve mond Aan afwassen heb ik nog de grootste hekel.. helaas geen ruimte voor afwasmachine.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 13:11

AnneOmie schreef:
Thanx Shir. Ik ben ook mijn huisje aan het doen.. beetje puinhoop hier dus zo even de stofzuiger er doorheen en afwassen Scheve mond Aan afwassen heb ik nog de grootste hekel.. helaas geen ruimte voor afwasmachine.

Hihi ben ook niet dol op afwassen eerlijk gezegt, ook niet op dwijlen, ramenlappen, opruimen eigenlijk houd ik helemaal niet v t huishouden, maar wel v n schoon huis.... tja daar moet je wel iets voor doen!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 13:13

AnneOmie schreef:
Ja het is idd allemaal erg snel gegaan. Kon je niet beter gewoon per de 1e weggaan dan Verward

Hahaha maakt niet uit van die kerstkaart hoor Haha! Jij ook hele fijne dagen en ik hoop dat jullie happy worden op jullie nieuwe stal! Heb je nou ook een binnenbak? Hoe ga je dat nu met les doen dan Verward

Ze hadden dringend boxen nodig en de box op mijn nieuwe stal was vrij. Zo kon ik de fam. Taams in die zin ook helpen. Anders hadden ze een aantal paarden naar een andere stal moeten brengen om zo boxen vrij te maken.

We hebben een grote binnen- en buitenbak van 20x60meter. Luc komt me de eerste twee weken in ieder geval helpen met Giel. Weet niet hoe druk hij zal zijn met rijden. Dus dat is wel fijn. Daarna heeft hij waarschijnlijk geen tijd om me les te blijven geven. Dat vind ik echt heel erg jammer.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 13:20

ja dat is zeker jammer Esther want je vond de lessen v hem wel heel leuk. Hij is ook altijd zo enthausiast als t goed gaat, vind ik altijd leuk v m. Maar wie weet lukt t toch en heeft hij wel tijd voor je. Wel lekker dat hij je deze vak nog even kan helpen. Ga je vandaag al rijden?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 17:16

Goedemiddaaag!
Ik ben weer helemaal blij na mijn (korte) buitenritje in het Twiske! Ik heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken, en ben gegaan. Wel met spanning in me lijf hoor, dat geef ik gerust toe. Vond het toch wel een beetje eng... zo van 'wat als ze nou dit gaat doen, of dat...'... Blijven ademen, El! Haha!
maar ze was heel braaf. Voorwaarts, erg voorwaarts, maar braaf! Niet 1x geschrokken of weggesprongen. oortjes naar voren en lekker doorstappen! In draf wou ze wel hard, dus ging ik lekker schakelen. Langs de weg naar 'huis' was ze ook heel braaf. Wat heb ik toch een super-knol! Oké, het is een scheur-ijzer, en dat zal ze altijd wel blijven, maar ik zou haar voor geen goud in de wereld willen ruilen! Haha! Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 17:39

goed hoor ellen weer lekker het twiske in Haha! En Bella haar manen zijn weer erg mooi haha!

Lekker esther dat het je daar nu al zo goed bevalt dat is altijd wel fijn.
Natas Balen dat je de griep hebt hoop dat je snel weer beter bent!

Gaan jullie nog leuke dingen doen met kerst?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 18:52

dat klinkt super ellen !!
geweldig, zolang er nog heel veel goeie momenten naast de mindere zijn is het goed toch Lachen

ik ga tweede kerstdag naar appassionata ! verder niks byzonders, eten en bij fam. langs Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 21:29

kekaro schreef:
dat klinkt super ellen !!
geweldig, zolang er nog heel veel goeie momenten naast de mindere zijn is het goed toch Lachen

ik ga tweede kerstdag naar appassionata ! verder niks byzonders, eten en bij fam. langs Knipoog

He Kekaro ik ga ook de 2e kerstdag naar Appassionata met Daan (danifur) en annemieke (anneomie) en Nancy van stal. En Kimberly (allano) gaat ook. Ben erg benieuwd en heb er veel zin in. Eerst komen Daan, Annemieke en Nancy bij Thimo en mij eten en dan gaan we.. Wie weet zien we je nog (al weet ik nog steeds niet hoe je er uitziet hih)

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 22:47

oh gezellig !!! ik ga met mijn kleine ventje (jaja ik heb 3 zoons maar tenminste 1 ervan is gek op paarden Haha! )
daan en annemieke ken ik inmiddels wel een beetje wie weet treffen we elkaar.

volgens mij hebben wij elkaar idd nog niet gezien op stal ?! ik kom eigenlijk zowieso weinig mensen tegen Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 23:30

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:

Hihi ben ook niet dol op afwassen eerlijk gezegt, ook niet op dwijlen, ramenlappen, opruimen eigenlijk houd ik helemaal niet v t huishouden, maar wel v n schoon huis.... tja daar moet je wel iets voor doen!

