manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:23

Whaha hij is wél leuk!! De hertentrui had de rechter aan Haha! Dat donkere haar zit dus wel goed Knipoog
Vind Broembroem een perfecte naam voor je car Kims; zo kunnen we een dubbele-onzinnige-namen fanclub oprichten Tong uitsteken
He Mariekje, heb jij mijn donderdag-bad-dag sms nog gehad??
Ik heb het erg druk vanmiddag: 2 patiënten, dan weer een half uur vrij en dat twee keer, moet wel tot half 6 werken. Balen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 14:31

humz.. rechter oogt wat te oud naar mijn smaak Bianz... Inderdaad wel donker haar, nu de rest nog Clown (hij is wel beter en minder glad/bal als de linker, dat wel Tong uitsteken)

Phoe.. lekkr zo'n dag zeg Scheve mond Wordt je altijd zo gaar van en de dag duurt zo lang (nouja op school dan Tong uitsteken in een praktijk ken ik t nie natuurlijk Haha!)

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 18:10

Ik zal de sleutel van de rechterkast in de linker stalen kast leggen. Op de bovenste plank, in het hoekje. Zouden jullie dan eerst met Nous willen wandelen, daarna haar borst af willen spuiten en haar mok-beentje willen verzorgen? (rechtsvoor en misschien rechtsachter). We hebben betadineshampoo in de kast liggen, in de poetskist. Of jullie daarmee haar beentje willen wassen, goed af willen drogen en daarna sudocrem erop willen smeren. Haar borst kan na het afspoelen ook afgedroogd worden en met die groene smurrie ingesmeerd worden. Haar halster ligt bij de wei. Een groen Anky halster (wel te klein hoor haha).
Bij de wasplaats heeft Nous een nieuwe truc: keihard achteruit lopen omdat ze het "eng" vindt. Oftewel: madam loopt te kütten. Je kan haar dus NIET vastzetten, want dan hangt ze zichzelf op. Haar vorige halster brak gelukkig waardoor ze een koprol achterover maakte. Ik wil niet weten wat er gebeurd zou zijn als ze niet los had kunnen komen...
Super bedankt dat jullie dat willen doen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 18:26

Ik denk dat ik hier even een printje van maak en t meeneem donderdag Tong uitsteken Maar komt goed hoor Kims Ja Mijn plan was al niet om der vast te zetten. Ik ken de verhalen en we zijn tog met zn tweeen Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 19:10

Hoi hoi!!
Kunnen jullie misschien wat zon deze kant opsturen? Ik sta ondertussen tot mn knieen in de blub...heerlijk Clown Als je langer dan 1 minuut op dezelfde plek stilstaan, ben je vastgezogen! Maar morgen gaan we weer op pad, misschien valt het op die paden wel mee! Verder een prima groep met kids hoor Lachen

Cis, foto's van je vakantie graag!! Ben heel benieuwd naar je verhalen! We spreken snel af, en sowieso leuk als je er 8 aug ook bij bent!
Nou Nel, had ik niet verwacht dat je ging stoppen daar! Maar wel erg collegeaal van je. En prima als je een ander baantje hebt wat wat relaxter geregeld is met Daniel Knipoog

Mn huis schiet al aardig op, dankzij mn moeder en familie én Bianz! Ik heb al zin in mn house-warm party Haha!

Nou, ik ga ff bonuspunten verdienen, bye!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 19:18

*rent naar buiten*
*doet zon in een tasje en hangt het aan een helium ballon mét buitenboordmotor*
*laat los*
Zon is onderweg hoor Thirz Haha! Vanmiddag hier heerlijk weer en nog steeds zon hier, dus je kan best een beetje lenen Ja

Ik heb ook al wel zin in je House-warming party Haha!
Fijn je huisje zien, gezellie natuurlijk én de Film kijken! Hyper! Ben zo benieuwd naar Wie is t Haasje en al die andere dingen Haha!

Maar geen zon gezien vandaag dan? Tjee... ik ben om half 3 in de tuin gaan zitten en vond t nog behoorlijk warm daar in die zon!

Bonus-punten verdiense Haha! Wel winnen ook deze week hè Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:59

ehm anne, ik moet tot half 5 werken, dus dat zal m niet worden hahaha, kan echt pas daarna, en anders na het eten. Jij print kim dr verhaal dus uit, want dit kan ik niet onthouden hahaha.....

By the way, ken jij Hugh grant niet???????? SCHANDE!!!!!!!!

