_sandra schreef:ga lekker mijn bedje in!
slaap ze alvast voor straks!
Ja, ik ga nu ook echt afsluiten. Hoor morgen wel ff van je hoelaat je naar stal gaat he.
Truste alvast en de groetjes aan je mannen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vrijdagmiddag is eerst de chiropractor voor Maisie geweest en dat liep een beetje uit, daarna meteen naar huis om de jongens op te halen en vervolgens door naar Brabant. Onderweg poepie-chique wezen eten bij Van der Valk in Vianen
(nee, het was echt heel chique daar en super goed te eten!) en uiteindelijk in het donker bij de caravan gearriveerd. Snel de kaarsjes en het oliekacheltje aan, zodat we in no-time in een sauna zaten!
Het was de bedoeling om The Voice of Holland te kijken, maar door de (heerlijke) warmte zijn we alle drie als een blok in slaap gekegeld op de bank...
, dus bij de plaatselijke apotheek even een middeltje gehaald. Hij ging opknappen heen!
Bij terugkomst in de caravan zijn we dan ook weer omgevallen, ha ha!
Om een uur of half een werd ik wakker van een stijve nek, omdat we met z'n drietjes in een gekke houding lagen. Snel tanden gepoetst en ons gewone nest in!
Wel heb ik enorme dorst, maar wat wil je ook: de Grieken "schieten nog wel eens uit" met hun verse knoflook!

Tytje schreef:Nicole, Xan, lekker gereden? Wat waren jullie punten? Ja, mijn eerste punt is binnen in de M!
helemaal mijn eigen schuld, met waslijntjes rijden gaat
xan schreef:Tytje schreef:Nicole, Xan, lekker gereden? Wat waren jullie punten? Ja, mijn eerste punt is binnen in de M!
Eerste proef ging voor geen meterhelemaal mijn eigen schuld, met waslijntjes rijden gaat
niet zo best, maar toch nog 181 ptn![]()
De tweede proef ging duidelijk vééééééél beter: 193 ptn![]()
Dus JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik mag en ga nu ook M1 starten![]()
![]()
![]()
En jij dus (nogmaals) gefeliciteerd met je punt.
Ik hoop dat ik je dat eens ook na kan doen

xan schreef:Tytje schreef:Nicole, Xan, lekker gereden? Wat waren jullie punten? Ja, mijn eerste punt is binnen in de M!
Eerste proef ging voor geen meterhelemaal mijn eigen schuld, met waslijntjes rijden gaat
niet zo best, maar toch nog 181 ptn![]()
De tweede proef ging duidelijk vééééééél beter: 193 ptn![]()
Dus JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik mag en ga nu ook M1 starten![]()
![]()
![]()
En jij dus (nogmaals) gefeliciteerd met je punt.
Ik hoop dat ik je dat eens ook na kan doen
winnitou schreef:Shenavallie schreef:@ Winnitou: Ben jij morgen op de manege? Dan neem ik die stickers voor je mee!
yep morgenochtend vanaf 9.30 uur

LIQUITA schreef:(Nogmaals) GEFELICITEERD!!!
De Champagne was heerlijk![]()
José met haar lesgeefmens Erna
PROOST, op naar de M1!!!
Daar moet op gedronken worden, hihaho!!!

Shenavallie schreef:Iedereen gefeliciteerd met het behalen van de punten, winstpunten en eventueel nieuwe niveau's!![]()
Was het trouwens een officiële wedstrijd?
xan schreef:Shenavallie schreef:Iedereen gefeliciteerd met het behalen van de punten, winstpunten en eventueel nieuwe niveau's!![]()
Jahaa helemaal officieel
(ach wat is officieel, wij heten geen Adelinde en Anky, dus verdienen er niets mee,
erger nog hihi het kost je nog geld om mee te doen ook)
xan schreef:Shenavallie schreef:Iedereen gefeliciteerd met het behalen van de punten, winstpunten en eventueel nieuwe niveau's!![]()
Jahaa helemaal officieel
(ach wat is officieel, wij heten geen Adelinde en Anky, dus verdienen er niets mee,
erger nog hihi het kost je nog geld om mee te doen ook)