Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 09:46

Jetta schreef:
Gewoon al een uur aan het werk! Bluh! Ik wil rentenieren!

haha dat dacht ik ook toen ik hier heenging, maar kom er langzamerhand achter dat ik hier meer werk dan dat ik op mijn werk deed, hoe gek is dat hahahaha

Jetta

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 09:52

Ja, maar zonder tijdsdruk, zonder wet-en regelgeving, zonder manager, zonder lastige cliënten, zonder slecht werkende ICT, zonder! Anietje, het wordt er niet beter op! Er wordt zoveel van je creativiteit verlangd( bezuingd ), dat je, als je echt creatief bent, je creatie niet mag tonen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 10:15

Jetta schreef:
Ja, maar zonder tijdsdruk, zonder wet-en regelgeving, zonder manager, zonder lastige cliënten, zonder slecht werkende ICT, zonder! Anietje, het wordt er niet beter op! Er wordt zoveel van je creativiteit verlangd( bezuingd ), dat je, als je echt creatief bent, je creatie niet mag tonen.

ja dat weet ik ook wel hoor Jetje en dat is inderdaad zo fijn hier voor ons.
Maar als je wil ontspannen met Kees je weet ons te vinden hè.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 14:01

AnitaJoeri schreef:
Jetta schreef:
Ik zeg: Aiko inspannen en de bak laten slepen en met een kromme schuif kan ie ook de hoefslag dichtslepen. Daar hebbie toch peerden veur?

je blijft toch een bietje gek hè haha

Nee hoor, vroeger werden de paarden ook gebruikt om op het land te werken dus Aiko kan dat best voor je doen......... :D
Zo en dan nu naar mijn paardekind, gisteren heerlijk buiten gereden met Jessica van Kirin en zelfs twee keer een galopje gedaan waarbij Blando de tweede keer een vreugdebokje gaf hahaha gek paard.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:11

Jetje en Kaar jullie begrijpen het niet, Aiko is een luxe paard en Anietje is het werkpaard hihi.

Heerlijk 2 uur in het bos met wederom Aiko gereden en een vriendin met haar paard.Rustige rit al vond Aiko dat het sneller moest, knettergekke drammer hoor.

Ondertussen zijn er 2 grote balen stro gebracht en 4 balen kuil.
Gelukkig was Ruubje thuis en ik kan weer vooruit.

Nou ga weer ff zand mijn bak inscheppen bij de ingang en mijn luxe paard zijn slobber geven haha

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:21

Zo lekker gewerkt zo naar tankie lekker in de bak rijden. Had een nieuwe helm nodig kreeg vandaag een mail dat ze 29procent schrikkelkorting bij divoza hadden dus mooie helm gekocht met aardig wt korting kwam er thuis achter dat er achterop knipperlichten zitten haha,
Gelijk ook een mestboy voor in de trailer gekocht :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:25

Aman ik heb spagettie gemaakt en is echt wel goed gelukt, vond het niet makkelijk, maar het smaakte ook nog heerlijk en van Ar zijn komkommers ook zoetzuur gemaakt. Goed hè

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:55

gisteravond een lekker lesje gehad in de buitenbak,chess lekker aan het werk gezet en hem flink laten galopperen ok even lekker snelheid met hem gemaakt, wat kan hij dan hard, hij was moe daarna maar voldaan de energie was er goed uit, dat had hij behoorlijk nodig. wat een heerlijk paard is het toch.

was wel jammer kaar dat je er niet was,maar jet en zaar waren er wel dus die heb ik even gezelschap gehouden was weer even leuk, maar je bent wel goed bezig met blando hoorde ik je had gesprongen met hem leuk hoor.
gaat nu opschieten ladies het is nu zo de 17e. :Y)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:13

AnitaJoeri schreef:
Jetta schreef:

ja dat weet ik ook wel hoor Jetje en dat is inderdaad zo fijn hier voor ons.
Maar als je wil ontspannen met Kees je weet ons te vinden hè.

Jaja! Ik weet waar je huis woont! /3

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:24

Heerlijk weer thuis na paardemiddagje, nu lekker op de bank na een warme douche want ik had het best koud vandaag...............

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:40

Lekker bezig regien, ik heb ook heerlijk in de bak gereden met tankie hij liep heerlijk, me hlmpje zat ook fijn,

Nu lekker relaxen, de17e gaat inderdaad hard nu. Vond het vannavond wel warm

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 08:18

Morge

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 09:32

guten morgen
8 graden en wederom druilerig.

Ze zeggen dat er volgende week weer wat nachtvorst komt bah ik wil zon en voorjaar.

Moet nog een klein stukje van de zandinloop van mijn bak doen en dan ligt alles er weer super bij.Heb er een blaar van tussen duim en wijsvinger, tjonge

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 09:53

Ach, heb jij ook eens een blaar! Dat is je eigen schuld, je moet Aiko laten slepen en ploegen.

lekker Regien! Chess is echt wel een lieverd, en leuk opgedroogd, zoals je laatst zei.

Vanavond mijn paard verwennen en mijn nieuwe stijgbeugels aan mijn fenders doen, anders krijg ik binnenkort een afschieter!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 13:34

Zijn mooi jet,

Mijn helmje zit ook super, nu lekker verder leren en dan eff rondje buiten met tankie rijden

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 18:25

Zo, klaar met werk vandaag! Nu een eigengemaakt stuk pizza in de oven gekukeld, omkleden, eten en naar stal!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 19:17

lekker Jet, ik heb kippetje gegrild ook lekker.
van de boys manen en staart wat bijgesneden en goede poetsbeurt gehad en mijn inloop van de bak is ook weer netjes.Was lekker weer vandaag.
Morgen met Joepi naar buiten.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:50

heb net met Ruben een vanmiddag eigenhandiggemaakt advocaadje met slagroom op en was echt heerlijk.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:54

Het was erg zacht buiten vanavond! Lekker met Storm bezig geweest, hij was braaf en steady!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 09:28

guten morgen
6 graden en er was wat zon, maar nu is het ineens helemaal mistig.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:29

Tis bewolkt...beetje fris...ach, wat mot je ervan zeggen?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 13:15

Hallo ik vind het wel lekker weer, helemaal niet koud ofzo dat komt volgende week weer dan gaat het weer een paar graden vriezen 's nachts bahhhh

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 14:30

Neu...niet koud, een graad of 10.....fris windje.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 16:00

Heerlijk kleine 3 uur weggeweest met Joepi, prachtig weer en stralend zonnetje, heb het er van genomen.
Ben weer op een heleboel nieuwe bospaden in een heel voor mij nieuw gebied geweest.
Vervolgens kwam ik daar een hele hoge steile heuvel tegen en ben daar natuurlijk met Joepi tegenop gegalopeerd.
Joepi bijna zittend op zijn billen om kracht te zetten en kreunde er ook nog bij haha.
Halverwege heb ik mijn ogen dichtgedaan en hoopte maar dat hij tot boven door zou lopen, anders was die op zijn kont terug naar beneden gegleden.
Wel leuke route om met Karin en Jetje te doen als ze weer eens hier zijn hihi.

Nou heb vanochtend mijn huis gedaan voordat ik ging rijden en ga nu uitmesten en nog wat in de tuin werken, voordat de winter weer begint.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 16:56

Ja zou wel leuk zijn maar dan mogen wij onze paardekindjes nog wel even stevig doortrainen. Als het goed is gaan we daar dit weekend mee beginnen om te trainen voor Otterloo omdat de ruiterpaden weer goed te doen zijn...............