Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

skyline schreef:Nou dan vind ze oppeens weer alles eng .
En dan denkt ze he dat is eng laat ik der maar weer van hé laat ik er eens van doorgaan .
En dat stal genootje was er afgeflikkerd laats want de bak was zo zwaar dat ze een stukje weiland af had gezet en toen was ze ook niet meer te houden en ging ze rare bokkensprongen maken

alleen ik kan me aan bepaalde dingen wat collega's doen enorm irriteren.
Pebbs schreef:jaa tis wel leuk werk, tis niet iets wat ik altijd zal blijven doen
maar voor nu is het leukalleen ik kan me aan bepaalde dingen wat collega's doen enorm irriteren.
en vandaag werk ik met een paar.. dus dat word inhouden aangezien ik al zo'n ontzettend gezellig humeur heb
Pebbs schreef:Jaa maar dat is het juist.. dat vind ik moeilijk om het tegen de desbetreffende persoon te zeggen..
Daarnaast werd er van de week gekibbeld tussen een paar collega's terwijl het halve restaurant meeluisterde.. dat vind ik gewoon echt niet kunnen...
Pebbs schreef:naja ik heb het dan wel met een andere collega over en die is het dan wel met me eens maar ze zeggen allemaal dat ik het gewoon moet zeggen als me iets dwars zit ..
):
In begin beetje onwennig, maar Venice was zo braaf. Die heeft mijn moeder er even door heen gesleept.