Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:@ Nicole1995
Mag ik ook alvast een nieuwe fles zilverwater bestellen? We hebben nog wel, maar niet meer genoeg voor mee te nemen op vakantie. Ik heb dus geen haast, maar ik heb geen idee hoe vaak je het maakt. We gaan 30 april weg, dus voor die tijd zou fijn zijn. Ik leg straks alvast €7,50 op de manege in m'n kastje, dan kan ik je meteen betalen als ik je zie.
Alvast bedankt!!!
Ik ben er zondag weer en vrijdag ff snel rond half 6 maar meteen weer weg hoor. Nicole1995 schreef:TOPPIEHoi Peet,ik maak het voor je hoor.Zal ik het morgen ook in San haar kastje zetten als ze dat goed vindIk ben er zondag weer en vrijdag ff snel rond half 6 maar meteen weer weg hoor.
LIQUITA schreef:Ik heb vandaag voor het eerst na zondag weer gereden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij het opstappen (ging in de buitenbak rijden) wel een klein kriebeltje in m'n buik voelde. Maar gelukkig bleef First heel braaf staan.
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:TOPPIEHoi Peet,ik maak het voor je hoor.Zal ik het morgen ook in San haar kastje zetten als ze dat goed vindIk ben er zondag weer en vrijdag ff snel rond half 6 maar meteen weer weg hoor.
. Je kan het bij San in haar kastje zetten. Ik weet nog niet wanneer ik morgen ga, maar als ik overdag ga leg ik een envelop met €7,50 in San haar kastje, oké? Dan kan jij die meteen mee nemen, als je de fles erin zet. Zal ik de "oude" fles voor je bewaren als die leeg is?
Bedankt alvast!!!
?
. Hoeft het veulen niet op het beton geboren te worden (denk dat hij/zij hier op gewacht heeft
).