Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:06

Gefeliciteerd Gomir! Leuk om zulke papiertjes te hebben, dat je er trouwens tijd voor hebt...

Ik geef mijn paard vandaag lekker vrij, ga vanavond alleen even tuttelen en koetelen. Ze liep gisteravond echt zo super fijn, ik denk dat ze zondag wilde goedmaken. Dat is wel gelukt, ik heb weer hoop dat ze ooit op wedstrijd ook zo fijn loopt en dan zit die winstpunt in the pocket.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:23

Ja zo is het allemaal maar net jongens

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:24

Na dr eerste oefenparcour gaat ze starten, ze mocht eigenlijk afgelopen zondag ook, maar als ik de grond zo zag ben ik blij dat ik mijn paard niet heb laten starten. er waren er ook veel niet gestart hoorde ik van Cons en Simon. Ookal ging ie zelf wel starten . Maar diegene die gestart hebben zijn natuurlijk echte bikkels Maar het zal wel juni worden, dan is er iets bij de duinruiters geloof ik. Ik laat het geheel aan haar over.
Niekie ik had mijn posting later maar even veranderd, ik weet niet of je het wel op bokt wil waar je heen gaat bedacht ik mij later

Oja Gomir gefeliciteerd inderdaad!!

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 16:42

Wie gaat er nu allemaal verhuizen dan?

Vind ik heus niet zo gezellig als iedereen weg gaat. Niet dat ik jullie vaak tegenkom ofzo

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:44

nee precies , ik zie ze ook niet vaak, maar toch ongezellie he.

Laatst bijgewerkt door Justy op 30-05-06 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Namen verwijderd op verzoek

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:48

Goed gedaan Gomir! Gefeliciteerd!

Ga zo maar eens kijken hoe Texas het doet. Kon het vandaag weer voorzichtig oppakken, hopen dat het helemaal goed is voor volgende week.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 17:36

Kim je gaat zelf toch ook weg Of blijf je toch maar wel?

Ik heb **gehoord** dat;
Peer, Primo, Silver, Nikki, UK en Sannie weggaan. Alleen Sannie weet ik zeker Het wordt nog rustig, misschien gaan ze wel de prijzen omlaag gooien, zou ik helemaal niet erg vinden.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:07

Hm nu moeten die namen ook weg van hasten, lijkt mij
Zou je persoonlijk gerichte teksten tov mij willen pm en deedejee, dat lijkt mij weer wel zo netjes, aangezien ik dat ook doe. Beetje jammer hoor van je die reactie, maargoed jou frustraties zijn niet mijn probleem.

Ik ga fijn borrelen met lieve collega'tjes van me
Was vandaag vrij en het is zo'n leuke dag, heb je soms he
Laatst bijgewerkt door Llover op 30-05-06 19:21, in het totaal 2 keer bewerkt

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:16

Jesus Beatrijs doe toch es een keer normaal. Ik vraag jou alleen maar om geen dingen openbaar te maken en dan ga je weer zo beginnen.
Erg lachwekkend allemaal en nog eens wat, je weet niet eens waar je het over hebt, je noemt namen van mensen die niet eens bij Bruin staan dus hou alsjeblieft je grote mond als je de helft niet eens weet.
Als iemand iets van mij wil weten dan komen ze maar naar mij toe en JUF BEATRIJS regelt het allemaal wel weer.
Je wordt bedankt, ook namens manege Bruin die mij vriendelijk verzocht heeft mijn mond erover te houden.
En dat heb ik netjes gedaan ja, in tegenstelling tot mevrouw Slot die weer zo nodig praatjes moet gaan rondstrooien.

Oh, nee je doet natuurlijk niets fout hoor!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:34

Llover schreef:
Niekie ik had mijn posting later maar even veranderd, ik weet niet of je het wel op bokt wil waar je heen gaat bedacht ik mij later

Verder geen commentaar.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:40

Hmm ik snap er niet veel van.. Dus ik mocht het niet plaatsen ofzo? Dat wist ik dus niet. Nouja, ik kan het niet weghalen meer nu. Als het echt weg moet kan ik het aan een mod vragen ofzo..

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:55

Ik heb vandaag btw iets nuttigs gedaan; Flair dr stal helemaal uitgemest. En bix in dr bixbal gedaan die nooit gebruikt wordt, kreeg 'm eerst niet eens open, maar later dus wel. En ze was dr helemaal blij mee

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:23

hasten schreef:
Hmm ik snap er niet veel van.. Dus ik mocht het niet plaatsen ofzo? Dat wist ik dus niet. Nouja, ik kan het niet weghalen meer nu. Als het echt weg moet kan ik het aan een mod vragen ofzo..

Bokt was even overbelast, vandaar het gerotzooi in deze post...