Bianz ik heb je vanmiddag nog n sms gestuurd over het badderen, heb jij die niet gehad?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 22:29

haha, misschien dan beter na t eten? Anders storten we straks in van de honger bij Nous Tong uitsteken En we moeten wel alert zijn natuurlijk bij dit woeste paard! Clown hihi, nee maar ik zal t ff uitprinten wat we moeten doen hoor Mariekje. Ik gok dat ik dit ook nie allemaal precies ga onthouden

En ja die ken ik wel Knipoog Persoonlijk ook: hij is een bal Tong uitsteken haha, maar 'de linker' tikt sneller dan Hugh Grant Clown

hihi, gaat weer lekkr met de sms geloof ik? Vork

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:24

Haha sms ontvangen Mariekje, maar nog niet terug gesmst omdat ik het zeer druk had (jaja na m'n werk gisteren wél): tennisen, eten, socializen, 11 uur thuis, naar bed, vanochtend op tijd weer naar Janis. En nu zou ik dus kunnen antwoorden, ware het niet dat ik het alweer vergeten was en ik nu herinnert word door je post! Dusseh ik zou zeggen: als je zin hebt kom je maar langs, ben toch thuis morgenavond denk ik. Zo niet, laat ik dat wel weten. Ok?
Vanochtend de band met Nous hersteld! Ze kwam zowaar naar me toe in de wei (wilde graag zelf even de cup F aanschouwen haha) en bleef staan om lekker geknuffeld te worden! Had het halster van Janis nog bij, dus denk; dan moet ik ook ff proberen het halster aan te doen (na die ramp vorige keer), wat denk je? Madam blijft lekker staan en vindt het geen enkel probleem! Kortom: het is altijd weer spannend met Nous! Haha!
Ga nu zo naar Goes om een brace te laten maken. Dan misschien nog ff winkelen en vanavond met Rachida eten en bijkletsen. Relaxte vrije dag dus met dit lekkere weer! Toedels!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 13:15

Brace aanlaten maken bij uhm.. hè verdorie.. uhm.. Nouja laat maar Clown Mn hoofd heeft ook even vakantie denk ik Scheve mond Mn zusje is daar ook aantal keer geweest *denk ik, zullen er nie heel veel zijn daar* voor een rug-brace toen. Heel korset, lekkr warm enzo. Jij voor je knie?
Pling Gardeslen

haha, Nous blijft altijd een verrassing Haha! Geweldig paardje Tong uitsteken Hihi, en hoe was t met der F-cup?
lekkr gereden op Janis? *zal der morgenaaf eens op letten hoor, ik weet nog steeds niet wie ze is Nagelbijten / Gniffelen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 13:20

Zooo... ik ben lekker vanmiddag vrij Haha!! Heerlijk!
Heb straks priveles met Sharon, gaan we dr even hard tegenaan want ik heb zaterdag de zeeuwse kampioenschappen!
Hmm mn rekening is weer blij Haha!, heb loon... kan ik gelijk mn trailer terug betalen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 15:51

Jeeeeeeeeeeeeej ik heb mn E achter B gehaaaaaald!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 18:37

Jeej, super Bar! gefeliciteerd! Go jij! Go jij! Kan je lekkr zelf naar je wedstrijden gaan rijden Ja Al deed je pa t ook nie tegen zn zin tog?
Super top Bar!

Wij hebben vandaag een rondje walcheren gefietst. Mn pa had een route van 55 km uitgestippeld Clown Die hebben we maar ff ingekort tot 45 km Vork Vind ik ver zat Tong uitsteken
En dan zo nog ff met Nousje en Mariekje een endje wandelen Ja En dan denk ik dat ik vannacht best wel lekkr kan slapen Dromen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:06

Ik denk dat je lekker zal slapen vannacht Anne! Poehee, 45 kilometer! Dat doe ik jullie niet na haha! Heb ooit eens ruim 200 kilometer gefietst in 3 dagen tijd (Orvelte kamp) en dat vond ik toen echt veel te veel!
Hoe was het bij Nous? Was haar borst nog dik en liep ze kreupel? Ik ga van de week toch maar de dierenarts bellen, want gisteren liep ze echt heel erg slecht, arm beest...

