Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LIQUITA schreef:_sandra schreef:alles al geoogst peet, of moet ik nog aan het werk??!!!! hahahahaha
Natuurlijk, er valt altijd wat te oogsten hahahaha. Maar ik heb net nog een rondje gedaan. Was eigenlijk van plan om af te sluiten, maar toen kwam ik hier weer terecht
, maakt er meteen een uitloopstal aanvast. _sandra schreef:was vanavond wat op zolder aan het zoeken, en kwam toen uiteindelijk niet meer van zolder af. doos met allemaal fotos zitten kijken. echt leuk om weer eens alles terug te kijken. roan lach in een deuk om fotos van mij en rick in onze jonge jaren!!!
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Daar is ie goed in, maakt er meteen een uitloopstal aanvast.
hahahaha, ja, net als onze plannen toen we net op goudkust stonden!
helaas kregen we geen bouw vergunning hahahahaha
LIQUITA schreef:_sandra schreef:was vanavond wat op zolder aan het zoeken, en kwam toen uiteindelijk niet meer van zolder af. doos met allemaal fotos zitten kijken. echt leuk om weer eens alles terug te kijken. roan lach in een deuk om fotos van mij en rick in onze jonge jaren!!!
Hahaha...grappig hoor. FF scannen en op Bokt plaatsen. Kunnen wij ook ff lachen