Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fionaa schreef:hahaha, ja manon.. Echt geweldig tot 3x toe ! haha.
Jaja.. Vandaag 18 geworden..
Eerste rijles gehad, was erg leuk

En ook al twee weken geen les gehad, Angeline kom terug!!

mnm schreef:Gefeliciteerd Fiona!
En ja mijn wedstrijd ging beetje erg slecht. Zit de afgelopen week al n beetje in een dipje...ben 5 daagjes naar Texel geweest en jetta is echt een rampje sindsdien, een beetje een sloom, stijf 'plankje' zegmaar.En ook al twee weken geen les gehad, Angeline kom terug!!
![]()
Was wel heel gezellig vandaag in Waarland met Sandra en Maaike!! Maaik, thanx nogmaals, ikke naar Jetta's stal gelopen, maar nee hoor vlechtjes zaten er nog in...
BrankaZ schreef:Voor de geïnteresseerden een paar foto's van mijn paardje: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=675485

Wordt Ferry ook ws verkocht? Wel jammer dat er niet echt meer leuke manegepaarden zijn, maargoed, wel beter voor die paarden! 

. 
Gomez_k_m schreef:Hoeveel personen zijn er nodig voor een besloten instructieweekend?{zin is een beetje vaag uitgedrukt}

) toen had ik ook zoiets van 'auto's zien me wel', maar je ziet fietsers echt niet als ze geen goed voor- en achterlicht hebben...