Grond bevriest niet helemaal keihard in een dag denk ik in het bos. Heb gisteren nog gereden en helemaal nergens last van gehad ( behalve dat ik verdwaalde ;p ) Maar denk dat je wel kunbt rijden
Nou het vriest hier 's nachts niet een beetje. Was -4 en ze geven -7 op voor vannacht. Hier is het dus flink bevroren alles wordt voor mij niet rijden dit weekend. Ik hoop dat jullie wel bij FP hebben kunnen rijden en niet voor niks twee uur in de auto hebben gezeten. Ik ga zo maar even de tuin in. Daar moet best nog wat gebeuren al is dat ook niet echt lekker met deze kou.
_Lucy
Geplaatst: 20-02-11 13:03
nou ik hoop dat jullie kunnen rijden! linn, het vriest hier een stuk harder dan bij jullie, dus ik denk niet dat je t aan je auto ramen kan zien
er is wel een lekker zonnetje hier maar het blijft hier vandaag rond 0 graden, en vanacht heeft t best hard gevroren..
Lekker weer vandaag was van plan max 10 km te rijden... is 16 geworden oeps........ het was zooo lekker weer dus ben ik naar de hei gereden. Heenweg grootste gedeelte draf ook lange stukken gestapt. terugweg bijna alles gestapt omdat ik gisteren ook al 17 km heb gereden! Dus morgen ga ik een stukje wandelen heeft ze rust, en dinsdag misschien een klein ritje.
Nou wij zitten nu in de auto terug, was een heerlijk ritje.. Wel veel harde wind, maar in t bos met het zonnetje was heerlijk grond was goed te doen, Marije is leuwk!!!