Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Nog even wachten en straks shoppen. 

En ben benieuwd naar de bak.
Wat denk je, sleutelbos in de sloot... nu is iemand dus z'n sleutels kwijt en ligt het in de sloot...
Die staan in een heel diep vaag reservoir, maar je hebt ook nog andere in heel hoog gras. Of zijn dat dezelfde? 

. Alleen Bandit gaat wel helemaal kijken van: oeeh wie zijn dat nou weer of dat ie nog nooit een shet heeft gezien
.
.
.
? Ik zou echt dubbel hebben gelegen, wat een leuke pony is het toch

xEsther schreef:Stom dat het zondag gaat hagelen! Als het dan slecht weer is, gaan ze het dan denk je weer verzetten?
Weet nog niet naar welke datum. Hoop niet in de meivakantie haha.
. Die docente is een hele aardige vrouw die dat geeft (NL-lerares), vandaag was de 1e "les" alleen nog intro enzo. Volgende week gaan we met de halve klas mediteren (wat dat ook mag inhouden), mogen we op de grond liggen enzo.
Ze vertelde dat sommigen in de vorige periodes in slaap waren gevallen
. En we gaan ook een les buiten doen als het goed weer is, dan gaat ze ons een soort van tai-chi achtig iets leren
.
) Maar echt hoor! Wat ik vandaag van een meisje uit mijn klas hoorde! We hebben een hele week geen LB meer gehad, en waarom? Omdat die kneus een gebroken rib heeft gekregen tijdens het tennissen
Is dat niet knap?
) dat je springwedstrijd is verplaatst, want misschien kan ik dan WEL komen kijken
. Het is alleen minder leuk voor jou
hihi!
mijn mentor is ook leraar levensbesch. en heeft niet lang geleden ook iets gebroken. Haha maar wat een kneus
je rib breken met tennissen...
Maar je komt nog zaterdag of gaat het niet door?

.
om 10 uur....toch? xManon_ schreef:Balen trouwens dat de wedstrijd weer is verschoven!
Hopelijk kan je wel meedoen.
als ik kan op die datum. Andere vzster is ws. voor zeker 6 weken "uit de running"
balen man. Net nu het lekker weer gaat worden enzo (merk er nu nog niet veel van maargoed).