Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
gina2003 schreef:goedemorgen! Gefeliciteerd! Even een andere vraag. Kan iemand mij uitleggen hoe het gaat als je met je eigen paard wedstrijden gaat rijden? Moet je lid zijn van een vereniging? Startcoupons bij het knhs aanvragen en dan? Ik heb echt geen idee. Ik heb alleen met de manegepaardjes op de manege gereden in de wedstrijden, verder eigenlijk niet.
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Ja goed! Ook drukjes, maar wel goed druk haha.
Alles gaat goed ook met phil?
Mooi zo
Jaa met Phil alles prima, lekker buiten aan het rijden en dressuren, rijd jij Ringo nog?
. Hij blijft heel leuk, zeker als die stout is geweest en je dan met zo'n lief hoofd aankijkt haha! 
Kirsten_S schreef:Oh oke!heb je geen recente foto's van jullie? Heb al zolang geen nieuwe meer gezien!
Jaaa ik rijd hem nog hihi. Hij blijft heel leuk, zeker als die stout is geweest en je dan met zo'n lief hoofd aankijkt haha!

? Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaaa ik rijd hem nog hihi. Hij blijft heel leuk, zeker als die stout is geweest en je dan met zo'n lief hoofd aankijkt haha!
Leuk !hoelang doe je hem nu ook alweer? Alweer tijdje toch? Staat ook in Haven?
Haha ik ken dat... Phil kijkt meestal dan heel dom.