meelen schreef:ATE schreef:ja zo heet ze toch ??????????? van de haflinger??Mireilleooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh wat erg gooi ze door elkaar
ATE schreef:ik ga tv nog ff kijken niet te lang hoor moet morgen werken doei doeDoei doei, truste voor straks.
meelen schreef:Buut XanHooi, was ff aan het teruglezen.Ha ha die mop van boer zoekt vrouw, geweldig En voor de rest natuurlijk beterschap maar weer voor de zieke onder ons.
MNTJ ik weet niet meer hoe laat ik les heb ???Ik hoop 9.30 uur. Daar gok ik nu op.Ik hoop dat je dit nog leest.
xan schreef:Hoe is het met jouw blaasontsteking Meelen ???Hopelijk alweer wat beter.Merk er niks meer van hoor, dank je.Nog één dag kuurtje, dan is het weer klaar.
meelen schreef:Ron en ik hebben Theo Maassen-avond........ we liggen in een deuk.Ken ik niet, maar is dan vast een cabaretier denk ik zo.
Ik had die BZV-mop al in de mail van de week. Vond hem niet leuk genoeg om door te sturen...sorry José hihihi
xan schreef:meelen schreef:Ron en ik hebben Theo Maassen-avond........ we liggen in een deuk.Ken ik niet, maar is dan vast een cabaretier denk ik zo.Als je hem ziet, ken je hem (doordenkertje)Ga maar even Googlen
meelen schreef:Ik had die BZV-mop al in de mail van de week. Vond hem niet leuk genoeg om door te sturen...sorry José hihihiha ha uiteraard heb ik hem weer doorgestuurd naar de keet.
xan schreef:meelen schreef:Ik had die BZV-mop al in de mail van de week. Vond hem niet leuk genoeg om door te sturen...sorry José hihihiha ha uiteraard heb ik hem weer doorgestuurd naar de keet. Kunnen ze daar ook weer keten
Ik ga ook nog even bankhangen (met kleren aan )En dan morgenochtend weer naar stal, les van Erna.Fijne avond nog allemaal