ik vond de manege wel leuk, veel pony's en hele mooie omgeving! heel anders dan het bos en duinen hier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar wel fijn om te rijden verder, ik ben friezen gewend dus was int begin wel even wennen maar tijdens de les ging t wel goed, zo vanuit stap in galop
ik heb wel een foto van in de stal en tijdens het inrijden voor de bosrit.

Op de tweede foto is ie wel knap.
Hij wilde hard en dat mocht niet van mij en toen was hij boos. Hij heeft menig hertesprongetje gemaakt, kneep de billen samen, wilde omhoog komen als ik zei dat hij niet harder mocht en alles moest natuurlijk besnurkt worden
Erg vermoeiend!
Ik schrok daar wel van! Maar gelukkig daalde het snel en we hebben lang gepauzeerd en daarna nog even rustig aan gedaan. Bij de nakeuring was hij ook goed.
hij was al opgezadeld dus komt t niet door mij als de deken verkeerd ligt (A) ik zag het ook verder niet want ben daar niet bekend mee, alle paarden hebben daar zon deken ipv een dekje.

Maarre...

Er zat een beginnende stop op (meer kan je niet verwachten zonder speciaal beslag en ondergrond), en als E doorgezet had, had ze hem aan het spinnen gekregen, paardje wilde wel aanpakken
Paardje heeft alleen een jaar stil gestaan en E niet eerder western gereden, dus communicatiestoornissen waren er wel
Vet he?
. Versnellen naar middendraf...jury had geen versnelling gezien. Nee, we zaten de hele proef al in een middendraf
Hals strekken heb ik toen ook maar uit veiligheidsoverwegingen over geslagen
Het is vanuit bokt geregeld (achter de schermen met de moddies) en ik neem aan dat er heel wat mensen komen kijken met een camera in de hand. Mijn chauffeur druk ik ook de fotocamera in handen, die zal wel filmpjes willen maken 
Ik dacht dat hij even groot was als Aslan, maar ik ben erachter gekomen dat Aslan toch echt king size is, want ze is toch echt ietsje groter. Hij is albino en is enorm slecht ziend (slecht ziende konijnen wiegen met hun koppies om beter te kunnen focussen). Het asiel zei dat hij een pittig konijn is, maar hij doet vind ik geen drol.
Hij is makkelijk op te pakken en is nadat hij een rondje hok heeft gedaan neer geploft. Aslan is toch echt vele malen actiever. Morgen ga ik ze koppelen, hopelijk laten ze elkaar heel.