Maar er komen dus ook wedstrijden? Wanneer?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jamika schreef:Heb je een leuk paardje gevonden Lupi?
Vind het wel een beetje overdreven om WB-stables een puinhoop te noemen overigens. Er moet inderdaad nog wel het een en ander gebeuren maar een puinhoop is het in mijn ogen echt niet.
Maar laten we het inderdaad gezellig houden want volgens mij is dit al lang uitgesproken met de betrokkenen.
ook ik ben happy!!
ditchie schreef:YES!!! ZE IS ER!!! Alles was goedgekeurd!! Ze staat nu op stal!!ook ik ben happy!!
We krijgen vast nog wel veel over jullie te horen (en foto's te zien?)!
Nouja, kan hem morgen ophalen: 2e hands JC saphir dressuur van 3 maand oud (zo goed als nieuw dus, als ze had gezegd dat hij nieuw was had ik haar ook gelooft). Ligt als een huis en zit erg lekker 
We zouden even wat leuke foto's maken voor ik daar stop, maar dat zat er niet in buiten. Maar weer terug naar binnengegaan om daar foto's te maken, begon ze nog eens omdat ze boven bezig waren
helaas kwam mijn ringvinger net tussen het touw klem dus die doet nu auw
Ben wel blij dat ik mezelf heb afgeleerd mijn hele hand door de lus te halen, anders was die nu goed gekneusd! Lupi schreef:Super JulienWe krijgen vast nog wel veel over jullie te horen (en foto's te zien?)!
Ik heb een Zadel voor ZenNouja, kan hem morgen ophalen: 2e hands JC saphir dressuur van 3 maand oud (zo goed als nieuw dus, als ze had gezegd dat hij nieuw was had ik haar ook gelooft). Ligt als een huis en zit erg lekker
Aranka kan trouwens wel goed op haar achterhand lopen.... Mevrouw vond het vandaag allemaal zo spannend buiten dat ze het nodig vond even een een flinke steigersessie te houdenWe zouden even wat leuke foto's maken voor ik daar stop, maar dat zat er niet in buiten. Maar weer terug naar binnengegaan om daar foto's te maken, begon ze nog eens omdat ze boven bezig waren
Ben wel blij dat ik mezelf heb afgeleerd mijn hele hand door de lus te halen, anders was die nu goed gekneusd!
ditchie schreef:Gna gna ;p kom maar langs alleen maar gezellig![]()
Jaaa angela die heb jij zaterdag in bergum al gezien!! Die tommy

Lupi schreef:Super JulienWe krijgen vast nog wel veel over jullie te horen (en foto's te zien?)!
Ik heb een Zadel voor ZenNouja, kan hem morgen ophalen: 2e hands JC saphir dressuur van 3 maand oud (zo goed als nieuw dus, als ze had gezegd dat hij nieuw was had ik haar ook gelooft). Ligt als een huis en zit erg lekker
Aranka kan trouwens wel goed op haar achterhand lopen.... Mevrouw vond het vandaag allemaal zo spannend buiten dat ze het nodig vond even een een flinke steigersessie te houdenWe zouden even wat leuke foto's maken voor ik daar stop, maar dat zat er niet in buiten. Maar weer terug naar binnengegaan om daar foto's te maken, begon ze nog eens omdat ze boven bezig waren
Ben wel blij dat ik mezelf heb afgeleerd mijn hele hand door de lus te halen, anders was die nu goed gekneusd!

Ben nog aan het nagenieten
Ben erg benieuwd hoe hij met zadel zit en hoe die loopt wanneer jullie eenmaal zijn afgesteld. En hij is nog steeds een schatje 
Bedankt voor het verplaatsen 
Jamika, ze potten ze zeker deels op? Hout is mooi
Die platen onder langs de luiken is erg slim, zo blijft het mooi. Grootte had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Mooi licht en de indeling is erg goed. Volgens mij is er ontzettend goed nagedacht over het gebruik en het ontwerp van het complex. Getuige de practische stallen, poets/spuit/scheerplaatsen enz. Mijn complimenten 
) Het terras voor de bak wordt ook vast erg mooi, leuke lantarenpalen en mooie tegels.
nog opgelaten voel.
Is niet dat ik het af wil kraken, dan had ik wel andere dingen gezegd. Het is nog niet af, planken liggen vrij gevaarlijk midden in het pad, maar het wordt mooi. Ik kan het zeker aanraden om eens langs te gaan wanneer het af is en je elkaar kan verstaan omdat men niet meer aan het timmeren/boren is 
Maar ik heb wel het idee dat iedereen gewoon leuk met elkaar omgaat en elkaar in zijn waarde laat.
Wel lastig met werk, kan 3 vingers niet gebruiken met typen 
Heb haar nog nooit zo zien reageren, arm paard! Ik lease haar nog tot het eind van het jaar (3 weken dus nog), maar dat is waarschijnlijk nog 2 lessen rijden en verder gewoon lekker tutten.
Ga er donderdag heen, want dan heb ik een afspraak. Jobbeltje schreef:http://www.paardensportfriesland.nl/
Voor de wedstrijden voor mensen met een startkaart van de KNHS.
Daar staat LWD ook wel tussen
Jammer. Dat duurt nog een jaartje dan
Als de manege af is moet ik toch maar even iemand strikken om eens te gaan kijken. 

Wist namelijk niet of men het fijn vind hun volledige stal op het internet te vinden, ipv op hun eigen site. In het echt is het lichter, maar mijn camera stond daarvoor niet in de juiste instellingen.