Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Xeen

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 13:46

Thanks *D

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:01

en al een grote fuif gegeven linda?

Xeen, leuk dat je een huisje hebt!

Abdultje is gisteren lekker voor banketstaaf gezet op zn verjaardag :D Eigenlijk moest hij een feestmuts op, maar ik was zoals altijd goed voorbereid en had er geen gekocht. Dus toen maar bunny oren bij gebrek aan beter.

vandaag is hij voor het 1st onder de spuit geweest. Hij vond het wel erg spannend, maar stiekem ook wel lekker (hij was 1 vieze schuimend, nat paard, met een laag zand erop) Toen ik de linkerkant wilde doen, werd het hem een beetje teveel. Maar daarna heeft Roxanne me geholpen en hebben we hem de hemel in geprezen terwijl de kraan er op stond. Helemaal trots op mn knappe man.

Van de week ook eindelijk zn bal opgeblazen

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 21:47

Kijk nou wat ik in mijn bakkus heb:
Afbeelding

Issie niet mooi?
Afbeelding

Effe de onderkant showen!
Afbeelding

Knap ben ik zo he?
Afbeelding

Afbeelding

Ik word er verlegen van :o ...
Afbeelding

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 21:54

Leuk Fieke! De eerste stappen naar een echt rijpaard! Geniet er van :)

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:57

ik vind die 1e zo leuk, net alsof ze vet staat te grijnzen:D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 08:16

Hihi ... altijd leuk, voor het eerst een bitje in. Wel een mooi bitje!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 20:53

leuke Esmeetje :D

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 09:46

Morgen beginnen bij me nieuwe baan!! Ben echt zo benieuwd.... En morgen is de verschrikkelijke poownie ook jarig :). 10 jaar alweer en nog steeds niet volwassen. Als kado ga ik er morgen weer op of hij weer goed loopt.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 11:51

Ik hoop het Wan, ik duim voor je

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 16:18

Echt leuk om te zien Fieke, ze wordt zo al een hele dame hoor...! Wat las ik trouwens op je Facebook, gaat Jolan het druk krijgen met haar opleiding?

Wanda, heel veel succes morgen op je nieuwe werk. Altijd weer spannend zoiets. Ik hoop voor je dat Valko weer normaal loopt.

Marieke, al benieuwd wat er deze week voor zadel er op je kind gaat komen? Kan je straks eindelijk gaan beginnen met knolhobbelen... :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:43

Ik ben gezandstraald vandaag. Enorme windvlagen joegen het zand van de bouwplaats gezellig de longeerbak in, waar ik Storm aan de dubbele longe liet werken. Hij vond al het gewapper om hem heen heel spannend, maar werkte dapper door. Hij piepte één keer, maar dat mocht niet, dus slikte hij hem gauw in!

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:54

Ja waaide het zo hard ineens op stal dan? Wel dapper van jullie beide dan, diehards :) Het had in rotterdam gehageld en niet zo'n klein beetje ook....

Thanks Lin en Es, heb dr helemaal zin in. Nieuwe start :). En idd hopen dat ie weer goed. Loopt want meneer was vanmiddag weer aardig bezig geweest. Als ie dat kan kan hij ook normaal onder het zadel lopen.... Stoute poownie!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:58

Zooooo wat een avond zeg....
Eerst het leuke deel: ik ga naar de OS (geheel onverwacht), heb dr enorm veel zin an :D *\o/* *\o/* *\o/*
En het minder leuke deel is dat wij vanavond met opzet zowat van de weggedrukt zijn door een enorme onbeschofte automobilist.....Kwam met een noodvaart over de oostveen bij de bocht van de A4, wij reden net op dat smalle stukje ervoor (waar dat oranje zeil ligt) en meneer scheurde met dezelfde vaart door en dacht ons wel even van de weg te kunnen drukken...Druk gebarend naar Karin dat zij maar achteruit moest, duwde die flink door....was echt cm werk..Nou echt hoor..kwader kan je me niet krijgen...dus ik heb een enorme trap tegen zn spiegel gegeven.....wat een imbeciel :( :( zeg...Wilde die achteruit terugkomen, maar er reed een fietser achter hem dus dat ging niet zo snel en Monica was op de fiets mee en heeft haar fiets overdwars op de weg gezet waardoor die dus geen kant meer op kon....Echt ik zat te koken..als tie uit had gestapt had ik niet voor mezelf ingestaan geloof ik -:(- -:(-

