Marieke wat leuk dat kamp zo leuk was. Je hebt me dus gespot op zondag met mijn eigen paard Ik jou natuurlijk niet. Wie is Jopy? Je verzorgpony?
Marlous ook leuk dat het leuk was als leiding. Gelukkig maar! Hoorde van José dat Rianne ook goede week had gedraaid want daar draai ik de herfstvakantie mee.
Suus.. dat is ook niet handig. Maar druk programma heb je vandaag. Ik moet ook echt aan de studie. Laatste loodjes... en ze wegen erg zwaar.
ja, nou ik vind ze sfeer niet altijd zo leuk daar.. ga wel eens rijden daat met iemand, maar is nie altijd zo gezellig vind ik, en je word raar aangekeken enzo zegmaar..
maar als je r gaat lessen enzo is dat misschien wel anders.. maar ik ga denk ik maar eens vragen aan de eigenaresse van faron of ik les met r mag gaan volgen.
ja hier ook wel volgens mij en in glimmen al helemaal wel denk ik (meer paardenland zegmaar), en daar staat ze vlak bij, dus dat gaat vast wel lukken als t mag
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 30-08-10 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Evelijn
Geplaatst: 30-08-10 11:21
Volgens mij is de Bongerd de afgelopen jaren wel behoorlijk veranderd. Goede maneges is gewoon wel lastig. Al wordt je overal wel raar aangekeken als je ergens maar af en toe komt rijden. Het groepje waar ik in reed toen ik 16 was keek ook altijd vreemd naar alles wat maar eens kwam rijden. We vonden dat wij natuurlijk wel het eerste recht hadden en alles beter wisten.
Les op Faron is natuurlijk ook wel het leukst er zijn er hartstikke veel die wel op het terrein komen. Heb met Kafka nooit anders les gehad...moet trouwens binnenkort maar eens opzoek naar iemand. Laatste les is echt een eeuw geleden
Dat is altijd zo ja merkte het laatst ook op fp. Werd ik ook aangekeken als huurder door kampkinderen
_Lucy
Geplaatst: 30-08-10 11:31
jah, oke, maar je kan op meerdere manieren raar kijken gewoon van, he die heb ik nog nooit gezien, wat doet die hier, en he die heb ik nog nooit gezien, dus die zal ook wel niks kunnen..
wij reden daar zo in de bak, met nog wat andere mensen, en in was gewoon een beetje aan t los draven en stappen, en dan komt er zoiemand naast je rijden en zeggen hoe je alles moet doen... (je moet je teugels korter doen en je handen zo heen en weer bewegen, dan gaat ie mooier lopen...)