Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kirsten_S schreef:Jaaaaa dat is wel duidelijk jaaah poe peoee, zou het ook vet spannend vinden!! Je hebt echt wel geluk gehad, dat je paard ook niks verzwikt ofzo, maar hij wou denk ik ook heel snel naar ze stal
![]()
Het weer kan gewoon heel raar zijn, dan denk je ooohh mooie dag, lekker zonnetje, en binnen 10 min kan het omgeslage zijn en lijkt het of er een orkaan komt

Tjaa dat is een ander verhaal
hahaha
, hahaha... ik zou ook niet rustig kunnen doorrijden hoor. Je hoeft maar net een knol te hebben die panish is voor onweer. Nouuuu dan zou ik pas in me broek scheiten... Kirsten_S schreef:Maar je bent dan ook maar met ze tweeen en dan in het donker.. Paarden die schrikken als er een knal komt en dan ineens op hol slaan en wegrennen... Dan zou ik het ook niet doen...
Ik zat er nog aan te denken , wat nou als er brand komt ofzo... waar wil je die paarden laten... Je hebt dan het probleem dat de paarden de stal/stand niet uit willen omdat ze denken dat ze daarin veiliger zijn ..
Dat zou ik echt eng vinden, als je in je eentje of met iemand anders een vét grote stal runt, nouuu ga jij die paardne maar in je eentje eruit halen...
Kirsten_S schreef:Maar je bent dan ook maar met ze tweeen en dan in het donker.. Paarden die schrikken als er een knal komt en dan ineens op hol slaan en wegrennen... Dan zou ik het ook niet doen...
Ik zat er nog aan te denken , wat nou als er brand komt ofzo... waar wil je die paarden laten... Je hebt dan het probleem dat de paarden de stal/stand niet uit willen omdat ze denken dat ze daarin veiliger zijn ..
Dat zou ik echt eng vinden, als je in je eentje of met iemand anders een vét grote stal runt, nouuu ga jij die paardne maar in je eentje eruit halen...
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Maar je bent dan ook maar met ze tweeen en dan in het donker.. Paarden die schrikken als er een knal komt en dan ineens op hol slaan en wegrennen... Dan zou ik het ook niet doen...
Daar heb ik inderdaaad ook wel eens over na zitten denken. Sowieso, weet je hoeveel paarden er op de manege staan. Echt niet dat ze die allemaal kunnen redden.. Nou laten we d'r maar niet te veel over na denken![]()
Want daarbij, stel je haalt zo'n paard uit z'n stand, waar laat je hem dan? De manege paarden zouden misschien in de wei kunnen, maar de eigen paarden kun je daar echt bij zetten. Die trappen elkaar helemaal aan gort denk ik
, ben jij blij dat je dat niet heb hahah ..
Annie_ schreef:Maarja wat moet je anders,
Kijk in haven is het nog klein als je er bij na denkt hoeveel paarden er bij LB verplaatst moeten worden
Jaa sorry hoor, maar dat vind ik toch echt je eigen pakkie an.. Ik heb ook gewoon extra batterijen in mijn etui 

Iriis_ schreef:Haha kijk dit![]()
Staat sirrieus op die site!
De één wordt afgeleid door een vogelnest, de ander door de riolering, en weer iemand anders door een grasmaaier. Maar zo heel af en toe worden examenkandidaten door iets anders afgeleid. Vandaag was er een kandidate die afgeleid werd door een té knappe docent. Helaas kan het LAKS hier erg weinig aan doen. Oproepje voor ander minder knappe mensen om voortaan te surveilleren bij examens?
Er is trouwens VET veel geklaagd over economie. Dat hij te lang duurde (ja oke, dat kan wel, maar ik heb tijd verlenging dus geen last daarvan) maar ook dat er heel veel grafische rekenmachines uitvielenJaa sorry hoor, maar dat vind ik toch echt je eigen pakkie an.. Ik heb ook gewoon extra batterijen in mijn etui
Iriis_ schreef:Haha kijk dit![]()
Staat sirrieus op die site!
De één wordt afgeleid door een vogelnest, de ander door de riolering, en weer iemand anders door een grasmaaier. Maar zo heel af en toe worden examenkandidaten door iets anders afgeleid. Vandaag was er een kandidate die afgeleid werd door een té knappe docent. Helaas kan het LAKS hier erg weinig aan doen. Oproepje voor ander minder knappe mensen om voortaan te surveilleren bij examens?
Er is trouwens VET veel geklaagd over economie. Dat hij te lang duurde (ja oke, dat kan wel, maar ik heb tijd verlenging dus geen last daarvan) maar ook dat er heel veel grafische rekenmachines uitvielenJaa sorry hoor, maar dat vind ik toch echt je eigen pakkie an.. Ik heb ook gewoon extra batterijen in mijn etui