manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 09:28

haha, ja viel mij ook al op Haha!
Heb alleen een beetje weinig te melden Clown

Hoe is t nu met Daniel Nel?

Volgens mij is de trektocht van thirz zeker niet totaal in t water gevallen *hoop ik tog* woensdag was t best lekkr weer, gister wat minder en vandaag ziet t er hier ook wel redelijk uit Lachen Ben benieuwd of zij daar ook redelijk weer gehad hebben. Zou wel zo handig zijn.
En t paard van Jo kon dus zelfs 2 trektochten aan? of had ze die de vorige week niet meegenomen?
Hihi, en wel even laten weten of je van Katie gwonnen hebt hè Tong uitsteken

Bloos! Bedenk me nu net dat ik de vorige keer op de Braamhof niet eens naar Janis gekeken heb! Nagelbijten / Gniffelen oops! Hihi, maar ze kan dus ook zwemmen Bianz? Knipoog
Rot hoor dat de bak dan zo nat ligt. Al hebben jullie nog best een redelijke bak volgens mij..
Heb je je "wat moet ik vertellen over Engeland, en vooral niet vergeten!"-lijstje al gemaakt? Tong uitsteken Ben benieuwd zaterdag Knipoog

ow, en hoe is t nu met Nous en der ijzers?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:06

Ja met Daniël gaat het veel beter!
Hij is nu lekker vrolijk...

Ja kims: hoe is het met nous?
Loopt ze goed?
En met r been?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 11:50

Gelukkig dat Daniel weer beter is Ja hoeft hij niet meer overstuur te zijn, en kan jij ook mooi doorslapen snachts Lachen

Zeg.. Hoor je niet een ruggegraat te hebben die dat wat steviger maakt? Normaal gesproken zegmaar? Bloos!
http://nl.youtube.com/watch?v=0X2aO6Iggjc

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 16:05

Bah net een dansende worm......

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 16:18

OMG! Ik kan je 1 ding wel vertellen, die gaat echt pijn leiden als ze ouder wordt!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 16:39

nou ik was niet van plan t na te doen Clown Maar ik had al zo'n vermoeden dat t niet heel goed voor je is Vork

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 17:12

OMG dies wel heel flexibel! Dat kan nooit goed voor je zijn!

Ja, ik heb eigenlijk ook weinig te melden hier. Ben druk bezig met werken. Straks ga ik bij Saskia (eigenaresse van Vanity) op kraamvisite samen met Lenie. Moet straks alleen nog wel een cadeautje kopen.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 17:28

ZON!!! Haha! Hoorde vanmiddag dat er vanaf de 2e week van augustus een hittegolf komt; die meneer die het zei was er heilig van overtuigd!
Natuurlijk heb je nog veel te melden Kims: we zijn stikbenieuwd hoe het nu met Nous is! Loopt ze goed op d'r nieuwe ijzers?
Heeft Saskia een zoontje of een dochtertje gekregen?
Dat slangenmens kan nooit lang meer doorgaan zonder pijn te hebben, echt niet gezond!!
Super dat Daniël weer aan de beterende hand is!
Ben woensdagavond met Mariekje op bezoek geweest bij Jet: die was weer in hun strandhuisje bij Dishoek. Was erg gezellig! Net zijn ze ook nog even snel mijn huisje komen bekijken voor ze weer door gaan naar Ede, echt tof! Ga in m'n vakantie over 3 weken weer bij Jet logeren en lekker daar rijden!
Ga nu maar eens eten maken; tot laters!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 17:57

ik heb nog niet op Nous gereden! Wilde haar de tijd gunnen om te genezen. Ik ga straks naar stal om Lenie op te halen. Als ik haar weer terugbreng zal ik op Nous rijden. Jullie horen het op tijd Knipoog
Ik heb gisteren wel met haar gelopen, dat zag er gewoon goed uit! Geen dikke benen o.i.d.

Saskia heeft een dochter gekregen, Guusje. Echt een heel klein babytje (dacht krap 6 pond...) maar dat pas natuurlijk wel bij dr.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 22:27

Nou Was niet veel soeps hé kims... met Nous...Helaas morgen geen buitenrit dus.
Tja je mag natuurlijk zoiezo mee op Annemoon, maar weet niet of je daar zin in heb.
Als je dat nog wil, dan zie ik je morgen alsnog wel om half 9 op stal, ik ga toch nog rijden.

