Jaaa klopt! het is heel mooi geworden Ehmmm, Rebel (eigen paard van Selinde) en Samson, met buitenrit had Jill Dakota mee maar Rebel en Dakota gingen samen te veel dribbelen enzo haha. Die maakten elkaar druk.
super mooie foto's! gaaf dat het leuk was! ik loop momenteel er verschrikkelijk bij, mijn bijrijdpaard (is nog erg jong) schrok en stijgerde ineens, kreeg ik een hoef tegen de zijkant van mijn hoofd en tegen mijn sleutelbeen, is nu lekker blij.. pff en ik moet vanavond nog weg
PK: Caitlin en Marijt JT1: Louise en Nanouk JT2: Jill en Selinde Extra's: Marjolein en Charlotte Kok: Marcel
we hadden echt superleuke begeleiding, allemaal, PK, JT1 en JT2, was echt supergezellig ze hebben ook allemaal op mn shirt geschreven haha:
Louise&Nanouk hebben geschreven: Ondanks dat je af en toe stil stond met Lente, hebben we van je songtekst genoten! Thanks voor de leuke week! (Lente stond bij speelkwartier en zandkuil telkens stil als d'r paarden weg raceden ) Marijt: het was weer ouderwets gezellig! (heb haar elk jaar in de week gehad) Caitlin: Apartheid heerst! (op de kop geschreven ) Jill: De Slaapzakkenrace zag er weer toppie uit!
Haha ik vond t super leuk om jullie te ontmoeten en jullie jt was ook echt vet gezellig! Met die maffe slaapzakrace enzo haha! Had jullie bonte avond acts wel willen zien
Je had me woensdag moeten zien toen ik op Minning de bak door ging haha. Stuur en rem waren niet helemaal zoals ze met bit is. Maar in de waterbak was ze super braaf.
Haha jij met je kont in t water Sanne, met je kleine pony