Ik ben de afgelopen dagen niet bereikbaar geweest op mijn mobiel omdat die lichtelijk kapot was (voor de verandering). Ik kan ook niet zien of ik gemiste oproepen oid heb gehad. Dus smsjes enzo zijn niet aangekomen. En voor anne en marieke hoop ik niet dat ze vragen hadden over Nous haha Knipoog Maar nu doet ie het hopelijk weer dus ik kan weer gebeld worden!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 21:00

hihi, met Orvelte zat ik thuis Clown Samen met Danja en Jennifer toen de vijver van Danja, de sloot bij Scheldemond en wat andere waters onderzocht op uhm.. ergens op Vork Volgens mij watervlooien Clown En ik weet ook zeker, we hadden een zeer boeiende wetenschappelijke uitkomst, ben hem alleen ff vergeten *uch*
Neehoor ik had geen vragen over Nous Lachen Beschrijving was duidelijk, en beschrijving correct uitgevoerd Ja

Uhm, ze had er flink tempo in. Misschien dat ze iets onregelmatig liep, maar zeker niet heel erg enorm slecht hoor. Viel mee! Nog wel een wat dikke borst en ze vond t heerlijk om die te laten afspuiten Ja *slaap paardje, slaap* Dromen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 12:53

Hallooooooooooo,
zo we zijn net terug van vakantie, heerlijk weer gehad, alleen gister een beetje regen.
Heb geprobeerd alles goed bij te lezen, maar vergeet vast op dingen te reageren.

Hoe is het nu met nussana?

Morgen hebben we ringrijden, dus ga straks voice wassen en invlechten.
Nu nog even uitrusten.

Daniël heeft lekker veel gezwommen, dat vondt ie heerlijk!
Lekker in zn grote zwemband.

Van de week werdt ik ook nog gebeld dat Daan steeds uit de wei ontsnapt, dus heb gezegt dat ze een extra lijntje moeten spannen.
Ben benieuwd hoe het morgen gaat want dan is ie een hele dag alleen, voice doen we melken, dus dan moet ie het helemaal zelf uitzoeken.
Dus als iemand van jullie morgen nog op stal komt, willen jullie dan ook nog even langs Daan wandelen??!

Nou ik ga weer even lui doen.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:52

Ja, je hebt echt geboft met het weer Nel! Lekker hoor eventjes op vakantie! Hoe is het nu met Daniël?

Ik kom net uit mijn werk, ziek! Ik voelde me de hele dag al lichtjes in mijn hoofd. Na de pauze dacht ik het wel weer aan te kunnen, nou mis dus. Toen ik net klaar was met het prikken van iemand lag ik dus op de grond Ziek Mevrouw merkte nog heel leuk op 'had ik niet flauw moeten vallen ipv jij? ik ben toch geprikt Clown ' Nou, ik was toch in het ziekenhuis dus waarom niet meteen naar de EHBO lopen haha. Bloeddruk bleek veel te laag, suiker aan de lage kant. Hartslag ook onregelmatig (vanwege die bloeddruk) dus ik ben naar huis gestuurd om uit te rusten! En nu ben ik heerlijk aan het spugen! Maaaaar ik kan wel van t zonnetje genieten Knipoog

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:42

gefeliciteerd Bar! Supergaaf dat je nu lekker zelf met je paard op stap kan!
Kim: dat klinkt niet zo fijn! Hopelijk vole je je snel wat beter want met dit warme weer ziek zijn is geen pretje...
Nel: waar hebben jullie ringrijden? dan kom ik nog even kijken namelijk...ik hoor het wel. Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! Daan begint nu dus al echt streken uit te halen?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 19:47

Citaat:
Van de week werdt ik ook nog gebeld dat Daan steeds uit de wei ontsnapt, dus heb gezegt dat ze een extra lijntje moeten spannen.

Dus tóch Daan!
Marieke en ik stonden gister al bij Daan te knuffelen en bij Tante Annemoon (Voice was gelijk met onze wandeling op buitenrit vertrokken). We vroegen ons al af wat dat onderste (let op: róde!) lijntje daar deed. Voor Annemoon leek ons niet, zover waren we al wel Vork

Phoe, klinkt weer lekkr Kims. Hoe voel je je nu? *hihi, vind t wel een droge opmerking van die vrouw Tong uitsteken Voordeeltje dat je lekkr van de zon kon genieten vanmiddag (tussen t ziek zijn door dan...)

Jeej, super dat jullie genoten hebben Nel Ja Het weer viel ook gelukkig mee! Daniel wordt sportzwemmer later? Knipoog Heerlijk dat hij zo van t zwemmen geniet!

