Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Llover schreef:Verder geen commentaar.Niekie ik had mijn posting later maar even veranderd, ik weet niet of je het wel op bokt wil waar je heen gaat bedacht ik mij later
hasten schreef:Hmm ik snap er niet veel van.. Dus ik mocht het niet plaatsen ofzo? Dat wist ik dus niet. Nouja, ik kan het niet weghalen meer nu. Als het echt weg moet kan ik het aan een mod vragen ofzo..
Llover schreef:Begin van de dag was het nog super te doen, pas tijdens het tweede B werd het slechter.Na dr eerste oefenparcour gaat ze starten, ze mocht eigenlijk afgelopen zondag ook, maar als ik de grond zo zag ben ik blij dat ik mijn paard niet heb laten starten
Alleen Marcel is naar huis gegaan volgens mij, verder is bijna iedereen gewoon gestart hoor?Citaat:er waren er ook veel niet gestart hoorde ik van Cons en Simon. Ookal ging ie zelf wel starten . Maar diegene die gestart hebben zijn natuurlijk echte bikkels![]()
Dressuur zeker? Of is het een onderlinge?Citaat:Maar het zal wel juni worden, dan is er iets bij de duinruiters geloof ik. Ik laat het geheel aan haar over.
Citaat:Oja Gomir gefeliciteerd inderdaad!!
superlenie schreef:Ga zo maar eens kijken hoe Texas het doet. Kon het vandaag weer voorzichtig oppakken, hopen dat het helemaal goed is voor volgende week.
superlenie schreef:Tex ging oké gelukkig. Wel stijf, maar verder leek het allemaal weer goed te zijn. Dus nu voorzichtig weer oppaken.
Citaat:hesu wel gezegt