Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Ja, vreselijk weer he, het drama in Almere.
Je kunt je gewoon niet voorstellen dat iemand z'n eigen kinderen kan vermoorden. En dan de moeder, die word helemaal gek volgens mij. Hoop voor haar dat ze goede hulp zal krijgen.
Nicole1995 schreef:Heb een super les gehad vanmorgen,wijken geoefend en bij b afwenden op x een volte 10 mtr naar rechts daarna op x volte 10 mtr naar links en bij e weer de hoefslag volgen.grappig hoor moest goed kijken was een beetje paasei geworden volgens mntj.we gaan gewoon door oefenen.
_sandra schreef:Nicole1995 schreef:Heb een super les gehad vanmorgen,wijken geoefend en bij b afwenden op x een volte 10 mtr naar rechts daarna op x volte 10 mtr naar links en bij e weer de hoefslag volgen.grappig hoor moest goed kijken was een beetje paasei geworden volgens mntj.we gaan gewoon door oefenen.
ja, je ging lekker he!!! ik ook weer lekker gereden~! liquita reed na mij op oj. niet lessen hoor. die was ook lekker bezig. een productieve dag dus met onze paardjes!!! en nu thuis aan het werk! ligt weer van alles wat er niet moet liggen hahahaha!!!