Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eigenlijk moest hij een feestmuts op, maar ik was zoals altijd goed voorbereid en had er geen gekocht. Dus toen maar bunny oren bij gebrek aan beter. 

...
. 10 jaar alweer en nog steeds niet volwassen. Als kado ga ik er morgen weer op of hij weer goed loopt.
Het had in rotterdam gehageld en niet zo'n klein beetje ook....
. En idd hopen dat ie weer goed. Loopt want meneer was vanmiddag weer aardig bezig geweest. Als ie dat kan kan hij ook normaal onder het zadel lopen.... Stoute poownie!
zeg...Wilde die achteruit terugkomen, maar er reed een fietser achter hem dus dat ging niet zo snel en Monica was op de fiets mee en heeft haar fiets overdwars op de weg gezet waardoor die dus geen kant meer op kon....Echt ik zat te koken..als tie uit had gestapt had ik niet voor mezelf ingestaan geloof ik
Esther28 schreef:Zooooo wat een avond zeg....
Eerst het leuke deel: ik ga naar de OS (geheel onverwacht), heb dr enorm veel zin an![]()
![]()
![]()
![]()
En het minder leuke deel is dat wij vanavond met opzet zowat van de weggedrukt zijn door een enorme onbeschofte automobilist.....Kwam met een noodvaart over de oostveen bij de bocht van de A4, wij reden net op dat smalle stukje ervoor (waar dat oranje zeil ligt) en meneer scheurde met dezelfde vaart door en dacht ons wel even van de weg te kunnen drukken...Druk gebarend naar Karin dat zij maar achteruit moest, duwde die flink door....was echt cm werk..Nou echt hoor..kwader kan je me niet krijgen...dus ik heb een enorme trap tegen zn spiegel gegeven.....wat een imbeciel![]()
zeg...Wilde die achteruit terugkomen, maar er reed een fietser achter hem dus dat ging niet zo snel en Monica was op de fiets mee en heeft haar fiets overdwars op de weg gezet waardoor die dus geen kant meer op kon....Echt ik zat te koken..als tie uit had gestapt had ik niet voor mezelf ingestaan geloof ik
![]()
Esther28 schreef:Nou dit is echt voor het eerst in al die jaren dat ik dat meemaak hier hoor......ok ze komen wel eens hard aanscheuren maar blijven dan wel wachten in die bocht...nog nooit gehad dat ze bewust je van de weg proberen te douwen.
ben gister begonnen met klussen!