Hahaha ja ik precies hetzelfde. Ik hou ook van een schoon huis maar niet van opruimen en schoonmaken Haha!
Vanmiddag heerlijk rondjes Twiske gedaan met Daan en Kim. Omar was echt superbraaf nadat ik hem eerst op stal lekker 20 min. ofzo in de rondte heb geslingerd Haha! Bokken dat hij deed joh aan de longe *LOL* Hij bleef ook galopperen en lekker gek doen. In het Twiske was hij superbraaf maar nog wel erg voorwaarts hoor, dat gaat er niet uit, ook niet na 35 km ofzo Knipoog Tong uitsteken

Ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne kerst toe!

Hey leuk Kekaro dat je ook naar Apassionata gaat! Misschien komen we je daar wel tegen! Ik ga met Shirley, Daan en Nancy en Kimberley en Natashja (haar tante) komen ook, die zitten vlakbij ons.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 23:33

ShirleyA schreef:
Dabo schreef:
Het is dan net een beetje of dat je begluurd wordt he.
Of gestalkt. Cyber-stalking ofzo. Hmm niet echt een goede benaming. Ik wou er nog achteraan zetten: het is maar internet, maar dat is het juist.. niet. Dit gaat om 'echte' mensen.
Dus Haantje de meelezer: Ga je lekker vervelen op je eigen topic! Tong uitsteken

Mogguh mensen trouwens! Haha!

Morning Ellen.
Ja dat is zo ik hoor v meer mensen dat ze dat zo voelen: begluurd worden vind ik wel n mooie omschrijving.

Cyberstalking *LOL* Nagelbijten / Gniffelen Goeie benaming Ellen!

Hey ik zie ons weervrouwtje al een tijdje niet meer in het topic en op stal ook niet gezien. Alles okay daar Mar? Staan alle meubels inmiddels weer in het huis na de disco van gisteravond?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 00:01

Jaah Willie, Bella d'r manen zijn zeker weer netjes! Haha! thnxx!

kekaro schreef:
... ik kom eigenlijk zowieso weinig mensen tegen Haha!
Ik heb jou al een paar keer gezien, en jij mij volgens mij ook Haha!
AnneOmie schreef:
Cyberstalking *LOL* Nagelbijten / Gniffelen Goeie benaming Ellen!

Hey ik zie ons weervrouwtje al een tijdje niet meer in het topic en op stal ook niet gezien. Alles okay daar Mar? Staan alle meubels inmiddels weer in het huis na de disco van gisteravond?

Ja inderdaad, heb Marjan al een tijdje niet gezien.. ze was natuurlijk ook al ziekig...
Gaat het weer een beetje, Marjan?? Nou de Kerstdagen nog... en dan kun je weer ff uitrusten! sterkte hoor!

Slim trouwens, Annemiek, om Omar 20min. aan de longe te zetten.. Ik weet alleen niet of dat voor bella zou helpen. net als bij Omar, is die na 35km echt nog niet moe hoor! volgens mij wordt ze er alleen nog maar gekker van dan! hahaha (maar ik kan het natuurlijk wel eens proberen! Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 00:10

Het gaat mij er niet om dat ik Omar moe wil maken door te longeren voor ik naar buiten ga Knipoog als ik dat zou willen doen dan kan ik namelijk wel zo'n 3 uur gaan staan longeren Tong uitsteken Ik longeer Omar om de ergste frissigheid eraf te halen en zodat hij lekker aan de longe kan rennen en bokken want dan bokt hij buiten niet meer Knipoog Tong uitsteken Of het voor Bella werkt dat weet ik niet maar voor Omar werkt het zeker goed in de winter. In het voorjaar/zomer is het niet nodig maar met de kou wel dan is hij gewoon een beetje een bommetje buiten Haha! Omar wordt er niet gekker van iig, ik zou zeggen probeer het eens!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 00:37

ja dat is ook zo, dom van me. Jij doet het vanwege het bok-risico hihi. Maar Bella bokt nooit buiten. die wil alleen maar hard, vandaar dat ik denk dat het niet zo heel erg veel zin heeft.. Haha! hihi

Ik ga slapen, trustuh!