Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 10:51

Maar je bent dan ook maar met ze tweeen en dan in het donker.. Paarden die schrikken als er een knal komt en dan ineens op hol slaan en wegrennen... Dan zou ik het ook niet doen...

Ik zat er nog aan te denken , wat nou als er brand komt ofzo... waar wil je die paarden laten... Je hebt dan het probleem dat de paarden de stal/stand niet uit willen omdat ze denken dat ze daarin veiliger zijn ..
Dat zou ik echt eng vinden, als je in je eentje of met iemand anders een vét grote stal runt, nouuu ga jij die paardne maar in je eentje eruit halen...

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:51

Kirsten_S schreef:
Jaaaaa dat is wel duidelijk jaaah poe peoee, zou het ook vet spannend vinden :P !! Je hebt echt wel geluk gehad, dat je paard ook niks verzwikt ofzo, maar hij wou denk ik ook heel snel naar ze stal :P
Het weer kan gewoon heel raar zijn, dan denk je ooohh mooie dag, lekker zonnetje, en binnen 10 min kan het omgeslage zijn en lijkt het of er een orkaan komt :P

Haha jaa precies! Maar op de zandpaden valt het wel mee hoor. Die paaden worden niet zo snel blubberig :P
Alleen in galop over het fietspad :+ Tjaa dat is een ander verhaal :P hahaha

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 10:53

Ohhh jaaah , het lijkt dan echt of je leven ervan af hangt :+ , hahaha... ik zou ook niet rustig kunnen doorrijden hoor. Je hoeft maar net een knol te hebben die panish is voor onweer. Nouuuu dan zou ik pas in me broek scheiten...

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:55

Kirsten_S schreef:
Maar je bent dan ook maar met ze tweeen en dan in het donker.. Paarden die schrikken als er een knal komt en dan ineens op hol slaan en wegrennen... Dan zou ik het ook niet doen...

Ik zat er nog aan te denken , wat nou als er brand komt ofzo... waar wil je die paarden laten... Je hebt dan het probleem dat de paarden de stal/stand niet uit willen omdat ze denken dat ze daarin veiliger zijn ..
Dat zou ik echt eng vinden, als je in je eentje of met iemand anders een vét grote stal runt, nouuu ga jij die paardne maar in je eentje eruit halen...

Daar heb ik inderdaaad ook wel eens over na zitten denken. Sowieso, weet je hoeveel paarden er op de manege staan. Echt niet dat ze die allemaal kunnen redden.. Nou laten we d'r maar niet te veel over na denken :o

Want daarbij, stel je haalt zo'n paard uit z'n stand, waar laat je hem dan? De manege paarden zouden misschien in de wei kunnen, maar de eigen paarden kun je daar echt bij zetten. Die trappen elkaar helemaal aan gort denk ik

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:57

Kirsten_S schreef:

Moet de brand weer doen :P

Die leren ook hoe ze paardenboksen open moeten maken enzo..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 10:58

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Daar heb ik inderdaaad ook wel eens over na zitten denken. Sowieso, weet je hoeveel paarden er op de manege staan. Echt niet dat ze die allemaal kunnen redden.. Nou laten we d'r maar niet te veel over na denken :o

Want daarbij, stel je haalt zo'n paard uit z'n stand, waar laat je hem dan? De manege paarden zouden misschien in de wei kunnen, maar de eigen paarden kun je daar echt bij zetten. Die trappen elkaar helemaal aan gort denk ik

jaaa dat denk ik ook , maar denk liever wat wondjes dan dat ze levend verbranden ofzoo...
ik zou gewoon die boxen allemaal open doen en ze eruit jagen. En dat er dan iemand staat bij het einde van de stallen staat en die stuurt ze dan de goede kant op..
Zou dan leuk als er een hengst bij was := , ben jij blij dat je dat niet heb hahah ..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 10:59

Tegen de tijd dat de brandweer er is , is het meestal al 10 / 15 min, verder..

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:00

Ann, weet je eigenlijk al of je nou dat bioboek ding bij je examen mag houden?

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:00

Maarja wat moet je anders,
Kijk in haven is het nog klein als je er bij na denkt hoeveel paarden er bij LB verplaatst moeten worden :P

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 11:01

Jaaa binas of biodata.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:01

Iriis_ schreef:
Ann, weet je eigenlijk al of je nou dat bioboek ding bij je examen mag houden?

