Ik ben weer bijgekomen, Sas! En goed van jou 18 min rennen.
Ik lag vannacht al lekker te slapen milou, jij hebt je dus weer een nachtje vermaakt Pas de deux ben ik ooit wel eens geweest, maar is tijd terug. Ik moet zeggen dat ik amper bij ruitersportwinkels kom.
En vertraging met de trein in deze kou is niet leuk, sterkte Antoinette, nog even volhouden.
Saskia89
Geplaatst: 25-03-13 20:34
Had ook nooit wat nodig uit de ruitersportwinkel Als je een eigen paard hebt is het leuk, maar wist er verder nooit wat te vinden.
Wat wil je hebben Milou? Inmiddels weer lekker binnen Antoinette?
antoinetje
Geplaatst: 25-03-13 22:10
Koekjes voor Koos?? Geloof het of niet ik ga morgen in Milou haar lesuurtje meerijden, heb me om laten praten!
Danseresje
Geplaatst: 25-03-13 22:16
Jammer dat ik er dan morgen niet ben! Maarre, wij hebben een heel leuk clubje en niet al te groot! Maar misschien kom ik morgen wel even voor de gezelligheid naar de manege! En balen van je vertraging! Ging je terugreis wel goed?
Wil graag rijschoenen voor bij perla en ook lange regenchaps!
antoinetje
Geplaatst: 25-03-13 22:21
Ja dat is wel lekker! Heenreis uiteindelijk maar 15 min vertraging dus viel mee. Ja, ik rij ook mee omdat het een klein clubje is rij jij morgen nog?
Edit! Je komt voor de gezelligheid, tot hoe laat ben je er?
Wij zijn er zowieso rond een uurtje of 1930 denk ik. Gijs rijdt eerst Gerco een half uurtje in de tweede les en dan zijn wedstrijdpeerd het laatste uur. Ik ben benieuwd op wie ik mag!
Altijd weer spannend om uit te vinden op wie je mag rijden! Enne, ik kom alleen vanavond als ik vandaag goed slaap. Als ik om 14u al wakker ben, blijf ik vanavond liever iets langer liggen....
Hij is eigenwijs, maar doet geen gekke dingen, behalve naar binnen komen. En van de hoefslag af sturen kan soms voor kleine problemen zorgen. Maar als je in galop achter een ander aan stuurt, gaat het doorgaans best goed....
Zit te twijfelen, wel of niet naar de manege.......was erg vroeg wakker namelijk en daarna niet meer geslapen.....maar aan de andere kant.....van in bed liggen of op de bank zitten wordt je ook niet wakkerder....
Nee en op de manege is het altijd gezellig kom gewoon even een bakkie doen kun je Gerko en Trendyook bewonderen!
Danseresje
Geplaatst: 26-03-13 18:45
Als ik er een beetje bijtijds ben, kan ik Irene ook zien rijden, even mijn concurrentie bekijken, haha ! Kortom, ik kom waarschijnlijk dus wel die kant op. En dan iets voor 22u weg.....
Ik ga even koken en eten, eten maken om mee te nemen en dan zie ik je straks Antoinette! Enne, Adje is natuurlijk een beregezellig dier! Alleen op stal soms iets humeurig, haha!
antoinetje
Geplaatst: 26-03-13 19:37
kooslover schreef:
Nieuwe paarden voor de manege? (kan me bijna niet voorstellen dat iemand anders zijn paard Gerko noemt )
Kan je adje op stal niet omkopen voor wat lekkers? Het is tenslotte een hafje. En die namen zijn wel weer bijzonder ja, gerko en trendy, nog nooit gehoord voor een paard. En foto's zijn altijd leuk.
Is dat het Wendy? Daarom staat Adje altijd in mijn zakken te snuffelen....haha ! Vorige keer heb ik hem heerlijk geknuffeld en vertroeteld en toen stond hij echt te ontspannen en liep hij daarna een superles, haha!