Mag wel zonder knotten volgens mij, als de manen maar naar een kant toe liggen ofzo en op gelijke lengte zijn geknipt. En anders zeg je dat het een andalusier is, dan heb je vrijstelling
hihi, sucses zondag met knotten is wel leuk om een keer te doen dat poldersporten, word je alleen wel een beetje vies. en moeten we het wel doen als het een beetje warm is, haha.
maar we moeten binnenkort zowiezo weer een x wat leuks doen met ze alle.
Hallo, Ik zoek mijn oude pony. Ze het Lytsa is ong. 155 donkerbruin. En ze staat bij jullie op de manege. Toen ze kwam stond ze in de linkerloods helemaal rechtsachteraan bij het raam. Ik ben het email adres van haar kwijt geraakt. Het meisje is 13 en ze heet Kelly. Ze had ook nog een nichtje rondlopen op de manege met een eigen pony. Wie o wie heeft voor mij weer het email adres.
Alvast bedankt! Groetjes Monique
Ik heb nog even verder gezocht en plotseling vond ik het email adres! Het is dus niet meer nodig
Fransisca, Esther kwam vandaag naar me toe en vroeg of jij nog wou schrijven bij de M. Maar ik had je mobiele nr niet, dus kon het ook niet doorgeven. Als je dit leest moet je anders maar even contact opnemen met Esther.