Nee dat mag niet want iedereen moet het zelfde ofzz :S

Er staan wel ongeveer zelfde dingen in als in binas alleen alles is veel makkelijker neer gezet!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 11:02

Annie_ schreef:
Maarja wat moet je anders,
Kijk in haven is het nog klein als je er bij na denkt hoeveel paarden er bij LB verplaatst moeten worden :P

jaaa precies... en dat vind ik nog klein hoor..

en waar wil je díe doen, die hebben bijna geen wei...
ik zou dat echt vragen voordat ik me paard daar neer zou planten...

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 11:03

Omgg, ik zei nog tegen me lover, ik zeg ik word meegenomen door de aliëns, ze vallen ons aan..

Zegt die (weet niet meer precies) , jaaah dan wil ik wel met je mee hoor, dan gaan we samen :+

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:04

Het zou ook best kunnen dat het strategies is gebouwd om dat stro en hooi achter in de manege zit en kan helemaal afgesloten worden.

Ik denk trouwens dat maar heel weingig stallen daa rop voor berijdt zijn.

En waarom meteen er vanuit gaan dat iets in de fik vliegt :+

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:05

Haha kijk dit :+
Staat sirrieus op die site!

De één wordt afgeleid door een vogelnest, de ander door de riolering, en weer iemand anders door een grasmaaier. Maar zo heel af en toe worden examenkandidaten door iets anders afgeleid. Vandaag was er een kandidate die afgeleid werd door een té knappe docent. Helaas kan het LAKS hier erg weinig aan doen. Oproepje voor ander minder knappe mensen om voortaan te surveilleren bij examens?

Er is trouwens VET veel geklaagd over economie. Dat hij te lang duurde (ja oke, dat kan wel, maar ik heb tijd verlenging dus geen last daarvan) maar ook dat er heel veel grafische rekenmachines uitvielen :+ Jaa sorry hoor, maar dat vind ik toch echt je eigen pakkie an.. Ik heb ook gewoon extra batterijen in mijn etui

Elja

Een jongen uit m'n klas zei ook wat grappigs _O-

"Mama, zijn dat de Duitsers?"

DAMN _O-

Nadine_S

Kijk eens op het brandplan op de manege :)
Is best interessant.
En er wordt geen rekening gehouden met eigen- en manegepaarden. Gewoon hoppa, wég die paarden!

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:06

Hahah omg te knappe examinator :p

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:06

Ik heb net voor het eerst motor gereden!!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:08

:=

Op een school in Amsterdam is er in het plaatselijke bejaardentehuis naast de examenzaal overlast geweest van de bewoners. Er kwam luide muziek uit het tehuis waardoor de leerlingen enige tijd afgeleid waren. Schijnbaar organiseerde het bejaardentehuis een muziekmiddag: er was zelfs een compleet muziekorgel aanwezig. Al met al erg vervelend voor de eindexamenkandidaten; hopelijk houden de bejaarden zich in het vervolg wel koest.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:08

Iriis_ schreef:

De één wordt afgeleid door een vogelnest, de ander door de riolering, en weer iemand anders door een grasmaaier. Maar zo heel af en toe worden examenkandidaten door iets anders afgeleid. Vandaag was er een kandidate die afgeleid werd door een té knappe docent. Helaas kan het LAKS hier erg weinig aan doen. Oproepje voor ander minder knappe mensen om voortaan te surveilleren bij examens?

Er is trouwens VET veel geklaagd over economie. Dat hij te lang duurde (ja oke, dat kan wel, maar ik heb tijd verlenging dus geen last daarvan) maar ook dat er heel veel grafische rekenmachines uitvielen :+ Jaa sorry hoor, maar dat vind ik toch echt je eigen pakkie an.. Ik heb ook gewoon extra batterijen in mijn etui

Whaha ja ik hoorde het op de radio :=

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 11:09

Iriis_ schreef:

Ohhh hahaha, dat had ik gelezen jaaah... jaaa wel grappig :=

Ik heb gewoon twee rekenmachines mee :')

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:09

Broccoli schreef:
Is best interessant.
En er wordt geen rekening gehouden met eigen- en manegepaarden. Gewoon hoppa, wég die paarden!

Weg waarheen?

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:10

Aaah ik ben zenuwachtig !!!

Iris hoe ging je eco ? :D

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 11:11

Broccoli schreef:
Is best interessant.

Ohhjaah dat heb je he..
ergens in me geheugen heb ik dat zien hangen jah :P
is wel echt belangrijk om te lezen zulke dingen..