is misschien wel handig, want t kan ook zijn dat je op je wedstrijd stukken op de weg moet enzo. en dan slijten haar hoeven niet zo snel af
kim345
Geplaatst: 19-02-11 19:09
Ja staat er wel bij of het ndogi is op ijzers of niet . Maaer de eerste wedstrijd hoeft niet alleen maar onverhard maar omdat haar hoeven nu al snel slijten en een beetje scheef.,..,
Behalve dat ik de eerste galop in de het land belande Maar vandaag even een klein galopje gedaan ( voor haar doen rustig) en toen ging ze dus schudden met der hoofd naar beneden wat iets minder was, maar ze ging toen al besdt wel snel op zich! Maar heb er ook wel zin in
hahaha dat moesten wij ook een keer,met je ogen dicht en zonder teugels, echt eng! xD (er liep wel iemand in de buurt zodat je nergens tegen aan reed natuurlijk )
haha het is echt vet grappig, maar wel eng! ik heb t ook wel eens aan de longe gedaan, zonder zadel, handenlos en ogen dicht. zodat je je paard goed aanvoelt enzo maar dat is vet raar, want dan maak je rondjes, en voor je gevoel glij je er steeds af, maar dat is helemaal niet zo xD
Zo wij gaan eindelijk slapen, was een drukke avond. Haha ik ging met de oma van me nicht boven op bed de finale van zorro kijken Ze is echt grappig, op alles commentaar enzo en maar blijven praten
Ik hoop idd ook niet dat het te hard gaat vriezen, anders moeten we morgenochtend ffies bellen, maar als mijn ruiten van me auto niet bevroren zijn, zou de grond vast ook niet zo erg zijn toch? Dus ik hoop heel hard, nu gaat ik me klaar maken om te slapen (nouja voor we slapen zijn we weer ffies verder aangezien wij nogal veel kletsen ) Truste!