hij stond buiten.... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hij stond buiten....
, had je effies moeten smse, toen ik bij jullie op stal was waren jullie er ook al niet. Kwamen jullie bij iemand op bezoek?
hihi
Wel wat voor moeten vebouwen, maar tis mooi geworden... !! Marlis schreef:lirote schreef:bijna klaar op stal nog een paar stukjes verven
de paardjes zijn door linda en daisy gedaan
onderweg naar huis had ik toch zo iets van ga nog ff bij ze langs een knuffel geven
en ja hoor lil weer koliek
dierenarts is geweest doorgespoeld en mest weg gehaald en een pijn stiller
even thuis aan het eten en straks maar weer terug
Wist ik helemaal niet joh dat die koliek gehad heb. Maar bij ons op stal zie je de stalgenoten natuurlijk vrij weinig. Hoe gaat het nu met lil? Al wat beter?
Princesspres schreef:nee niet specifiek.
Waren in de buurt beetje aan het rond rijden en kijken. Zitten zoveel stallen in de buurt![]()
had je niet kunnen smsen, heb je nummer niethihi
kom ik daar eens kijken als jullie er zijn natuurlijk
lirote schreef:bijna klaar op stal nog een paar stukjes verven
de paardjes zijn door linda en daisy gedaan
onderweg naar huis had ik toch zo iets van ga nog ff bij ze langs een knuffel geven
en ja hoor lil weer koliek
dierenarts is geweest doorgespoeld en mest weg gehaald en een pijn stiller
even thuis aan het eten en straks maar weer terug

en mn droogrekkie ook.

(maar dan ga ik m daar gewoon pesten
)
jeeeejjjj !!!

(weet niet of ik het hier nou al had gezegd eigenlijk
)
, hoelang zijn jullie al samen eigenlijk 

mis wel een vaatwasser, maar denk dat ik binnenkort eens naar de keukenconcurrent ga om hem toch maar in te laten bouwen
zal wel druk zijn in de binnenbak, raak wel een beetje verpest van die binnebak was altijd een echte diehard maarja nu ga ik niet meer met rotweer in de buitenlucht rijden