Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
alano schreef:interpolis is een goede verzekering.
Lavandula schreef:Een héle hoge rekening..![]()
Verder, geen idee!
Nou ik ben weer thuis en de ellende is weer begonnen, mag de aankomende 2 weken huiselfje Dobby gaan spelen, omdat mn vader geen vrij wilt nemen van zn werk voor de verzorging van mn moeder. Mijn broertje hoeft het niet te doen dus ben ik de l.u.l.. (aangezien ik geen geld nodig heb ofzo..)
Dus heb even een baal moment..
Begrijp me niet verkeerd hoor; wil met alle liefde mijn moeder helpen, maar een sociaal en werk leven is ook wel fijn, al is het maar een paar uurtjes per dag..
Schimmelig schreef:alano schreef:interpolis is een goede verzekering.
Ik wil mijn paardje tegen ongeveer alles verzekeren (keuringsrapport ligt er van juli), weet je ongeveer wat daar allemaal bij komt kijken?
als het onder de 4500 euro is dan hoef je alleen klinisch raport (niet ouder als 6? weken) te geven en boven de 4500 euro dan moet je ook een rontgrenologisch raport (niet ouder als 3? maanden) geven....en wat er voorderest bij komt kijken...geen idee....een hoop centjes.
Schimmelig schreef:Ik wil hem inderdaad voor ongeveer 4500 verzekeren. Heb je enig idee wat dat ongeveer kost? En wat nu precies de beste verzekering is?
muiszje schreef:lav: wat vervelend zeg.. vooral dat je vader het niet wilt doen (wat is dat nou?!!!) hmm, ik zou maar eens op papier zetten wat jij allemaal wel niet moet doen en wat je eigenlijk wilt.. (dat werkt meestal beter dan praten..) (bij mij dan, want ik word op een gegeven moment boos en ga schreeuwen, en tja dan heb je helemaal de poppen aant dansen he...)
veel succes ermee in iedergeval!

alano schreef:Schimmelig schreef:Ik wil hem inderdaad voor ongeveer 4500 verzekeren. Heb je enig idee wat dat ongeveer kost? En wat nu precies de beste verzekering is?
7.5 % van 4500 is het dan en als je dus ook veterinaire verzekering erbij wil (dus dierenarts kosten) dan is het nog eens + 200 euro.
337.5 + 200= 537.50 euro per jaar. (dat is dus uitgebreide verzekering)
alano schreef:nee inentingen zitten er bij geen 1 verzekering in....

Schimmelig schreef:alano schreef:nee inentingen zitten er bij geen 1 verzekering in....
He darn it
Kan ik mijn verzekering wel op elk gewenst moment uitbreiden, of komt er dan iemand langs om te kijken o.i.d.? Weet jij dat ook toevallig
)
Gelukkig zag niemand het, maar heb nu wel spierpijn! Die merrie van mij is een beetje te veel verwend de laatste tijd (met alleen maar buitenritjes aan de lange teugel) en wilde niet netjes door de bak lopen 
Schimmelig schreef:Weet iemand hier trouwens een goede paarden verzekeringsmaatschappij?
Nandoman schreef:Ik lag er trouwens bijna naast vanavond!Gelukkig zag niemand het, maar heb nu wel spierpijn! Die merrie van mij is een beetje te veel verwend de laatste tijd (met alleen maar buitenritjes aan de lange teugel) en wilde niet netjes door de bak lopen
En Lav: sterkte met je ouders! Mij is ook zoiets overkomen want ja, ik ben een meisje en mijn broers kunnen dat niet (in mijn geval voor mijn vader zorgen)
Als veiligheid voor je eigen leven
hihi Zou niet best wezen als je eraf kukkeld..
haha
Maargoed heb nu besloten; vaste baan zoeken, en dan zo snel mogelijk het huis uit, en als back-up heb ik dan altijd Engeland nog, maar hoe dan ook, ik ga weg!!! 

Lavandula schreef:Oei dat is niet zo fijn!! Misschien een tip om ook tijdens de buitenritjes Madame even aan het werk te zettenAls veiligheid voor je eigen leven
hihi Zou niet best wezen als je eraf kukkeld..
![]()

Ik denk dat ik de oppassers maar niet te veel ga inlichten, dat wekt alleen maar onrust
;)