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:58

Succes morgen Wan, met je werk en met Valko. Mag nu toch wel eens een zomertje goed gaan.....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:01

Esther28 schreef:
Zooooo wat een avond zeg....
Eerst het leuke deel: ik ga naar de OS (geheel onverwacht), heb dr enorm veel zin an :D *\o/* *\o/* *\o/*
En het minder leuke deel is dat wij vanavond met opzet zowat van de weggedrukt zijn door een enorme onbeschofte automobilist.....Kwam met een noodvaart over de oostveen bij de bocht van de A4, wij reden net op dat smalle stukje ervoor (waar dat oranje zeil ligt) en meneer scheurde met dezelfde vaart door en dacht ons wel even van de weg te kunnen drukken...Druk gebarend naar Karin dat zij maar achteruit moest, duwde die flink door....was echt cm werk..Nou echt hoor..kwader kan je me niet krijgen...dus ik heb een enorme trap tegen zn spiegel gegeven.....wat een imbeciel :( :( zeg...Wilde die achteruit terugkomen, maar er reed een fietser achter hem dus dat ging niet zo snel en Monica was op de fiets mee en heeft haar fiets overdwars op de weg gezet waardoor die dus geen kant meer op kon....Echt ik zat te koken..als tie uit had gestapt had ik niet voor mezelf ingestaan geloof ik -:(- -:(-

Welkom in de wereld van het buitenrijden Es, helaas gebeuren dit soort dingen nog veel te vaak op het Oostveen. Jammer dat mensen deze weggetjes voor binnendoorscheuren gebruiken maar er geen rekening mee willen houden dat het landweggetjes zijn en er dus paarden/tractors en ander langzaam verkeer rijdt....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:02

Nou dit is echt voor het eerst in al die jaren dat ik dat meemaak hier hoor......ok ze komen wel eens hard aanscheuren maar blijven dan wel wachten in die bocht...nog nooit gehad dat ze bewust je van de weg proberen te douwen.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:05

Esther28 schreef:
Nou dit is echt voor het eerst in al die jaren dat ik dat meemaak hier hoor......ok ze komen wel eens hard aanscheuren maar blijven dan wel wachten in die bocht...nog nooit gehad dat ze bewust je van de weg proberen te douwen.

Maar jij rijd ook pas sinds kort wat vaker buiten he, en meestal op rustige tijden. Het gebeurd me toch wel een keer of 3 a 4 per jaar dat ik zo'n hufter aantref.....enigste wat helpt is er recht voor te blijven staan, maar dat doe ik ook niet als ze met een flinke vaart aankomen en ik niet zeker weet of ze me gezien hebben....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:07

Nou wij bleven ook op het midden van de weg rijden maar hij duwde ons echt van de weg....
Ik hoop dat ie het afgeleerd is om zo debiel te rijden en paarden van de weg te duwen...Tis dat ze alledrie relatief braaf waren anders waren dr echt ongelukken gebeurd....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:08

Reed die tegen je aan echt? Dan had ik ala minuut de politie gebeld........

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:15

Nou scheelde cm of 5 denk en als Kaar niet 1 stapje op zij was gegaan, was het echt een aanrijding geweest....

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:36

Wat een honden heb je op de wereld! Wij hadden het gister met een taxi chauffeur die niet achteruit wilde terwijl zijn inham nog geen 5 meter achter hem was en gewoon door reed... Wat een eikel zeg. Net zoals scooters, die denken dat paarden daar niet van schikken. Nou val zat er van de week bijna achterop om mee te liften, wat een idioten zeg! Totaal geen besef.

Wat gaaf naar de OS Es! 1 dag of een paar dagen?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:37

Tja tot ze een keer echt op een auto, scooter of wielrenner zitten en dan zijn de rapen gaar...
OS het weekend van 27, 28 en 29 juli :D

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 07:55

Os? Ga je daar doen es?
Wat een lummel die man zeg. Ik zou ook boos geworden zijn!

Sleutels huisje zijn binnen :D ben gister begonnen met klussen!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 11:17

Paardensport kijken :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 11:55

En wat is OS? :o?