Sas, ja klopt soms is het qua grote pony/grote kind iet wat uit verhouding. Ze hebben ook gewoon veel kleine pony's, maar op de helft is het niet heel verstandig een echte kleine ruiter te zetten. Tja, die pony's kunnen het verder best hebben qua gewicht.
Die zijn veel te koop. Tegenwoordig hebben ze vaak wat groenere of kleinere pony's. Lizet was nog heel groen toen ze kwam en Daisy (die schimmel van de foto) is ook een geval appart. Klein, iel, loopt wat onregelmatig en rijd erg vreemd. Ze is ontzettend sterk en de knopjes zaten er niet helemaal op Ging uiteindelijk erg leuk, ze was heel braaf, maar de rem was er niet echt op ingebouwd en halthouden kon ook opeens stijgeren worden en ze zwalkte
Balen dat de smid nog steeds niet is geweest bij Mazzel. Het is dus helemaal hopeloos geworden na zondag, mijn pa heeft ze toen nog vast geslagen en hebben we klein rondje, maar hij moet ze nog even onderhouden, want die ene hoef zag er niet zo fijn meer uit. Kleine pony's hebben wel wat, maar is wel lastig ja, ben je al snel te groot voor, maar ze zijn te eigenwijs voor kleine kinderen.
Dat vast wel, maar die hoef was niet helemaal goed meer, begon ook te brokkelen/scheuren.
en vandaar dat ik er maar even niet op klom. Straks maakt Mazzel net een foute beweging en de stukken hoef vliegen om me heen, nee dank u (en ik had het nog even gevraagd op stal hoor )
Maar hard duimen dat de hoefsmid deze week Mazzels voetjes weer mooi komt maken. Tja, achteraf zaten we zondag ook wel of we wel of niet hadden moeten gaan, maar in land viel het nog niet zo op en daarna nog vastgeslagen, nou ja, dan toch klein rondje en Mazzel niet te hard laten lopen.
Ja, ik heb wel wat. Behalve dat ik dus de afgelopen zes keer naar buiten ben gegaan of eigenlijk niet zoveel gedaan heb. De vorige keer in de bak ging na een hoop gedoe (rondjes bokken of net niet momentjes) eigenlijk wel lekker.
Paco liep best leuk ja, hij kan het ook wel! Maar voor je het eruit heb, dat is best lastig. In Nw-Vennep heeft hij ooit L2 onderling gelopen (en is iemand met hem clubkampioen L1 geworden). Nog even en Fenna rijdt Z met Mazzel
Goedemiddag iedereen . Ik ben een varkensstal (lees: mijn kamer) aan het uitmesten . Heb al bijna een hele vuilniszak vol aan troep (echt waar ik het allemaal vandaan haal en wat ik dr mee moest....). Het erge is dat het dr ook vaak allemaal weer bijkomt...
Ik gaat vanmiddag weer lekker met Sjaan rijden. Weet nog niet of het naar buiten of in de bak wordt, maar dat zie ik wel weer. Ligt eraan hoe druk het is.... Als ik het gaat redden om er om half 4 heen te gaan dan heb ik het wel rustig. Maar anders wordt het een beetje druk denk en kan ik beter naar buiten gaan.
En mijn foto's waren mooi artistiek he . Die foto op strand vond ik ook zo leuk . Heeft wel een grappig effect tegen de zon in....