laat ik die nou net niet hebben Maar wel een broer ofzo die ff heen en wer rijd. denk dat bij schoenmaker van mij opzich niet verkeerd is heb me hak van me laars er ook al paar keer op laten zetten en verschillende dingen laten doen aan me laars met altijd mooi resultaat
ik kijk wel regelmatig en lees alles wel, maar reageer niet overal op. ben ook nog niet zo handig met foto's enzo (staan ook niet allemaal op de comp). maar k vin het wel heel gezelli hoor
Ik vind hem leuk! Kan je vorige al niet meer herinneren (geheugen van een zeef..)
Menn.. ik moet morgen best vroeg op, maar ik heb geeen zin om naar bed te gaan.. Net nog even met de hond gelopen, normaal ga ik dan lekker me bedje in, maar ik zie het nog effe niet zitten haha!
sambagirl
Geplaatst: 02-02-10 00:33
hmm hier hetzelfde, ben een beetje erg wakker, maar moet toch eigenlijk gewoon mijn mandje in..... anders krijg ik morgenochtend weer zo'n probleem, ik zit in dit topic te lezen
Oei, dat wordt morgen lastig je bed uitkomen....... ik ben lekker vrij morgen, eerst even eens goed uitslapen, Vien en Kealy doen en eens een beetje huishouden erbij doe, want het is hier weer eens een zooitje. Ik zweer je, Vienna woont netter als ik....
Strak plan! Dan ga ik ook maar zo, valt niet meer zoveel te beleven op internet, word steeds geconfronteerd op hyves met een aantal meiden die een heel kinderachtig spelletje aan het spelen zijn door nare foto's te plaatsen van andere meiden uit de klas, en er de meest verschrikkelijke dingen onder te zetten. En dat is dan "stoer".. blech..
goedemorgeeeen! ik dacht dat ik had gezegd dat jullie het een beetje rustig moesten houden gister haha weer 3 pagina's verder.. gaat weer hard tegenwoordig! was gister lekker vrij! vandaag weer aan het werk.. maar een zo een doordeweeksdagje is wel echt heerlijk.. gewoon doen waar je zelf zin in hebt.. en vooral niet aan werk denken haha!