stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:12

Ok, kan ik je nog netjes gedag zeggen.. Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 00:13

nou jammer hoor ester Verdrietig hoop dat je het daar ook naar je zin gaat krijgen. en waar ga je heen.

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:19

WIE HEEFT ER ZIN MORGE OCHTEND MEE HET TWISKE IN TE GAAN wie wil smst me morge ochtend ff of bel of pb xx weltruste

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:23

Hahaha zin heb ik wel, maar lef niet meer Verdrietig
Misschien ga ik wel, ff de weg op, met een dekentje op haar kont hahaha

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 00:24

ik wil ook wel maar heb nu even geen paard voor een buitenrit want bo staat anders telang alleen en dat durf ik nog niet aan

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:49

Nog een maandje Bren, en dan is Bo naar de opfok Haha!
Kunnen we om te beginnen stukje langs de weg stappen hahaha

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 02:34

truste allemaal

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 02:35

ShirleyA schreef:
naadje24 schreef:
hey mensies we hebben nog steeds meelezers hoor Tong uitsteken

alles wat ik jullie uitgelegd heb hiero is al op veldt bekend... Cool

He meelezers: Ga eens iets zinnigs doen met je leven!
Hoe tries, zinloos en leeg moet jullie leven zijn om hier steeds mee te lezen in post v mensen die je niet kent......
Ziek!

ik ken hun en hun mij wel degelijk......maar goed stakkers blijven het wel...
en ja het is internet en openbaar uiteraard maar goed heb dan ook niks te verbergen en : het is mijn leven !! lekker puh:P Clown

sjors....het is niet wie jij denkt wie het is...die houdt zich redelijk koest de laatste tijd...ik weet precies wie het wel zijn...kan het je eventueel pben..

ach goed weet je.....ik heb gewoon veel fans Haha!
mijn leven is blijkbaar intressanter dan die van hun Knipoog

de aankomende week zullen jullie mij niet op stal treffen aangezien rosanne vakantie heeft en ik een megazware werkweek ,waaronder 1e en 2e kerstdag 16 uursdiensten....
rosanne zal haar dus de hele week doen
maar mocht er wat zijn...ik ben nog op bokt te vinden en dan hoor ik het graag ! Knipoog

haantje7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 04:50

Hoi allemaal hier bij thaams
Laten ik dan maar zeggen dat ik het was .
Het is een open site voor iedereen en als iets een geheim is doe het dan via msn of een pb.
Staat hier ergens een bordje verboden voor onbevoegde??
En roddels zijn er overal en een verhaal word altijd groter.
En leuk vind ik het zeker niet voor Natasja maar dat weet ze wel.

Groetjes en veel plezier op Bokt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 06:32

haantje7 schreef:
Hoi allemaal hier bij thaams
Laten ik dan maar zeggen dat ik het was .
Het is een open site voor iedereen en als iets een geheim is doe het dan via msn of een pb.
Staat hier ergens een bordje verboden voor onbevoegde??
En roddels zijn er overal en een verhaal word altijd groter.
En leuk vind ik het zeker niet voor [***] maar dat weet ze wel.

Groetjes en veel plezier op Bokt.

idd je weet dat ik het niet leuk vind en toch doe je het...maar goed dat heb ik je via msn ook al gezegd...
er zou wel een bordje verboden voor roddelen moeten komen te staan Rolleyes
en dat mensen bepaalde dingen zelf kunnen vertellen en dan gelijk de goede redeneringen erbij kunnen vertellen...
wel zo fair.....................

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 09:25

Het lijkt me beter als we hier nu over ophouden. Het is iets tussen jullie, waar wij verder weinig mee te maken hebben. Dit is inderdaad een openbaar forum, dus iedereen kan en mag meelezen. Dus als iets niet openbaar bekend mag worden kun je het beter naar iemand pb'en. Natuurlijk heb ik hier wel een mening over. Ik vraag me wel af wat het nut is als iemand niet bij Taams staat of de mensen die er staan niet of nauwelijks kent. Maar er zijn dus mensen die ons geneuzel belangrijk genoeg vinden om dagelijks mee te lezen. Eigenlijk ook wel een compliment! Bloos Maar goed, laten we het gezellig houden en de kerstgedachte erin houden. Vrede op aarde! Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 09:43

Inderdaad Esther, 'Amen!' wou ik er nog achter zeggen hihi.
Mij boeit het ook niet zo dat mensen meelezen hoor, teken dat ze het hier boeiend vinden haha
Maar dat dingen dan gelijk doorgeroddeld worden, dat vind ik minder. Aan de andere kant: Als je niet wilt dat mensen bepaalde dingen te weten komen, zet het dan niet op internet. Knipoog
Sterkte Natas met kerst.. bah, werken Verdrietig We zien Roosje dan wel met Roosje Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 10:17

He Esther, we hebben t er gister al over gehad dat je weggaat vandaag. Vind t nog steeds jammer hoor. Maar ik snap je wel en zeker voor je broer is t belangrijk dat hij in rust en veiligheid op Gilles kan rijden. Moet er zelf al niet aan denken dat er iets met hem gebeurd dus snap goed dat jij daar bang voor bent.
Heb je ook al gezecht dat je wel moet komen buurten hoor en laat ons via bokt ook regelmatig weten hoe t met jullie gaat he?
Ik weet niet of ik al om 3 uur op stal ben om je uit te zwaaien....
Laat je vanavond wel weten hoe t is gegaan?
Heel veel geluk en rijplezier daar voor jou en je broer en eh als je spijt krijgt.......

