achja, lottehorse, dat is nog niks vergeleken met mij. Ik wil ook graag een vriend, maar ben te trots om toe te geven dat ik (die alle jongens (uit mijn klas) kinderachtig, irritant en onvolwassen heeft verklaard) een vriend nodig heeft. Dus ik blijf lekker bitchy en feministisch en onafhankelijk doen en zo krijg ik dus nooit een vriend. Ik hou nu al een half jaar of meer vol dat ik even een pauze voor mezelf heb ingelast.
hahaha,, ik hou ook al lang vol! ach jo ik hoef geen vriendje! . en nu is het heel voorzichtig.. tja ik ben de juiste jongen nog niet tegen gekomen! ..
ik trek alleen maar lelijke pubbers aan .. ik wil gewoon een knappe volwassenen!
Haha nou jongen van 16 kan bij mij nog wel . word zelf ook bijna 16 ... maar ik ga met best veel jongens om maar niet met jongens waarvan ik zeg nou daar zou ik verkering mee willen!
Haha op ieder potje past een dekseltje . haha nee ik geloof dr ook niet meer in hoor . niet meer sins een vriendin van mijn moeder nu ook rond de 40 is en nog een man heeft ,. en er waarschijnlijk ook geen eentje meer zal krijgen! .
en dan te bedenken dat het nog wel gewoon een knappe vrouw is .
had vandaag ook een klant Die sprak 3 woorden Nederlands en ging een hoepel uitbeelden, omdat ze dat woord ook niet wist in het engels (ik ook niet hoor)
jhap! . maar eerst lessen! wil niet weer slechte punten halen
maar eigenlij is het wel een klein beetje dom.. want als ik en gusta saampjes tot het eind gaan betekent dat waarschijlijk dat ik 2020 inderdaad niet ga halen
(wat een enge gedachten eigenlijk dat het met mijn paardje zo een keer gedaan kan zijn!)