Ik ga ff die plu afgooien en dan door naar Opperdoes

Hopelijk is er geen plu nodig vandaag, haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Aan de ene kant zit 'ie zowiezo nog maar aan 1 draadje vast, dus dat pleurt er toch sowieso een keer af denk ik.. Eerst maar passen morgen. Heb er beugels en riemen bij gehad. En beugelriemhoesjes die eerst bruin leken te zijn, maar nu toch echt zwart van kleur zijn. Jammer, maargoed.. We zoeken verder, haha 
Gedeeltelijk. Heb 'm zo'n 4 weken terug naar Hado Midden (http://www.hadomidden.nl) gebracht. Ik dacht echt dat ik echt honderden euro's kwijt zou zijn.. Omdat het zo lang duurde. Máár afgelopen maandag (geloof ik) werd ik gebeld... Op m'n werk, uiteraard.. Dus ik teruggebeld. Scheet 7 kleuren voor de prijs....
Viel me dus echt 200% mee. Hij heeft nou de rem helemaal in orde gemaakt. Bleek dattie maar op 1 wiel remde, nu dus op 2. Het is niet perfect, een paard trekt hem er sneller doorheen dan gebruikelijk, maar hij remt. Opstapjes zitten er ook keurig op.. Helemaal tevreden. Had alleen geen aanhangertje
Oh zegtie; pak die maar, ik zie hem wel weer terug. Achteraf hebben we z'n zoontje er 5 euro voor gegeven, omdat die had geholpen met die kar erop zetten en vastmaken enzo.. Was ik nog 'maar' €130,= kwijt
En zelfs een keer 3e

Die van Valko is écht mooi. Die van Banjer.. Euh.. Wat zal ik zeggen... Geen commentaar 
Kendera schreef:he wat goed floor! gefeliciteerd!!
pas je onderschrift even aan