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 10:22

Nou haantje7 de voorste..... Je mag best mee lezen hoor het is idd openbaar maar ik adviseer je toch eens een hobby te zoeken ipv hier mee te lezen....... je kent hier 1 of 2 mensen van en de rest is voor jou onbekend: wat kan t je schelen wat wij hier schrijven?
Vind t erg kinderachtig dat je de info van hier misbruikt om over Naadje te roddelen! Hou daar gewoon mee op zeg! Ga een eigen leven hebben en wordt volwassen.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 11:06

he esther!

Wat jammer dat je weg gaat maar ik snap je standpunt erg goed! Ik hoop dat je daar je plek goed kan vinden (waar je ook gaat staan Bloos )Maar dat zal wel lukken denk ik! Blijft luc je wel les geven?

Sorry kim ik kan niet met je mee heb geen paard voor het twiske helaas!Balen dus

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 11:10

hai esther ik heb je maar een enkele keer gezien maar jammer dat je weggaat !! vond het wel grappig dat ik in ieder geval een paar mensen kende die hier in het topic zitten Lachen

leuk als je blijft posten natuurlijk! je hebt een mooi paardje.

blijven jullie in de buurt staan ?

ik ga zo richting stal ! kijken of mijn vent al gegeten heeft....

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 15:26

en ik ben weer thuis Lachen
hij had net bix gehad en nog niets van gegeten.
hooi ging hij wel lekker mee aan de slag.
hij heeft een paar handen bix uit mijn hand gegeten,
een heleboel snoepjes
en een appel

zal wel goed gaan dan denk ik toch ? (zit alweer te draaien of ik de veearts niet moet bellen....maar alleen omdat hij niet al zijn bixies meteen op eet....hihi waarschijnlijk lacht de veearts me uit dan.)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 17:31

Was hij eerder niet lekker dan, Karin? (misschien had je het hier wel gemeld hoor, maar is het me even ontschoten..)

Ik heb vanmiddag gereden, had bijna de bak voor me alleen! En dat op een zaterdagmiddag! woeii hihi
Bella is op rechts zo huppelig, ze vind het echt moeilijk. Ondanks dat ik lang instap/draaf, zowel links als rechtsom..
Ze ging zelfs bokken rechtsom! haha

En toen ging ik langs de weg even uitstappen. maar het werd toch al een beetje donker/schemerig, dus maar weer gauw naar stal gegaan. Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 18:34

Gilles staat veilig in zijn nieuwe stalletje. Wat een ruimte! Hij heeft een stal van 4x4 meter en ging meteen eten. Het was meteen goed. Wat een makkelijk paard is het toch!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:20

Super, Esther! Ben blij voor je. Er staat al een ander paard in je stal, die is vanmiddag al opgehaald. Haha!

Fijn dat Gilles zich thuisvoelt. Het is inderdaad een makkelijk paard. Lief! Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 23:20

hartstikke fijn dat ie meteen lekker op zijn gemak staat esther ! ja wat wil je met een huisje van 4 bij 4 Knipoog

amigo wilde zijn bix niet echt eten....verder oogt ie gewoon fit en prima hoor Haha! ben waarschijnlijk gewoon overbezorgt Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 10:28

kekaro schreef:
hartstikke fijn dat ie meteen lekker op zijn gemak staat esther ! ja wat wil je met een huisje van 4 bij 4 Knipoog

amigo wilde zijn bix niet echt eten....verder oogt ie gewoon fit en prima hoor Haha! ben waarschijnlijk gewoon overbezorgt Knipoog

Ik had net als Ellen ook gemist dat Amigo niet lekker was. Vervelend dat hij niet gewoon zijn bix eet. Bonnie van Jolanda ook niet gister maar die was ook sloom. 's Avonds was Bon al weer een stuk wakkerder.
Ik zou t gewoon even in de gaten houden en als ie vandag weer niet eet miss toch even een da bellen, anders zit je de hele kerst te piekeren.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 10:31

Gieltje2002 schreef:
Gilles staat veilig in zijn nieuwe stalletje. Wat een ruimte! Hij heeft een stal van 4x4 meter en ging meteen eten. Het was meteen goed. Wat een makkelijk paard is het toch!

Lekker Esther dat hij er lekker bijstaat. Voor jou ook een rustig gevoel. Ik hoop dat hij met rijden ook zo lekker ontspannen is de 1ste x.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 10:34

Nou Haantje de voorste blijft lekker meelezen blijkbaar, want t heerschap vond t nodig een pb te sturen........ Misselijk Als ik nu ergens niet op zit te wachten!
Laat m gewoon lekker wegblijven hier zeg. Niemand hier zit op hem te wachten en de meesten vinde t vervelend dat er op deze manier wordt meegelezen. Vooral voor Naadje is t heel vervelend zo.....

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 10:40

Het is dan net een beetje of dat je begluurd wordt he.
Of gestalkt. Cyber-stalking ofzo. Hmm niet echt een goede benaming. Ik wou er nog achteraan zetten: het is maar internet, maar dat is het juist.. niet. Dit gaat om 'echte' mensen.
Dus Haantje de meelezer: Ga je lekker vervelen op je eigen topic! Tong uitsteken

Mogguh mensen trouwens! Haha!