Nou met Daniël ging het net weer niet helemaal lekker.
Dus ben snel naar huis gegaan, maar nu gaat het al weer beter, hij ligt lekker te rollenbollen op zn kleed, en krijgt zo zn fles en dan moet ie zn bedje in.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 22:51

hmz, niet goed dus met Nous? Scheve mond Misschien dat het morgen weer wel beter gaat? Dat ze nog even iets meer moet wennen aan de ijzers? (Stel dat t niet went, en t dus blijkbaar aan de ijzers ligt, wat dan? is er dan nog een ander beslag mogelijk? want zonder kon ook niet egt geloof ik... *nieuwschierigheid, ik hoop dat t gwoon wel went natuurlijk! T ging net zo goed met Nous!)

Ook daniel weer ff ziekjes. Gelukkig was die al snel weer opgeknapter Lachen

Zo, ook bedtijd hier Lachen
*ben benieuwd wat Thirz der JT heeft klaargespeelt tegen die van Katie Tong uitsteken En Jo's paard?
Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 23:18

Nel, echt supergaaf dat Jud en ik woensdag op buitenrit mogen! We wilden zo graag samen en omdat je had gezegd dat ze wel eens mocht rijden, dacht we; gewoon ff vragen Lachen We hebben er al superveel zin in! Hopen dat Daniël zich morgen weer helemaal lekker voelt!
Anne, Jo d'r paard is spierbevangen geworden, staat nu in de kliniek vertelde Thirz. Maar met een infuus moet het snel weer goed komen. Niet helemaal volgens planning dus!
Hmm dat is dus duimen voor Nous dat ze snel weer beter loopt! Vertel vertel Kims Knipoog Tof dat Saskia een dochter heeft!
Nou, ik ga ook maar lekker slapen; morgen om 9 uur ga ik alweer Thirz d'r plafond witten! Die broers van vandaag de dag zijn ook niet meer die van vroeger he Thirz Tong uitsteken En dus was ik de enige van de langemensenclub die over was haha! Trusten!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:09

Het lag niet aan nous haar ijzers hoor, dat ze niet lekker liep. Madam heeft een trap gehad van een paard uit de wei (waarschijnlijk Caran) waardoor haar linkerborstspier van cup B naar cup F gegroeid is! Een hele bloeduitstorting dus! Ik heb gisteren met Nel even gekeken hoe ze kreupel loopt. Rechtsvoor vanuit haar schouder leek ons... Ik heb Emma en dat meisje van Never Know er ook even naar laten kijken en die zeiden dat het zeker wel een trap was en dat ze daarom kreupel liep. Even afwachten dus! Rechtsvoor is haar pijpbeen ook dikkig, maar de hoefsmid zei dat 't waarschijnlijk door de mok kwam. Nous had vandaag inderdaad een ware mok uitbarsting!
Af en toe word ik wel heel erg moe van dit paard. We vallen van de regen in de drup. Gaat het geweldig, komt dit er weer bij! Ik word er echt verdrietig van.
Nusanna staat voorlopig 's nachts maar weer op stal dus.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 15:08

Ja ik wist dat Jo der paard spierbevangen was. Was alleen benieuwd hoe het nu met t paard ging Lachen Maar nog steeds in de kliniek dus?

NOuja, opsich 'fijn' dat ze niet door de ijzers nu kreupel liep. Beetje jammer dat ze nu weer getrap is.. T ging idd net goed Scheve mond En nu ook weer mok.. Hopen dat ze snel weer minder kreupelt en een kleinere cup maat heeft ( Clown )
Rot dat Nous nog snachts weer op stal kan.. Hopen dat die mok ook maar snel wegtrekt!

Haha, en vanaaf in Vlissingen stappen hoorde ik? Tong uitsteken Prima hoor, was wel gezellie vorige keer Ja
Had je daar dan ook met Tamara afgesproken?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 16:52

zo jemig zeg, ik ben even op vakantie en jullie kletsen de ogen uit mijn hoofd...(aangezien ik met mijn ogen lees staat het zo raar als ik zeg dat jullie de oren van mijn hoofd kletsen Tong uitsteken)
Fijn dat iedereen nog in goede gezondheid verkeerd, alleen Nousanna moet even een borstverkleining ondergaan zie ik.
Bianz: fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Nu kun je er weer even tegenaan?
Bar: weer 2 winstpunten! Jullie gaan weer als de brandweer Haha!
Anne: lekker van je vakantie aan het genieten, of heb je het veel te druk met andere dingen?
Kims: mooie auto! Nu heb je ook een toetoet
Marieke: wanneer heb jij dan precies vakantie? En hoe zit het met de vakanties op paardoes, want anders kom ik nog een keertje op zaterdag langs...maar dat hoor ik wel.
Nel: hopelijk is Daniel al een beetje over zn vervelende buien heen, ik kan me voorstellen dat je je behoorlijk hulpeloos voelt als je kind zo ziek is. Ga jij morgen nog paardrijden? Misschien 's avonds ofzo?
Thirz: weer genoten van je weekjes reelaer?

