Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kirsten_S schreef:Haha hij sprong echt een meter boven die hindernis. Beetje onbenullig nog en slingerend, maar hij kan het wel haha. Hij is ook nog zo lomp dat als je denkt dat hij wel de bocht omgaat, je dus tegen de bakrand kan knallen of tegen de paal van de hindernis haha. Maar de beenspieren zijn goed getraind nu
Hihihih. Knap hoor dat je dat durft. Ik zit bij het idee al in mijn broek poepen.
yeaaaaaah! Kirsten_S schreef:Haha hij sprong echt een meter boven die hindernis. Beetje onbenullig nog en slingerend, maar hij kan het wel haha. Hij is ook nog zo lomp dat als je denkt dat hij wel de bocht omgaat, je dus tegen de bakrand kan knallen of tegen de paal van de hindernis haha. Maar de beenspieren zijn goed getraind nu

Sabinee__ schreef:Wat ik me nou afvraag he, bijvoorbeeld bij te koop van die Linda ..![]()
Stel je hebt interesse in zo'n paard van haar dat heel hoog getraind is, en je geeft aan dat je er een recreatiepaard van wilt maken.. Word zo'n paard dan aan je verkocht?
.

Sabinee__ schreef:Wat ik me nou afvraag he, bijvoorbeeld bij te koop van die Linda ..![]()
Stel je hebt interesse in zo'n paard van haar dat heel hoog getraind is, en je geeft aan dat je er een recreatiepaard van wilt maken.. Word zo'n paard dan aan je verkocht?
Melanie_B schreef:Ik ga trouwens binnenkort lessen bij Linda Verwaal
Voor de gene die haar niet kennen: http://www.lindaverwaaldressage.nl
Beter een berg medicatie en fysio etc, dan dat er iets raars uit de onderzoeken was gekomen toch?
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Haha hij sprong echt een meter boven die hindernis. Beetje onbenullig nog en slingerend, maar hij kan het wel haha. Hij is ook nog zo lomp dat als je denkt dat hij wel de bocht omgaat, je dus tegen de bakrand kan knallen of tegen de paal van de hindernis haha. Maar de beenspieren zijn goed getraind nu
vind het wel sneu voor zo'n jong beestje... Maarja, had ook niet anders verwacht van Frans..
) maar ik stond gelijk bij die witte.
Ze lijkt op het paard wat ik in Hongarije heb gereden.
Broccoli schreef:Bedankt allemaal![]()
De prognose is ineens wel positief geworden! Uit de foto's zijn geen rare dingen gekomen! Ze is helemaal binnenstebuiten gekeerd en daar kwam wel uit dat ze een ontsteking had in haar rug en billen. Die zijn we nu aan het behandelen. Daarnaast heeft ze orthopedisch beslag omdat ze ging kreupelen als ze moest buigen. Dat is nu ook zo goed als verholpen. Ze heeft wel een berg medicatie mee naar huis gekregen en ze moet fysiotherapie krijgen. Maar waarschijnlijk komt het toch nog goed met mijn vrouwtje!!