Ik zei dat IK er niet van hield om mij op te dringen.
Ik snap ook wel dat niet iedereen hetzelfde is.Er zijn best leuke bij(en vooral rustige)Kijk naar Denise,die is rustig en doet gewoon haar ding met Baxter
Je hebt van die opdringerige ja die zijn niet fijn Denise is super. Ik was zelf ook niet opdringerig was gewoon gezellie op stal met een paar meiden en af entoe werd je geroepen om iets te doen leuk of niet leuk.
In plaats van gisteravond lekker naar paardrijles te gaan, heeft mn vriend mij telefonisch gedumpt! Hij had de kracht niet om naar me toe te komen en moest nog huiswerk maken.. Juist ja.. Wat een respect voor iemand waarmee je 30 september 2 jaar mee samen zou zijn.
Als iemand nog een leuke martel/wraak actie weet. Kvin t echt belachelijk. Bah, ooit wor ik nog is lesbisch ofzo
taverno
Geplaatst: 14-09-10 08:53
Dat is niet zo netjes van hem Lotte.
Wil je naar Parijs Cer? Thalys 400,pfffff dat is nogal wat.
Parijs hoeft toch niet zo duur te zijn? Of ga je een week of langer?
Splinter
Geplaatst: 14-09-10 09:17
ik ga donderdag!
naja lotje wat een eikel!!
nikkielvis
Geplaatst: 14-09-10 09:17
Nou Lotte dat is inderdaad erg laf van hem. Maar lesbisch Dat is geen goed idee hoor. Volgens mij zijn vrouwen veel erger.
Pfff zit er hard over na te denken om misschien die kleine draak ook maar naar binnen te halen. Het blijft de hele week echt super slecht weer. Dat kan ie toch nooit leuk vinden...
In mijn vriendengroep bevindt zich op dit moment een slachting, de andere verzorgster van Hope is sinds donderdag vrijgezel. De september maand is slecht voor relaties. De alle bezette dames, opgepast!
Het is een beetje van het ene uiterste in het andere uiterste.. aan de ene kant zitten mensen in enorme crisa (wat een leuk woord ) en aan de andere kant zitten ze op een enorme roze wolk...
T kan zo verkeren..
nikkielvis
Geplaatst: 14-09-10 09:44
Cer schreef:
Het is een beetje van het ene uiterste in het andere uiterste.. aan de ene kant zitten mensen in enorme crisa (wat een leuk woord ) en aan de andere kant zitten ze op een enorme roze wolk...
Hmm het lijkt inderdaad wel een hype, vooral onder jongens tussen de 22 en 27 jaar ofzo... Het lijkt wel een soort pre-mitlifecrisis
Maar welkom bij de club hoor Lotjaa, ik ben 3 maanden geleden keihard gedumpt na een relatie van 3,5 jaar waarin we ook al flinke tijd samenwoonden... Maar weet je wat het leuke is... je bent nog jong, en er zijn zoooveel leuke mannen... dat heb ik al wel ondekt in ieder geval
In dit geval 21 jaar, ohjee ik moet mn bokt profiel nog aanpassen zit ik me te bedenken hahaha.
Maar vervelend Jarrah, af en toe vraag ik me echt af of mannen nou echt zulke hufters zijn? Ik kan me zo weinig verhalen herinneren over vrouwen die dit doen. Maar leuke mannen komt vast wel goed haha!
jarrah
Geplaatst: 14-09-10 09:47
ik kijk nu net trouwens in mijn profiel... zie ik nog die foto met ex-lief staan... ga dat direct maar even verwijderen.. kijk nooit in mijn eigen profiel, dus heb daar helemaal niet meer aan gedacht
Whaha nee hoor gelukkig niet, ben net een weekje 17 We hadden alleen samen partij paardenspullen opgekocht, dus die moeten nu met spoed weg, want hij wist wel te vertellen dat hij zn geld terug wil. Hij was hier wel 5 nachten per week in mn ouderlijk huis, dus mn moeder is ook flink pissed op hem..