Ik wil me graag opgeven voor de les van 8 augustus, 's avonds is voor mij prima. Dr is alleen geen paard meer beschikbaar denk ik zo dus dan kom ik wel gewoon kijken...

Mijn vakantie was helemaal geweldig, wel vermoeiend soms maar we hebben ontzettend veel gezien. Mooie tempels, lekker eten, hele aardige mensen en hele leuke groep. We zijn 2 uur geleden thuisgekomen dus zit nu maar even bij te lezen hier haha. Het weer was ook mooi, alleen de laatste paar dagen aan het strand veel regen dus dat was wel jammer.
Nu ga ik nog even verder in mijn Harry Potter boek.

Liefs

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 10:16

Hee Cis, jij ook weer terug in het regenachtige Nederland? Knipoog
Mn wedstrijd van vandaag is afgelast Boos!, het is te nat... wel jammer!
Volgende week zaterdag zijn de zeeuwse kampioenschappen Haha!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 17:00

He Cis,
Alles goed?
Fijn dat je een leuke vakantie heb gehad!
Ik denk niet dat ik nog ga rijden.
Ga wel nog even naar voice toe, maar wij gaan morgen op vakantie, dus wil mn tijd nu even gebruiken voor het inpakken enzo.

Tja en de les van 8 augustus is natuurlijk leuk als je ook komt Cis, maar hebben helaas geen paard meer voor je, of is er iemand die nog een paardje weet?

Moeten ook maar even afwachten wat Nusanna doet met dr beentjes...

Jammer Bar, dat je wedstrijd niet doorging, je had zeker wedstrijd bij de eendracht?

Uhhhmmmmm, had ik ook al verteld dat ik ontslag heb genomen bij de eendracht?!
Tja is misschien een beetje raar, maar heb er lang over nagedacht.
Mijn collega dr contract loopt deze maand ook af en waarschijnlijk werdt die niet verlengt omdat ze bij de eendracht toch geen werk had voor 2 mensen.
Ik heb een paar weken terug een schoonmaak baantje aangeboden gekregen bij mensen die ik ken, waar ik een paar euro meer ga verdienen dan nu.
Dus dat was heel aantrekkelijk.... Ik mag Daniël meenemen als ik geen oppas heb.
Nu kan mijn collega ook blijven werken.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 18:18

Uhm... Nee dat had je nog niet verteld Nel! Raar.. Nouja, ik had het niet verwacht. Maar er zitten wel voordelen aan: Daniel kan lekkr mee als het moet, je verdiend iets meer. Vind je het niet erg dat je geen lessen meer geeft dan? Ik denk dat ik dat wel moeilijk zou vinden. Daar heb je immers voor geleerd. Maar aan de andere kant, centjes en je kindje lekkr mee kunnen nemen heeft ook wel wat natuurlijk Lachen En die collega kan nu dan wel blijven werken, omdat jij met ontslag gaat?

Jammer hoor Bar, dat de wedstrijd afgelast is. Zo héél slecht vond ik t vanmiddag niet meer *tja, t gras is nat, de grond zacht, dus misschien tog beter dat t afgezegd is? Straks heeft Shaar een blessure ofzo! Maar wel rot.. zeker als ze dan vandaag zo lekkr liep! Pak je de volgende wedstrijd gewoon t puntje voor de M1 Ja Wanneer heb je die?

