xEsther schreef:En dit keer onthoud ik de tijd welom 10 uur....toch?
4 uur.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xEsther schreef:En dit keer onthoud ik de tijd welom 10 uur....toch?
4 uur.
nouja moest ik ook een keer voor SO Engels. Mocht niet in de les inhalen.
. 

Ik zat al te balen dat ik tot het 8e zat 

Doen wij ook vaak met gym. Gezellig met muziekje erbij. 
die longeersingel zat geen eens strak dus ik wilde aansingelen, bijt die pony in m'n arm.
Daarna ging hij rollen met longeersingel, dekje en al... nouja het longeren zelf ging gelukkig wel goed. Alleen minder dat ik daarna door de regen naar huis moest fietsen.
En Es, die Andalusiermerrie is weg dus die ga ik niet meer rijden.
Bleven ze eten, m'n vriend ook blijven eten.

past zeker leuk bij je jas? 
hihi! 
ik heb eindelijk een cap gekocht en nog een paar stapp horse sokken. Ik wilde nog een dekje kopen, maar mijn ouders zouden me dan echt vermoorden als ik weer met een dekje zou thuiskomen
(ik heb er nu al spijt van dat ik m niet heb gekocht haha)
.
. ik wil de foto's die je gestuurd hebt best op bokt zetten, maar dan krijg ik alleen maar stomme reacties denk
hihi
Ligt ook alleen maar aan het setje! haha... 

. Helaas zijn m'n springschoenen te lang
had maat S genomen en dacht dat het wel zou passen, niet dus... ga nog kijken wat ik ermee ga doen.fryskhynders schreef:nee er is ook 1 reactie wat niet over je setje gaat
als ik heel eerlijk ben, vind ik dit wel erg vee roze bij elkaar...
ik vind die broek wel gaaf

Wel grappig! Alles roze...
Hopen dat het mooi weer is! 

Yeeeeeh

(weersverwachtingen kloppen dan ook echt voor geen ene meter...) San wat doen we nou telkens fout
haha!
Ik zal de foto's van Bandit nog wel even uploaden (vandaag als dat lukt en anders een andere keer
)