Ik zei dus: je kan altijd in je post editten, dus de namen weghalen. Je kunt zelfs je hele post weghalen. En ik neem aan dat ik niet meer functies heb op Bokt dan jij. Ik zelf heb als "regel" dat ik mensen altijd alleen bij hun Bokt-naam noem en nooit bij hun echte naam. Sommige mensen willen misschien wel anoniem blijven om wat voor reden dan ook...

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:38

Ja ik edit dus ook vaak!! mooie functie en handig ook
maargoed bij die namen was ik te laat en dat heeft die justy mooi gedaan, best .

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 22:09

Je kan alleen editten binnen een uur nadat je geplaatst hebt.

En hoezo mogen jullie niet vertellen dat je weggaat? Het is toch raar als je ineens verdwijnt van de manege. Of geldt dat alleen voor het plaatsen op dit forum?

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:21

Ik zou het graag zelf willen vertellen, maar daar krijg je de kans niet eens voor omdat er altijd en eeuwig geluld wordt en gespeculeerd. Beetje jammer dat er dan weer iemand is die het nodig vindt om het op zo'n manier bekend te maken. Ik kan namelijk heel goed voor mezelf praten; en als ik er iets van zeg krijg ik toch een zootje bagger via pm over me heen...
Zo moeilijk is het toch niet om als je iets "hoort", je gewoon op de bewuste persoon afstapt en vraagt hoe het zit? Ik zal echt wel eerlijk antwoord geven hoor, maar ik snap best dat mw. Bruin het niet leuk zou vinden als ik meteen tegen Jan en alleman vertel hoe leuk het wel niet is waar ik heen ga en hoe goed de paarden het daar hebben. Ik respecteer haar wens, maar als iemand er naar vraagt zal ik het niet ontkennen.

Ik had het gewoon zelf willen vertellen en dat kan nu dus niet meer.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:02

Ben je ook een avondje op stal, mis je weer een rel!

sorry meisjes, maar beetje pesten kunnen jullie wel tegen hè!

Tex ging oké gelukkig. Wel stijf, maar verder leek het allemaal weer goed te zijn. Dus nu voorzichtig weer oppaken.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:50

Llover schreef:
Na dr eerste oefenparcour gaat ze starten, ze mocht eigenlijk afgelopen zondag ook, maar als ik de grond zo zag ben ik blij dat ik mijn paard niet heb laten starten
Begin van de dag was het nog super te doen, pas tijdens het tweede B werd het slechter.
Citaat:
er waren er ook veel niet gestart hoorde ik van Cons en Simon. Ookal ging ie zelf wel starten . Maar diegene die gestart hebben zijn natuurlijk echte bikkels
Alleen Marcel is naar huis gegaan volgens mij, verder is bijna iedereen gewoon gestart hoor?
M en Z was maar een afmelding en dat was simon zelf met die schimmel
Citaat:
Maar het zal wel juni worden, dan is er iets bij de duinruiters geloof ik. Ik laat het geheel aan haar over.
Dressuur zeker? Of is het een onderlinge?

Citaat:
Oja Gomir gefeliciteerd inderdaad!!

Thanx

Ik ga mijn bed opzoeken, kom net uit mijn werk en moet morgen 6 uur weer beginnen
Heb de avond voor de ochtend geruild, omdat ik anders morgenmiddag/avond niet mee kon naar concours om te helpen Maar verder ben ik normaal hoor

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:56

superlenie schreef:
Ga zo maar eens kijken hoe Texas het doet. Kon het vandaag weer voorzichtig oppakken, hopen dat het helemaal goed is voor volgende week.

En ging het weer een beetje?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:58

superlenie schreef:
Tex ging oké gelukkig. Wel stijf, maar verder leek het allemaal weer goed te zijn. Dus nu voorzichtig weer oppaken.

Dat is mooi

Zo snel heb ik nog nooit antwoord gehad op een vraag

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 07:35

sorry meisjes, maar beetje pesten kunnen jullie wel tegen hè!

ik wel superlenie. Er is er maar 1 hier die zich loopt op te winden!
Ja inderdaad flair, jij slaat de spijker op zijn kop, mag hesu wel gezegt worden. En ik ben op de persoon niekie zelf afgestapt en die vertelde het mij afgelopen zodnag toen ze mijn zadel leende. En niets erbij van dat het geheim meost blijven of iets dergelijks, anders doe ik dat heus wel. En daarbij komt dat je Mevrouw Dorine de Jonge al weken lang in haar onderschrift had staan * die ze nu snel veranderd heeft* 24 juni is de dag dat mijn paardje verhuizen mag.....dus ach zo schokkend was mijn nieuwtje dan niet he jongens

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 09:29

Citaat:
hesu wel gezegt

Isse moeluk he.. skrijve

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 12:03

Ik kon 'm idd niet meer editten. Ik snap hier verder niets meer van, editten kunnen mensen goed blijkbaar

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 12:41

Ik mag vanavond lekker mee springen van Jan. Hoop dat ik het trek!

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 15:35

Je kan beter niet trekken aan het paard dorine