Omdat ze wondjes kreeg van het normale hoofdstel en ook in der mond. Normaal is het een super menpony, kan erg mooi lopen. Maar gaat graag erg hard. En bitloos snapte ze m'n stuurkunsten niet echt. Het ging echt zo: stappen naar ac lijn en halthouden. Wegstappen. Sturen. Sturen. Stuuuuren. Ondertussen was ik al in volle draf naar de overkant. Dus weer opnieuw halthouden. Stappen. Bochtje. Halthouden. Stappen. Sturen... En dwars over pionnen en t opstapje heen. Paar keer tegen de bakrand en t hek geremd omdat ze de bocht niet om ging. En Ramon steeds klikken als ik langs kwam en dan gaat ze steeds harder haha. Maar na een tijdje ging het steeds beter en toen nog ff zonder zadel in de waterbak.
Slaap je trouwens op bedden daar of moet je zelf een matje meenemen? (was me nog niet helemaal duidelijk )
Bzoem
Geplaatst: 15-07-12 13:53
Er staat: hoeslaken, kussensloop en slaapzak Al weet ik even niet of er nou standaard kussens zijn op de kamers, ik neem altijd eigen mee. Op trektocht zelf mag dat niet ivm beperkte ruimte in het busje. Dus dan kan je een dikke trui in je sloop stoppen bijv. En dan zijn er matrassen aanwezig, dus dan is een eigen hoeslaken ook wel fijn.
Je slaapt gewoon op bedden op stal tijdens de trektocht slaap je op matrassen (die zijn dus aanwezig) een kussen is aanwezig op stal, dus die hoef je niet mee te nemen, maar sommigen doen het wel! een kussensloop is inderdaad handig om tijdens trektocht een vest/handdoek in te doen
joggingbroek stond er ook nog niet op enz. dus kleine dingetjes
het eten was strak op! vrijdagochtend laatste pakje koekjes!
Bzoem
Geplaatst: 15-07-12 14:10
Waar laten jullie het?
Ik heb altijd wel van die koekrepen mee omdat ik flink beroerd kan worden als ik niet direct eet 's ochtends en 's avonds altijd nog trek heb. Plus dat ik anders last van m'n maag kan krijgen door medicatie. En dan nog een pot snoep voor de lekkere zoete trek tussendoor. En een flesje water. Dat is het eigenlijk. (Oke en vaak een tray energydrank in de auto als back up.)
Joggingbroek is idd erg fijn als je ff niks hoeft!
goldenarrow
Geplaatst: 15-07-12 14:16
Ik heb dummy's mee (die snoepjes dan ) en nog wat redband winegums
Mijn rijbroeken waren trouwens nog steeds niet droog van afgelopen week, dus heb ze net maar ff in de droger gegooid.. Stomme dingen >.>