En Cis weer trug in Nederland Haha! Zeg niet te veel miepen over dat kletsen hoor Clown Je kent ons! Lekkr veel kunnen babbelen over niet te veel Vork
*we bedachten gister al dat Paardoes gwoon onmisbaar is voor onze ontwikkeling. Geen Paardoes is geen nieuwste nieuwtjes en roddels Clown (hebben Tamara even bijgepraat over Paardoes. Veel dingen verwachte ze al Clown bíjna dan! )
Citaat:
Kims: mooie auto! Nu heb je ook een toetoet

*uch* Nors opkijken
Bianz en ik hebben t even kortgesloten vanmorgen, maar t blijkt dat niemand dit heeft aangevraagd bij de eigenaar (of eigenaar van t bewijs, dat de eigenaar de eigenaar is Haha!)
Dusse... Kims heeft een auto, maar de échte Toetoet behoord tot Bianz! Ja Dus pas maar op, want anders worden wij *denkt hoe t ook al weer precies was* Uhm.. Bianz? ...woest... pittig? help eens even? ik ben ons nieuwe motto tijdelijk even kwijt Bloos! (iig 1 van de nieuwe motto's ROFL We hadden motto dag vandaag Clown )

Fijn dat je t naar je zin hebt gehad Cis Lachen En zoals ik al zei, bij mijn weten niet egt een vakantie op Paardoes. *En je mond houden over HP hè Clown Ik moet nog even gaan lezen (en een boek halen Schijnheilig )

Hoe is t met Nousje Kim?

Heel veel plezier op vakantie Nel! Hopen dat t inderdaad lekkr weer wordt, zoals sommigen zeggen Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:11

Ja wij hopen op mooi weer!
Tot vrijdag allemaal, dan ben ik weer op bokt!
doeiiiiiiii

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 20:12

Veel plezier Nel!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 15:38

hihi en Mariekje, ben even gaan zoeken Clown K kon de persoon nie voor me zien en ik moet wel weten wat je bedoeld natuurlijk Haha! weet t weer hoor Lachen
*mits je deze bedoeld dan tog*
Afbeelding

Afbeelding
wel oke idd

(nu nog even de man in de herten-trui bekijken Clown Hoe heette die ook weer Bianz? Marieke?)

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 17:35

@ Cis: Zo te lezen heb je het erg leuk gehad! Lijkt me een erg gaaf land om een keer naartoe te gaan.
Ladylada schreef:
Nu ga ik nog even verder in mijn Harry Potter boek.
Liefs

sssssssst niks zeggen erover he! Je wordt op het internet doodgegooid met de samenvattingen e.d. Maar ik wil alles zelf zo graag lezen! Ik wil het nederlandse boek, omdat ik alle personages in het nederlands ken, dus ik moet nog even wachten.

@ Nel: is dat schoonmaakadresje ook dichter in de buurt? Het is inderdaad een stuk makkelijker met Daniël, en als je ooit de paarden weer in wil gaan dan kan dat altijd nog.

@ Anne&Bianz: mag mijn autootje dan wél broembroem heten? Scheve mond

gisteren ging het al iets beter met Nous. Ze heeft nog wel een grote cup F, maar ze loopt al wel iets minder kreupel gelukkig. Nu moet ik iedere dag met haar wandelen en haar bult afspoelen. Ohja, marieke & Anne, zouden jullie van de week Nous een keer voor me willen doen? Donderdag misschien? of vrijdag, maakt mij niet uit Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 19:07

BroemBroem *denkt* ik denk dat ik als eigenaar van het bewijs dat de eigenaar eigenaar is van Toetoet *leest terug, ja klopt egt Clown * wel toe kan staan Ja Nu nog even de reactie van de eigenaar van de Toetoet afwachten Tong uitsteken

*kijkt Marieke aan* heb jij een voorkeur? Voor mij maakt het (volgens mij) niet uit Lachen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 12:45

hey kim ik kan donderdag eind van de middag denk ik wel naar nous, hoelaat spreken we dan af anne, enne, moet ik nog iets uit de kast hebben, want dan moeten we nog ff iets regelen met een sleutel?
ja dat was m hoor, echt een lekker ding
enne, onderstaande is niet leuk bianz
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 14:15

UHm, eind van de middag. Is dat rond een uurtje of half 4, 4 uur? Bij de Shell of op de Braamhof zelf?
Rondje wandelen, dus een halstertje? Maar ik weet niet of dat in de kast hangt eigenlijk? Kims? Schijnheilig

Haha, en dat 'écht een lekkrding' van de House dokter vind ik wel meevallen hoor. Zeker een leukje, maar niet écht lekkr Tong uitsteken t haar mag wat korter zijn, en zowiezo donkerder Knipoog (hè Bianz? Tong uitsteken)
Wie had ook al weer de hertentrui? die linker of die rechter? (vind ze beide niet zo hoor, daar nie van Clown )