Eindelijk ook een droog, zonnig weekje Reelaer voor Thirz Haha! Of nouja.. volgens mij heeft ze tijdens de trektochttog wel redelijk weer nu Ja *kan ook niet anders met mijn toegezonden pakketje zon Knipoog Hoop t zo, al die regen op je kop dan is zo rot!
Hee *lichtje* hoe is t met de mimi's bij Bartels? Weer nieuwe?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 17:24

Jippie! Ik was 10e van de 26e in het L2 bij de zeeuwse kampioenschappen. Ik had 184 punten en echt super lekker gereden! Haha!
Dus nu heb ik mn laatste puntje voor het M1 Lachen

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:45

tof bar! Gefeliciteerd! Viel het mee met de hitte om te rijden vandaag?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:19

He hallo,
Zo gister lekker ringgereden,
T was wel warm, maar we mogen niet klagen, want als het koud is klagen we ook altijd.
Dus zal zeggen dat we enorm hebben geboft met het weer.
13 ringen gestoken, voor mijn doen errruug goed, normaal 12 ringen of lager.
Voice was erg sloom, de eerste 3 beurten liep ze zoals normaal, lekker gek doen en snel door de baan racen.
Maar daarna was ze heel de dag niet voorruit te branden.
We moesten ook bijna elk uur melken dus denk dat ze erg last van dr uiers had en natuurlijk de warmte.
Daan was heel braaf geweest en stond rustig in de wei te grazen toen we terug kwamen.

Ja die stoute daan ontsnapte steeds.
Iemand doet dan op een andere wei het draadje niet goed dicht en dan staat er bij ons geen stroom op.
Dus dan kan daan er onder of tussen door....

Gefeliciteerd Bar, echt goed van jou en je haf!

Met Daniël gaat het wel wat beter, zn eczeem lijkt wel erger te worden maar daarvoor ga ik maar weer eens naar de dokter.
Voor de rest gaat het best wel goed met hem.

Hoe is het met Nusanna???

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:26

Nog even een vraag en oproep eigenlijk...

Ik wil binnenkort een sieradenparty bij mij organiseren.
Mijn schoonmoeder heeft en maakt ook zelf sieraden.
Ze heeft o.a. horloges, kettingen, oorbellen, ringen, armbanden en nog veel meer...
Je kan ook nog even kijken voor een voorproefje op www.vandeverademing.nl
Niet alles staat er op maar wel al een gedeelte.
Ze kan ook voor jou maken wat je zelf leuk vindt.

Ze wil zichzelf graag bekend maken, dus we zouden het leuk vinden als jullie allemaal willen komen!!!
Kopen is natuurlijk niet verplicht, al is het alleen om de kamer te vullen.
Zelf heb ik ook al wat leuke ringen, oorbellen en een horloge bij dr gekocht.

Ik hoop dat jullie willen komen en je mag ook nog meer mensen mee brengen!
Als er genoeg willen komen spreken we een datum af.
Waarschijnlijk op een vrijdag avond.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:24

Zo, ben ook weer in zeeland aangekomen!
Wat was het warm in de trein zeg! Maar deze week erg mazzel gehad met t weer, in het begin van de week stonden we nog met onze laarzen vastgezogen in de blub, maar tijdens trektocht zelf prima weer gehad! En nu ben ik supergaar na 2 weken trektocht Dromen

Bar: gefeliciteerd met je E achter B! En ook gefeliciteerd met je laaste puntje voor M1. Wanneer heb je dan je eerste M1 wedstrijd?
Anne: had je geen zere kont na 45 km fietsen? Ik doe t je niet na...geef mij maar een paard Vork Er waren nog steeds dezelfde Mimi's bij Bartels hoor, ze zijn nog steeds superlief!
Nel: ook een hele fijne vakantie gehad volgens mij! Ik wil graag komen op je sieradenparty. Ik moet soms werken op vrijdagavond, dus als je een datum weet hoor ik t wel, hopen dat ik dan kan Lachen

Nou, Nous heeft goed de banden met jullie hersteld dan wel opgebouwd Haha! Ik ga dr morgen weer eens een bezoekje brengen! En ik duik straks lekker mn eigen bedje in, bye!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:31

12 augustus is mn eerste M1 wedstrijd... het is die dag ook iets van de rabotop, dus we rijden maar met zn 4en in het M1, wel relaxed.
Nel; mij lijkt het gaaf zo'n sieraden party!