Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:22

Hahaha da's bijna altijd zo Clown

Pfff ik word echt gek hier. Ik heb net een uur in de wacht gehangen voor klanten die een rondreis hadden geboekt. Er klopte iets niet dus moest dat even aangepast worden. Vervolgens komen ze bij Buro Scandinavia erachter dat er een heel gat in die rondreis zit. Dus ik heb iets van een uur met dat meisje alles zitten regelen, in totaal dus 2 uur werktijd is opgegaan aan deze reis. Vervolgens bel ik de klant (die ik overigens van het begin af aan al kouwe kak heb gevonden) komt hij met een: Ja ik heb nu echt even geen tijd om jullie te beantwoorden dus ik bel vanmiddag wel terug. Maar hij zei dit echt op een hele nare toon. Vervolgens zeg ik: Oh ok is goed en ik hang op. Wat een asociale, zelf ingenomen, egoistische zak! Hij vind zichzelf echt heel wat geloof ik, maar ik ben het echt zat met hem Lips are sealed

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:25

Hmm, ik kan niet tegen asociale zelfingenomen egoistische zakken... Vervelend hoor, ik zou tegenover zo iemand ook echt geen lief leuk aardig antwoord kunnen geven. Hij kortaf, ik ook kortaf. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:33

Ja zo ben ik ook, ik kan niet aardig blijven tegen dat soort mensen. Ik hoop dat hij morgen langs komt. Ben ik toch niet in het land Doei, doei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:46

Weten jullie wat leuk is? Naar google maps gaan, op satelliet klikken en vervolgens Malibu intypen. Daar zie je kasten van huizen Bloos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:57

Bloos! Weetjehoeerg

Ik ging soepballen draaien met m'n muziek aan, en toen was 't nummer afgelopen (luister altijd via Youtube), en toen wou ik een nieuw nummer opzetten maar toen zat ik dus met gehaktklauwen. Toen heb ik volgens mij wel 5 minuten lang zonder muziek ballen zitten draaien. Verdrietig *Trauma*

En m'n buik doet weer gek he, dacht dat 't over was. Werd wakker met hartstikke veel buikpijn, maar ik moest naar school voor m'n PWS-poster, en gewoon echt constant soort van pijnaanvallen gehad ofzo. 't Deed opeens vet veel pijn en dan na een half uurtje opeens weer niet. Blond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:59

Bloos! 5 minuten zonder muziek???????? Dat je dat overleeft hebt! Pfoe wat een horror!!!

Je buik is idd van slag zo te horen. Nouja, lekker veel warme dingen drinken. Dat helpt, of even douchen onder een hete douche Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:03

Buikspreken!!!!!

Laat ik die link maar niet aanklikken op het reisbureau Nagelbijten / Gniffelen Ben benieuwd op wie je moet vanaaf Lachen Mss wel op Whis!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:05

M'n buik heeft een duidelijke mening vandaag. Huilen van het lachen

Oh je kan die link rustig aanklikken hoor vind ik. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:08

Hahaha vind jij ja Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:09

Nou zo heftig is 't niet (kan je geen oortjes in die pc doen Huilen van het lachen ).

Ik ga ff warme choco maken. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:13

Nee, stom eigenlijk. Maar we hebben ook geen koptelefoons Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:17

Nouja dan vragen ze gewoon om herrie door 't hele reisbureau heen hoor. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:19

Gaan ze niet blij mee zijn denk ik Pff, ik ga even onvindbare facturen zoeken. Heb al iets te lang niets te doen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:20

Uit ervaring weet ik dat onvindbare dingen zoeken resulteert in een grote teleurstelling. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:40

Nou, ik moet zeggen: Ik heb gewoon 2 facturen teruggevonden Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:41

WOW!!! Go jij! Go jij!

Beau, vindster van onvindbare dingen. Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:43

I know, I know. Thank you!

Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:43

AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft inderdaad een bekentenis gedaan in de zaak van Natalee Holloway. Het Openbaar Ministerie op Aruba bevestigde vrijdag dat een eerder uitgelekt interview van Peter R. de Vries met hoofdofficier van justitie Hans Mos klopt.

Trouwens, ook een leuke voor als je op je werk zit en je baas/mannelijke collega langsloopt *LOL* :
http://www.youtube.com/watch?v=8hPvtuu9CbM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:50

WTF Ongelooflijk! Die l*l! Hoe kan je zó glashard liegen en er ook nog eens een boek over schrijven!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:01

Maar niemand kan dus iets zeggen van hoe of wat, d'r gaan geruchten over een ongeluk maar niks is dus zeker tot zondag *zucht*. Ikwilutweten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:06

Hahaha ik vertelde het hier middenin het reisbureau en iedereen: WTF???! Wij zijn er echt ontzettend mee bezig. Toevallig hadden we het er een paar weken geleden over aangezien iemand zijn boek heeft hier.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:20

Jah ik vind dat van dat boek ook zo vaag he, waarom een boek erover schrijven? Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:23

Tja, die OJ Simpson had toen ook zo'n vaag boek. Hij was ook verdachte maar er was niet genoeg bewijs. Een paar jaar geleden heeft hij een boek geschreven met de titel: 'Als ik het gedaan had'. Mensen met iets op hun geweten zijn van zichzelf al niet helemaal lekker Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 17:26

Jah sommige mensen doen echt vage dingen hoor... Wat ik ook zo maf vind is dat die Joran iemand opdracht heeft gegeven om een foto van haar zo te bewerken dat het leek alsof ze samen bij haar thuis waren geweest. Echt te vaag voor woorden.