@ Nandoman, Ik had gister de camera mee, maar helemaal vergeten een paar kiekjes te schieten
Binnenkort komen er wel een paar aan.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Joki schreef:Ik zei ook later van had je me niet even kunnen vertellen dat je paard zadeldwang had? 'O gaat hij daarom liggen'.
Grr nee omdat hij de kabouters beter wil bestuderen nou goed
Wat vreselijk.Lavandula schreef:En Nando: Waarom heb je je paard uitbesteed? Wie is het slachtoffer? hihi ga je een weekendje weg ofzo?
Ben nu wel benieuwd naar rijfoto's!
Bonte schreef:moest pb zijn
Nandoman schreef:Bonte, waarom plaats je nooit een reply in dit topic maar doe je alles per pb? Je "hoort" er toch ook gewoon bij als Amsterdammer die met paarden omgaat?
Bonte schreef:
Ten eerste omdat ik geen paard heb![]()
Citaat:Ten tweede gaan ze zo hard, dat ik niet steeds ertussen wil vallen met een losse opmerking. Dat heb ik ook bij Tinkerpraatje. Vandaar PB
Bonte schreef:1)Ten eerste omdat ik geen paard heb![]()
2) Ten tweede gaan ze zo hard, dat ik niet steeds ertussen wil vallen met een losse opmerking. Dat heb ik ook bij Tinkerpraatje. Vandaar PB

en het werkt ook gewoon
Bonte schreef:Nandoman schreef:Bonte, waarom plaats je nooit een reply in dit topic maar doe je alles per pb? Je "hoort" er toch ook gewoon bij als Amsterdammer die met paarden omgaat?
Ten eerste omdat ik geen paard heb![]()
Ten tweede gaan ze zo hard, dat ik niet steeds ertussen wil vallen met een losse opmerking. Dat heb ik ook bij Tinkerpraatje. Vandaar PB

Bonte schreef:dank jullie voor de gastvrijheid.
Schimmelig: wat jammer van die laarzen. kan je ze niet omruilen?

Schimmelig schreef:Hmm. Ik denk dat ik mijn voeten een beetje overschat heb
Maat 37 rijlaarzen besteld, maar blijkt nu dat ze toch een beetje groot zijn, hihi.
Iemand interesse in maatje 37 mooie zwarte leren laarzen?
viewtopic.php?f=64&t=642832&hilit=
Ik leef op grote voet
Nandoman schreef:Welke maat heb je dan? Als ze echt te groot zijn dan gaan je hielen schuiven en dat is geen fijn gevoel.